Mode & Beauty alle pijlers

Herenstrings?

06-09-2011 13:33 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was vandaag op fok aan het rondsurfen en in het lifestyle gedeelte kwam ik een topic tegen over herenstrings. Ik moest in het begin een beetje giechelen omdat ik gelijk zo'n raar beeld kreeg, maar ik moet zeggen dat er best leuke modellen bijzitten. http://forum.fok.nl/topic/1613513/1/25

Nou lijkt het me wel leuk om als verrassing eens zo'n string voor m'n vriend te kopen omdat ik het stiekem toch wel sexy vind. Ik ben alleen wel ontzettend benieuwd hoe hij zal reageren hihi. Heeft iemand van jullie wel eens zoiets voor z'n vriend gekocht?
A man in a string... there is something about it.

jagh! Zou voor mij een libido killer zijn!
Volg je hart. Dat klopt.
Nu niet, dan niet en nooit niet!

De enige wijze waarop ik hier nat van zou worden, is dat ik me zou bezeiken van t lachen.

Maar als jij t mooi vindt... doen!
Op de fotogeshopte, gespierde lijven staat het natuurlijk heul sexy, maar zo... nee. Doe mij maar een sexy boxer.
Moet je doen! Wat denk je wat je vriend er van vind? En zijn zaalvoetbalteam?
Ik vind het geen gezicht.

Bovendien zijn de meeste mannen lang niet zo glad (geschoren) rond hun middel als de modellen. Geeft een heel ander effect als er een bos haar onder zo'n stringetje uitpiept.

Doe mij maar gewoon de strakke boxer.
Haha, mijn vriend heeft wel eens aangeboden die dingen te gaan dragen als ik eens een van mijn ''grote onderbroeken'' aan had en zei 'dat hij niet kon oordelen over of een string lekker zit of niet'.... Ik heb het hem toch maar afgeraden. Nee, ik geloof niet dat ik dit enorm aantrekkelijk vind (ook bovenstaande mannen zou ik een mooie boxer beter vinden staan).

Maar als jij het wel iets vind: go your gang!
Mac123

Ik heb geen idee hoe hij zal reageren, maar ik denk dat het hem best leuk zal staan, want hij heeft geen buikje ofzo en gelukkig ook niet zoveel haar. Dat vind ik namelijk vies.

Aan zaalvoetbal doet hij gelukkig niet, maar ik kan me voorstellen dat z'n vrienden wel wat flauwe grapjes gaan maken. Maar het was ook eigenlijk meer voor 's avonds bedoelt bij mij
OMG die sokken .

Als je vriend de mooie haarloze billen van de foto's heeft zou het eventueel kunnen, ofschoon ik er zelf door de stereotype voorbeelden in onze maatschappij een wat verwijfd idee bij krijg.
Ik vind het erg mooi, maar ik ben w.s. een uitgestorven ras...
Volgens mij gaat een man daar heel raar van lopen.

Kontje in de achteruitstand, alsof ie een drol in z'n broek heeft.
Nee hoor, valt erg mee... ken iemand die ze draagt en die loopt heel normaal
Brrr
quote:teddy41 schreef op 06 september 2011 @ 13:59:

Nee hoor, valt erg mee... ken iemand die ze draagt en die loopt heel normaal Ben blij dat ik niet de enige ben die het wel leuk vind . Heeft jouw vriend er ook één dan?
Echt zo lelijk, sorry.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:kirsten77 schreef op 06 september 2011 @ 13:37:

De enige wijze waarop ik hier nat van zou worden, is dat ik me zou bezeiken van t lachen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik vind het écht niet mooi. En ook erg onhetero, zelfs bij de voetbalmeneer.
Vind iedereen die het echt lelijk vind het dan bij zichzelf trouwens ook niet mooi staan, of vinden jullie mannenbillen gewoon niet sexy om te zien?
Lara, mijn ex droeg ze (en dat is het type ruige vent, helemaal niet vrouwelijk ofzo... dat zou je kunnen denken bij een man met een string). Ik vond het echt erg mooi, heel spannend.

Mijn huidige vriend vindt het helemaaaal niks helaas.

Je hebt echt hele mooie modellen.

Kijk, zijn wij niet de enige 2 die het mooi vinden, pfff.... gelukkig
Ik krijg trouwens een associatie met deze meneer:

Ik weet bijna zeker dat hij ze ook draagt.

Wat vind jouw vriend ervan? Want het is denk ik wel een bepaald type man dat dit soort slipjes draagt.
Ik weet nog niet wat m'n vriend ervan vind. Wil hem er namelijk één als verrassing geven, maar ik weet nog niet welk model ik het leukst voor hem vind.

Voor het type man weet ik het ook niet. Mijn vriend heeft in ieder geval geen handtas. Hij vind lichaamsverzorging wel leuk moet ik zeggen, maar het is zeker geen verwijfd typje.
quote:BarbaraAnn schreef op 06 september 2011 @ 13:38:

Op de fotogeshopte, gespierde lijven staat het natuurlijk heul sexy, maar zo... nee. Doe mij maar een sexy boxer. Tss.. fotoshoppen ze nu ook al mannelijke modelen?

Kijk, met zo'n grote gulp en dan het liefst in knaloranje.

Ik kies persoonlijk voor de humor.
Oh nee, dat zou ik echt verschrikkelijk lelijk vinden als een man dat zou dragen, wat een afknapper. Zelf het prachtige lichaam van ook nog eens gephotoshopte mannelijke modellen ziet er onaantrekkelijk uit in zo'n ding.
Als je voor de humor gaat, zou ik dit sexy niemendalletje doen, Cateautje:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven