Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic 2

31-01-2023 22:30 667 berichten
Was er al een deel 2?
Hier kunnen er verder kletsen over make-up. Tips, flops en al je nieuwste aankopen!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoefff schreef:
13-08-2025 21:36
Oh dat wil ik ook. Eerst moet ik mijn zwarte mascara’s opmaken. Tijdje bruine mascara gebruikt (Sweed) en dat vond ik mooier dan zwart en Burgundy lijkt me helemaal wat. Groen/kastanje kleurige ogen.

Oeh, dat wordt dan heel mooi....

Vivapimpelmees: dat is jammer inderdaad, als je perse waterproof wilt.
vivapimpelmees schreef:
13-08-2025 21:49
Niet waterproof zie ik. Jammer.

https://www.benefitcosmetics.com/en-us/ ... -EM77.html

Ik zie "water resistant" en dat klopt ook wel, ik heb er tijdens de vakantie gewoon mee gezwommen. Een fikse huilbui overleeft-ie dan weer niet.
Emma95 schreef:
13-08-2025 10:27
Deze is het, de kleur is erg mooi, donker, en lijntje blijft goed zitten. Je moet alleen een paar keer eroverheen voordat hij goed zit.
Heb ook de zwarte en die brengt veel makkelijker op.

https://www.parfumdreams.nl/Essence/Oge ... gIvgvD_BwE
Dat is twee in een,toch?
Je pense donc je suis
Nee, het is een opdraaistift.
Ik vond vanmiddag toevallig de mini burgundy mascara tegen in de uitverkoopbak bij Kruidvat! Ik draag die kleur sowieso graag, want mijn ogen zijn hazel en die komen daardoor heel mooi uit. Doen jullie het over zwarte mascara heen, of gewoon "los"?

Afbeelding
Oh, lekker grote afbeelding.
Emma95 schreef:
14-08-2025 19:39
Nee, het is een opdraaistift.
👍
Je pense donc je suis
Ik ben weer gezwicht voor een lipstick. Ik heb bij Dior de nieuwste lipstick: Rouge Dior on stage besteld. In de kleur redwood star. Ik kan alleen geen plaatje plakken hier, mag de link schijnbaar niet kopiëren?! Staat op de site van Dior ook alleen voor leden. Wat een wassen neus is, want het is alleen een accountje aanmaken. Ik hoop niet dat het net zo gaat verlopen als bij jouw blush it’s no joke. Want dat zijn dan inderdaad zure centen…
Vorig jaar voor kerst ook op de site zelf een lippotlood besteld, kwam in een prachtige doos die nu op mijn naaiplek staat te shinen!😁 Ik ben dan toch wel een succer voor dat soort dingen….
Liliane13 schreef:
29-11-2024 19:23
Vandaag de Easy Blur foundation, ik heb de kleur Shortbread trouwens, gedragen. Aangebracht over een moisturizer met SPF 50. Eerst ging de foundation een beetje in de fijne lijntjes zitten, even later ook best wel glimmen. Toen heb ik er wat losse poeder overheen gedaan en naar buiten gegaan en het gekke is dat de foundation en mijn huid en daarna steeds mooier uit gingen zien. De foundation versmolt echt met mijn huid, [..... etc.]
Ik ben toch geen fan van deze foundation uiteindelijk. Ik merk dat ik steeds liever weer andere foundations/skin tints gebruik dan deze. Vandaag toch maar weer eens op gedaan en hij is ook te geel voor me, zie ik nu. Ik merk dat veel Huda Beauty producten niet op mijn lichtroze huidskleur aansluiten of dat ik ze uiteindelijk lastig vind om mee te werken (zoals de blush filters met teveel pigment, als je het mij vraagt) en zo uiteindelijk allemaal in de prullenbak belanden. Jammer, want vind het op het oog mooie, aantrekkelijke producten.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Liliane13 schreef:
26-08-2025 13:30
Ik ben toch geen fan van deze foundation uiteindelijk. Ik merk dat ik steeds liever weer andere foundations/skin tints gebruik dan deze. Vandaag toch maar weer eens op gedaan en hij is ook te geel voor me, zie ik nu. Ik merk dat veel Huda Beauty producten niet op mijn lichtroze huidskleur aansluiten of dat ik ze uiteindelijk lastig vind om mee te werken (zoals de blush filters met teveel pigment, als je het mij vraagt) en zo uiteindelijk allemaal in de prullenbak belanden. Jammer, want vind het op het oog mooie, aantrekkelijke producten.
Als het echt alleen de kleur van de foundation is die niet past, maar je de formule en de finish wel mooi vindt dan kun je nog naar color correctors voor foundation kijken.

Hoog gepigmenteerde blush doe ik altijd eerst op de kwast, werk het product dan goed en gelijkmatig in de kwast door de kwast op de achterkant van m'n hand te deppen. Zo voorkom je dat je teveel gebruikt.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Thanks voor de tips Quaintrelle!

Mijn laatste aankoop is de creamy color comfort lip liner no. 23 (light mauve) van Kiko Milano en dat is mijn nieuwe favoriete lip pencil. Gebruik deze nu dagelijks.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Supersas09 schreef:
23-08-2025 17:10
Ik ben weer gezwicht voor een lipstick. Ik heb bij Dior de nieuwste lipstick: Rouge Dior on stage besteld. In de kleur redwood star. Ik kan alleen geen plaatje plakken hier, mag de link schijnbaar niet kopiëren?! Staat op de site van Dior ook alleen voor leden. Wat een wassen neus is, want het is alleen een accountje aanmaken. Ik hoop niet dat het net zo gaat verlopen als bij jouw blush it’s no joke. Want dat zijn dan inderdaad zure centen…
Vorig jaar voor kerst ook op de site zelf een lippotlood besteld, kwam in een prachtige doos die nu op mijn naaiplek staat te shinen!😁 Ik ben dan toch wel een succer voor dat soort dingen….
Geeft niets. Heb net op Google gekeken. Wat een mooie klassieke rode kleur! Draag ik zelf ook vaak. Hier koop ik vaak lipsticks van L´Oréal,Rimmel en Bourjois b.v.
Je pense donc je suis
Liliane13 schreef:
27-08-2025 12:36
Thanks voor de tips Quaintrelle!

Mijn laatste aankoop is de creamy color comfort lip liner no. 23 (light mauve) van Kiko Milano en dat is mijn nieuwe favoriete lip pencil. Gebruik deze nu dagelijks.
Mooie kleur inderdaad!
MadameBijoux schreef:
27-08-2025 17:53
Geeft niets. Heb net op Google gekeken. Wat een mooie klassieke rode kleur! Draag ik zelf ook vaak. Hier koop ik vaak lipsticks van L´Oréal,Rimmel en Bourjois b.v.
Hij kwam vandaag binnen. Niet in zo’n mooie doos maar dat maakt niets uit. Inderdaad een warm rood, bruine kleur. Morgen opdoen!
Supersas09 schreef:
27-08-2025 21:22
Hij kwam vandaag binnen. Niet in zo’n mooie doos maar dat maakt niets uit. Inderdaad een warm rood, bruine kleur. Morgen opdoen!
Geniet ervan! I love make-up. :heart:
Je pense donc je suis
Supersas09 schreef:
27-08-2025 21:22
Echt een heel prachtige kleur, ben benieuwd hoe ie draagt!
Ik vind rood dat een beetje neigt naar oranje ook mooi en soms met glitters. Afwisseling brengt veel plezier.
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven