Het algemene make-up topic 2

woensdag 22 januari 2025 om 15:07
Ik draag best veel make-up om een no-make-up look te organiseren:
- foundation (poederfoundation van Mintenz of vloeibare foundation van Sensai)
- bronzing cream van Nars
- setting powder van Charlotte Tilbury
- Blush van Hourglass
- oogpotlood, mascara
donderdag 23 januari 2025 om 09:08
zaterdag 22 februari 2025 om 16:42
Ik draag de Power Grip Primer van Elf onder mijn make-up. Maakt niet zo veel uit wat je er overheen draagt, alles blijft zitten als een huis.
woensdag 26 maart 2025 om 14:15
Misschien een domme vraag maar ik heb de NYX Professional Makeup - Fat Oil Slick Click Lip Balm gekocht en nu krijg ik het product niet boven de rand uit. Op internet staat dat je moet klikken op de groene knop om het product omhoog te krijgen, bij een andere site staat dat je moet draaien. Nou, bij mij gebeurt er bij beide manieren helemaal niets. Nu komt die harde rand van het plastic over mijn lippen heen bij het aanbrengen, niet echt een prettig gevoel.
Wel jammer,want de kleur is wel helemaal leuk.
Iemand dé tip?
Iemand dé tip?
Je aandacht houden bij het nu
donderdag 27 maart 2025 om 07:14
https://www.nyxcosmetics.com/lip/lip-oi ... ngredientsDolceFarNiente schreef: ↑26-03-2025 14:15Misschien een domme vraag maar ik heb de NYX Professional Makeup - Fat Oil Slick Click Lip Balm gekocht en nu krijg ik het product niet boven de rand uit. Op internet staat dat je moet klikken op de groene knop om het product omhoog te krijgen, bij een andere site staat dat je moet draaien. Nou, bij mij gebeurt er bij beide manieren helemaal niets. Nu komt die harde rand van het plastic over mijn lippen heen bij het aanbrengen, niet echt een prettig gevoel.
Iemand dé tip?
In de reviews lees ik best veel over het niet werken vh clicksysteem helaas
Ik zou contact opnemen met het bedrijf
donderdag 27 maart 2025 om 08:46
vrijdag 28 maart 2025 om 08:12
Toevallig ban ik op dezelfde zoektocht. Ik krijg uiteindelijk aan het eind van de dag altijd een afdruk op mijn boven ooglid. Ik wilde dit weekend eens naar Eindhoven rijden. Daar zit sinds kort een winkel van L’oye. Daar had ik nog nooit van gehoord maar kwam ineens op mijn tijdlijn. Daar wilde ik sowieso al eens een kijkje nemen maar nu hebben ze schijnbaar ook nieuwe oogpotloden.
Als het iets is laat ik het weten!
Als het iets is laat ik het weten!
vrijdag 28 maart 2025 om 17:12
Ik maak een lijntje onder mijn ogen met het Essence potlood, dus weet niet hoe het boven mijn ogen blijft zitten.
Maar mijn oogschaduw blijft echt de hele dag mooi door er heel dun minerale poeder onder te doen in een iets lichtere kleur dan de poeder op de rest van mijn gezicht. Misschien is dat een oplossing.
Maar mijn oogschaduw blijft echt de hele dag mooi door er heel dun minerale poeder onder te doen in een iets lichtere kleur dan de poeder op de rest van mijn gezicht. Misschien is dat een oplossing.
vrijdag 28 maart 2025 om 17:15
zondag 30 maart 2025 om 11:31
Die ga ik ook proberen Appie! En ben benieuwd Supersas, hoor het graag. Ik heb nu bij Notino 4 verschillende gekocht in diverse prijscategorieen (WetnWild, Urban decay, Sisley en Dermacol en ik ga gewoon alles testen
En dan die van Maybelline ook nog haha Die van essence blijft bij mij redelijk zitten op mijn oog, maar niet onder mijn oog. Poeder onder mijn oogschaduw doe ik al, ik heb nu ook een primer gekocht, misschien helpt dat ook nog.. Ik laat ook de resultaten nog wel weten!

maandag 21 april 2025 om 20:32
Ik vind de eraser van Maybelline heel fijn. Ik gebruik daaronder een groene stick van Essence, een soort primer speciaal voor onder je ogen.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in