herenketting
zondag 29 december 2013 om 18:57
Graag de opinie van dames.
Ik mag van m'n vriendin een collier kopen. Nu heeft ze zelf 3 modellen uitgezocht. Een gouden koningschakel, een stalen met een tagplaatje en een leren koord met haaientand.
Ik weet het niet! Dat leren koord vind ik mooi, maar vind ik echt iets voor jonge strandgoden.
De stalen is stoer en mannelijk en de gouden redelijk sjiek.... Wat is nu mooi bij een man van 45?
Ik mag van m'n vriendin een collier kopen. Nu heeft ze zelf 3 modellen uitgezocht. Een gouden koningschakel, een stalen met een tagplaatje en een leren koord met haaientand.
Ik weet het niet! Dat leren koord vind ik mooi, maar vind ik echt iets voor jonge strandgoden.
De stalen is stoer en mannelijk en de gouden redelijk sjiek.... Wat is nu mooi bij een man van 45?
Love the life you live
zondag 29 december 2013 om 19:17
zondag 29 december 2013 om 19:17
Met 45 ben je niet té oud, nee. Maar ik ken geen mannen van die leeftijd die het kunnen hebben. Tenzij je een van de mannen van die plaatje boven bent.
Als mijn man met zo'n ketting aan zou komen lach ik hem uit. Terwijl hij het op zich nog zou kunnen hebben. Maar het is gewoon echt een vrouwensieraad, sorry.
Als mijn man met zo'n ketting aan zou komen lach ik hem uit. Terwijl hij het op zich nog zou kunnen hebben. Maar het is gewoon echt een vrouwensieraad, sorry.
zondag 29 december 2013 om 19:19
En er zullen vast veel lezers hier zijn die dat dus wel vinden en tegen de tijd dat zij zelf 45 jaar oud zijn, ook niet meer. Zo werkt dat meestal toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 29 december 2013 om 19:22
quote:vittello schreef op 29 december 2013 @ 19:14:
Die middelste vind ik wel mooi.
Maar geen ketting beter?
Met 45 ben je toch niet oud ofzo?
Nee, maar tenzij je het lichaam hebt van Johnny Depp (die er op zijn 45ste trouwens nog steeds super uitzag), dan vind ik het echt niet mooi bij mannen of ze nu jong zijn of oud.
Maar als jij en jouw vriendin het graag zien, gewoon doen!
Die middelste vind ik wel mooi.
Maar geen ketting beter?
Met 45 ben je toch niet oud ofzo?
Nee, maar tenzij je het lichaam hebt van Johnny Depp (die er op zijn 45ste trouwens nog steeds super uitzag), dan vind ik het echt niet mooi bij mannen of ze nu jong zijn of oud.
Maar als jij en jouw vriendin het graag zien, gewoon doen!
zondag 29 december 2013 om 19:22
zondag 29 december 2013 om 19:29
Een ketting kan prima hoor,wat mij betreft. Mijn vriend draagt ook wel eens een leren ketting met een hanger (geen haaientanden overigens), en ik vind hem dat prima staan. Mijn vader droeg altijd een zilveren ketting met een keltisch kruis eraan.
Ik denk dat het meer van belang is wat jij mooi vindt en wilt uitstralen met sieraden, dan stereotypische ideeën te laten bepalen welk sieraad het al dan niet moet worden. Maar dan is het misschien wel handig al je vriendin gewoon helemaal jouw keuze vrij laat, en geen voorselectie maakt.
Ik denk dat het meer van belang is wat jij mooi vindt en wilt uitstralen met sieraden, dan stereotypische ideeën te laten bepalen welk sieraad het al dan niet moet worden. Maar dan is het misschien wel handig al je vriendin gewoon helemaal jouw keuze vrij laat, en geen voorselectie maakt.