Mode & Beauty alle pijlers

herenketting

29-12-2013 18:57 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag de opinie van dames.

Ik mag van m'n vriendin een collier kopen. Nu heeft ze zelf 3 modellen uitgezocht. Een gouden koningschakel, een stalen met een tagplaatje en een leren koord met haaientand.

Ik weet het niet! Dat leren koord vind ik mooi, maar vind ik echt iets voor jonge strandgoden.

De stalen is stoer en mannelijk en de gouden redelijk sjiek.... Wat is nu mooi bij een man van 45?
Love the life you live
Heb je ook plaatjes?

Waarom heeft zij trouwens al 3 modellen voorgeselecteerd? Kan ze het net zo goed helemaal zelf uitkiezen.
Geen ketting
Geen idee hoe ik plaatjes moet plakken via mobiel...

Staal en leer zijn van fossil.

Vind het lief van haar dat ze mij de keus laat... Haar uitleg dat ze anders iets koopt wat ik niet draag vond ik erg lief
Love the life you live
Bah, een vent met een ketting. En dan ben je ook nog eens 'al' 45. Sorry maar dat kan echt niet.

Kies dan een horloge.

Vind ik dan.
Geen ketting.

Maar als je het toch wil, draag wat best bij jouw uiterlijk en kleren past.
Dan zou ik persoonlijker liever voor een mooi horloge gaan.
Geen ketting.
Als je perse een ketting zou willen dan één van deze:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Die middelste vind ik wel mooi.

Maar geen ketting beter?

Met 45 ben je toch niet oud ofzo?
Love the life you live
Zegt toch ook niemand?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Vitello, tuurlijk ben je met 45 nog niet oud.

Ik ken mannen van 55 die er nog steeds jeugdig uitzien. Indien dit op natuurlijke wijze kan is dat hartstikke mooi. Het moet niet met geverfd haar, blouse opengeknoopt tot aan navel, oorbel etc zijn.

Maareh....45 is ECHT NIET oud!
Met 45 ben je niet té oud, nee. Maar ik ken geen mannen van die leeftijd die het kunnen hebben. Tenzij je een van de mannen van die plaatje boven bent.

Als mijn man met zo'n ketting aan zou komen lach ik hem uit. Terwijl hij het op zich nog zou kunnen hebben. Maar het is gewoon echt een vrouwensieraad, sorry.
En er zullen vast veel lezers hier zijn die dat dus wel vinden en tegen de tijd dat zij zelf 45 jaar oud zijn, ook niet meer. Zo werkt dat meestal toch?
Ik dacht een barbie-topic.
Tricky een mannenketting, kunnen maar echt heeel weinig mannen hebben.
Ik vind die middelste wel stoer en wel kunnen qua leeftijd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:vittello schreef op 29 december 2013 @ 19:14:

Die middelste vind ik wel mooi.

Maar geen ketting beter?

Met 45 ben je toch niet oud ofzo?

Nee, maar tenzij je het lichaam hebt van Johnny Depp (die er op zijn 45ste trouwens nog steeds super uitzag), dan vind ik het echt niet mooi bij mannen of ze nu jong zijn of oud.

Maar als jij en jouw vriendin het graag zien, gewoon doen!
quote:Nouschi schreef op 29 december 2013 @ 19:20:

Ik vind die middelste wel stoer en wel kunnen qua leeftijd.Ik ook.
Als je er maar op let dat je volgend jaar geen oorbel neemt, want dan is het feest compleet.

Kies iets in de trant van Enn en alsjeblieft niet zo'n pooierding.
quote:Nouschi schreef op 29 december 2013 @ 19:20:

Ik vind die middelste wel stoer en wel kunnen qua leeftijd.Ja, eens.
Your luck's about to change, cher.
Een ketting kan prima hoor,wat mij betreft. Mijn vriend draagt ook wel eens een leren ketting met een hanger (geen haaientanden overigens), en ik vind hem dat prima staan. Mijn vader droeg altijd een zilveren ketting met een keltisch kruis eraan.

Ik denk dat het meer van belang is wat jij mooi vindt en wilt uitstralen met sieraden, dan stereotypische ideeën te laten bepalen welk sieraad het al dan niet moet worden. Maar dan is het misschien wel handig al je vriendin gewoon helemaal jouw keuze vrij laat, en geen voorselectie maakt.
Krijg je er meteen een baseballpetje en een pitbull bij?
verba volant, scripta manent.
Waarom kiest ze er dan 3 als ze wilt dat jij graag zelf kiest? Ga gewoon samen naar een winkel.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven