Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic 2

31-01-2023 22:30 447 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was er al een deel 2?
Hier kunnen er verder kletsen over make-up. Tips, flops en al je nieuwste aankopen!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Mini-review van de Lisa Eldridge foundation.
Eerste reactie, mooie foundation! Hele mooie, matte finish. Ik hoef eigenlijk niet af te poederen terwijl ik dat eigenlijk altijd doe. Medium tot vol dekkend en na een dag dragen zit hij bij mij nog prachtig. Misschien een heel klein Glimmertje op mijn voorhoofd. Dus, al met al een prima foundation. Maar mijn persoonlijke voorkeur is toch iets minder dekkend, ik ben toch echt een serumfoundation mens. Overigens zit ik me nu te bedenken dat ik in het stembureau waar een bekende van me zat ik wel complimenten kreeg dat ik er zo goed uitzag! Toch de foundation?
Oh, en die testers, je krijgt dan 4 rondjes op een blister zijn precies genoeg voor 1 ronde proberen. Echt handig vind ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Supersas, yay! Dat klinkt echt goed!
Alle reacties Link kopieren Quote
Supersas09 schreef:
15-03-2023 20:23
Mini-review van de Lisa Eldridge foundation.
Eerste reactie, mooie foundation! Hele mooie, matte finish. Ik hoef eigenlijk niet af te poederen terwijl ik dat eigenlijk altijd doe. Medium tot vol dekkend en na een dag dragen zit hij bij mij nog prachtig. Misschien een heel klein Glimmertje op mijn voorhoofd. Dus, al met al een prima foundation. Maar mijn persoonlijke voorkeur is toch iets minder dekkend, ik ben toch echt een serumfoundation mens. Overigens zit ik me nu te bedenken dat ik in het stembureau waar een bekende van me zat ik wel complimenten kreeg dat ik er zo goed uitzag! Toch de foundation?
Oh, en die testers, je krijgt dan 4 rondjes op een blister zijn precies genoeg voor 1 ronde proberen. Echt handig vind ik.
Dat klinkt echt goed. En ook altijd leuk om complimenten te krijgen! :)
Je pense donc je suis
Tip: de bronzer van Sisley. Ik krijg er zoveel goede reacties op!

Weet iemand wanneer de actie van 40 % korting is op de mascara’s bij Ici Paris? Mijn favo Lancome is op en ik zit nu op Vinted te kijken. Nood is hoog:)
Alle reacties Link kopieren Quote
Podcast schreef:
21-03-2023 09:48
Tip: de bronzer van Sisley. Ik krijg er zoveel goede reacties op!

Weet iemand wanneer de actie van 40 % korting is op de mascara’s bij Ici Paris? Mijn favo Lancome is op en ik zit nu op Vinted te kijken. Nood is hoog:)
Die is €80 :@@: voor mij dan maar een minder goede bronzer. Dat ga ik dus niet voor een bronzer betalen. Ieder zijn ding :)
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Joppie schreef:
21-03-2023 10:18
Die is €80 :@@: voor mij dan maar een minder goede bronzer. Dat ga ik dus niet voor een bronzer betalen. Ieder zijn ding :)
Ik had het van verjaardagsgeld gekocht, of een bon, en ik doe er echt een aantal jaren mee. Ik gebruik het echt niet iedere dag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Podcast schreef:
21-03-2023 09:48
Tip: de bronzer van Sisley. Ik krijg er zoveel goede reacties op!

Weet iemand wanneer de actie van 40 % korting is op de mascara’s bij Ici Paris? Mijn favo Lancome is op en ik zit nu op Vinted te kijken. Nood is hoog:)
Soms heeft limango ook lancome aanbiedingen
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaa Lancome.of Rimmel. Is ook stukken goedkoper.
Je pense donc je suis
Dank voor de tips, mijn favo stond er niet bij. Ik heb hem gekocht bij Vinted, voor een fijn prijsje!
Alle reacties Link kopieren Quote
Podcast schreef:
21-03-2023 10:20
Ik had het van verjaardagsgeld gekocht, of een bon, en ik doe er echt een aantal jaren mee. Ik gebruik het echt niet iedere dag.
Tuurlijk moet je doen hoor als jij er blij van wordt. Niks mis mee! Ik geef mijn geld misschien wel uit aan dingen waar jij het nut niet van in ziet :-]
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.bol.com/nl/nl/p/guapa-nagel ... 9987/?s2a=

Deze sinds een paar dagen is huis. Ik ben er nog niet heel enthousiast over, maar mijn 22jarige dochter vindt ze helemaal fantastisch, dus geen miskoop.
Alle reacties Link kopieren Quote
Verkeerde Topic
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kom hier even de Power Grip Primer van ELF tippen, wat een waanzinnig product :worship:
Ik gebruikte nooit een primer omdat ik er niet zo veel voordeel van merkte, maar ik had hier goede reviews over gelezen en was voor 15€ wel nieuwsgierig. Echt bizar hoe goed je make-up blijft zitten, mijn foundation zit er aan het eind van een lange dag nog precies zo op als 's morgens. Zelfs na een avondje dansen :)

Ik heb ook de Halo Glow liquid filter besteld, een dupe van Charlotte Tilbury, maar die moet ik nog uittesten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh leuk! Ik gebruik eigenlijk maar zelden een primer, maar misschien toch een keer proberen....
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar wat betere make-up kwasten.. Op dit moment voornamelijk opzoek naar een kwast voor oogschaduw en foundation. Hebben jullie een tip? 😁
Sigma vind ik zelf erg fijn werken en maakt verschil met wat ik eerder had. Repr is mij nog iets te duur en wacht op een aanbieding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben heel tevreden over ecotools goed betaalbaar ook . Voor foundation een van it cosmetics die is echt super .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een set kwasten van Luxie, heel tevreden mee. Zie dat deze set bij Lookfantastic nu 87 euro is maar ik heb deze niet zo heel lang geleden voor 25 euro gekocht. Wellicht komt er nog eens een aanbieding.

Ik heb toch maar weer eens Double Wear van Estée Lauder aangeschaft, een oude liefde. Ik snap eigenlijk de drang van mezelf niet om steeds iets nieuws te proberen want er is helemaal niks op aan te merken. Mooie dekking, niet te mat. In het verleden was de kleur niet helemaal een match maar ik heb nu een tintje lichter genomen en die is perfect.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is een trieste dag, een dag met een zwart randje. Ik heb vandaag mijn prachtige en dure Guerlain foundation laten vallen. Van een hoge plank gestoten toen ik iets anders wilde pakken. Heel de badkamer onder het glas en spetters foundation!
Ik heb een paar milliliter kunnen redden en in een klein potje gedaan, maar het is een potje voor 5 milliliter en het zit niet eens vol. :cry:

Heel erg jammer, want ik vond het echt een geweldige foundation, hoewel er wel parfum in zit. Zat.... :cry:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat ellendig. Duur grapje ook!

Ik heb taxfree geshopt in het vliegtuig en de M. Asam Magic Finish gekocht. Potje met mousse die waanzinnig dekt en tubetje met crème wat minder dekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
02-06-2023 18:14
Oh wat ellendig. Duur grapje ook!

Ik heb taxfree geshopt in het vliegtuig en de M. Asam Magic Finish gekocht. Potje met mousse die waanzinnig dekt en tubetje met crème wat minder dekt.
Duur grapje inderdaad. Hij was hooguit voor een kwart op.

M. Asam, dat ken ik niet. Ben je er tevreden over?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
02-06-2023 18:19
Duur grapje inderdaad. Hij was hooguit voor een kwart op.

M. Asam, dat ken ik niet. Ben je er tevreden over?
Voor het geld zeker. Was vergeten foundation in te pakken en dit kostte nog geen 30 euro. Ben normaal geen moussefan maar deze doet wat ie moet doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
02-06-2023 18:09
Het is een trieste dag, een dag met een zwart randje. Ik heb vandaag mijn prachtige en dure Guerlain foundation laten vallen. Van een hoge plank gestoten toen ik iets anders wilde pakken. Heel de badkamer onder het glas en spetters foundation!
Ik heb een paar milliliter kunnen redden en in een klein potje gedaan, maar het is een potje voor 5 milliliter en het zit niet eens vol. :cry:

Heel erg jammer, want ik vond het echt een geweldige foundation, hoewel er wel parfum in zit. Zat.... :cry:
Uh, ik ken dit. Het voelt heel kut.

Welke foundation was het precies?
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjulia schreef:
02-06-2023 18:46
Uh, ik ken dit. Het voelt heel kut.

Welke foundation was het precies?
Deze:

https://www.notino.nl/guerlain/terracot ... gL7vPD_BwE

Echt een aanrader. Ook voor jou wellicht, want tamelijk mat. Ik ben bang dat ik deze vroeg of laat toch opnieuw koop, wat het stuk laten vallen des te pijnlijker maakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
02-06-2023 20:19
Deze:

https://www.notino.nl/guerlain/terracot ... gL7vPD_BwE

Echt een aanrader. Ook voor jou wellicht, want tamelijk mat. Ik ben bang dat ik deze vroeg of laat toch opnieuw koop, wat het stuk laten vallen des te pijnlijker maakt.
Jaaa deze wou ik graag proberen. Hij ziet er zo mooi uit. Echt balen.

Ik heb echt weinig van dit merk geprobeerd ook. Volgens mij alleen een highlighter ooit. En een primer met kleine goud deeltjes erin.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven