Mode & Beauty alle pijlers

hergebruiken extensions, hoe?

12-09-2014 12:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb nu een maand of 2 haar extensions en ben hier erg blij mee. Alleen mijn eigen haar is nog vrij kort waardoor ze nu behoorlijk zichtbaar worden. Dus ze moeten weer opnieuw geplaatst worden.

Omdat ik de extensions nog maar zo kort heb wil ik ze hergebruiken. Nu heb ik online rebounds gekocht, deze hebben een v vorm. Ik heb op youtube een filmpje gezien waarbij een heel klein bolletje keratine werd gebruikt en met de aanbrengtang een nieuw waxje werd gecreëerd. De dame had het over een i tip, maar wordt dit niet gebruikt bij extensions met micro rings?

Wie kan mij wat duidelijkheid verschaffen??
Correctie de rebonds wat ik heb zijn plat
Een moedertje met extensions die uitgegroeid zijn
Goh wellieb dat heb je goed samengevat!
Zou je dit niet aan een kapper kunnen vragen hoe je dit het beste kan doen? Ik heb zelf clip in extensions om af en toe is wat leuks te doen qua kapsel.

en omdat je toch met wax/keratine gaat werken kan dit eventueel ook schade aan je haar geven?
Eh.. De kapsalon waar ik altijd kom zet micro-rings aan zelf meegebrachte extensions.

Ik heb geen ervaring met wat jij wilt. Maar het lijkt me sowieso verstandig om advies in te winnen bij een professional.

Zonde als je je eigen haar of de extensions beschadigd.
En, ga je de extensions ook zelf uit je haar verwijderen?
quote:WellieB schreef op 12 september 2014 @ 13:00:

Een moedertje met extensions die uitgegroeid zijn

Geweldige bijdrage dit.

En TO, ik zou contact opnemen met de persoon die ze er de eerste keer ingezet heeft. (Of iemand anders die extentions zet.) Volgens mij is het vaak zo dat als je het er uit laat halen, het er meteen weer er ingezet wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven