Het algemene make-up topic 2

zaterdag 2 augustus 2025 om 19:37
Ik doe kokend water en een beetje micellair water in dit ding, super handig:Jules schreef: ↑02-08-2025 05:34Er zit olie in en ik weet niet of het zo lang goed blijft zitten. Maar dan probeer je het toch,
We bieden een 100% matchgarantie op al onze producten. Als je niet tevreden bent, krijg je het volledige aankoopbedrag terug.
Loye verkoopt ze ook (andere ingrediënten) en lees daar dat ze goed blijven zitten maar bij een ander juist weer niet.
Ik was op zoek naar kwastenreiniger uit zo een spuitflesje. Kiko heeft ze niet meer, kruidvat niet. Zou miccellair water voor dagelijks en even tussendoor werken of is dat niet goed voor de kwasten?

zaterdag 2 augustus 2025 om 20:08
Ik ga nu mijn foundationkwast schoonmaken, dat wordt hoog tijd!
En misschien nog een tip voor settingspray. Die gebruik ik alleen maar als ik wil dat het lang blijft zitten of een warm feestje, verder nooit. Maar de L’Oréal settingspray in die rode fles, man man man. Het voelt als pure haarlak maar je make up zit als een huis! Volgens mij echt niet goed voor dagelijks gebruik maar voor speciale gelegenheden echt top.
En misschien nog een tip voor settingspray. Die gebruik ik alleen maar als ik wil dat het lang blijft zitten of een warm feestje, verder nooit. Maar de L’Oréal settingspray in die rode fles, man man man. Het voelt als pure haarlak maar je make up zit als een huis! Volgens mij echt niet goed voor dagelijks gebruik maar voor speciale gelegenheden echt top.
zondag 3 augustus 2025 om 05:05

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in