Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.


Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.



Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:


Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
29-10-2021 22:59
Woohoo!!! Nu is je leven pas echt compleet! :high5:

Genieten is dat he? Als je hoge verwachtingen hebt en dat die dan ook waargemaakt worden.

Nu heb ik zin om lipstick te kopen....
😂😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
29-10-2021 23:24
Wauw nu ben ik ook benieuwd! Fijn dat het ook echt al zo luxe aanvoelt.
Ik kan nog niets vertellen over houdbaarheid enzo, dus misschien valt hij ontzettend tegen. En ik doe ook nog geen make-up op want ik moet zo door de teststraat 😟 We hadden dinsdag een positief kind in huis. Gelukkig is ze weer opgeknapt maar met de rest van het gezin zo de auto in en een rondje teststraat. De rest heeft geen klachten gelukkig, kind bleef ook netjes op haar kamer.
Alle reacties Link kopieren
Is dat Kruidvat eigen merk waar jullie het over hebben? Altijd leuk om te testen omdat het zo weinig kost.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen een lijntje onder mijn ogen. Maak ik met donkergrijze oogschaduw.
En boven smokey eyes met paars of grijstinten.

Heb deze palette ontdekt bij Ici Paris.
Zit ietsje een glansje in. Had liever mat gehad maar het is wel mooi.

https://www.iciparisxl.nl/becreativemak ... /BP_911313
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet duur Emma. Heb van dat merk ook een (oude) quattro oogschaduw in een vierkant t met bruin / aardetinten. Maar weer eens tevoorschijn halen.
Ik twijfel nog over een vrij grote aankoop bij look fantastic.

Heeft iemand een referral code? Het wordt mijn eerste bestelling daar.
Alle reacties Link kopieren
Supersas09 schreef:
30-10-2021 11:02
Is dat Kruidvat eigen merk waar jullie het over hebben? Altijd leuk om te testen omdat het zo weinig kost.
Ja! Volgens mij is het een nieuwe lijn :)
Alle reacties Link kopieren
Van diezelfde lijn zijn ook drie verschillende serums zie ik.

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-liftin ... /p/5484739

Ingredienten staan eronder.
Alle reacties Link kopieren
HobbeltVerder schreef:
30-10-2021 12:55
Dat is niet duur Emma. Heb van dat merk ook een (oude) quattro oogschaduw in een vierkant t met bruin / aardetinten. Maar weer eens tevoorschijn halen.
Ik twijfel nog over een vrij grote aankoop bij look fantastic.

Heeft iemand een referral code? Het wordt mijn eerste bestelling daar.
Heb je er eentje via PB gestuurd voor het geval je er nog niet eentje gevonden had.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
30-10-2021 15:55
Van diezelfde lijn zijn ook drie verschillende serums zie ik.

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-liftin ... /p/5484739

Ingredienten staan eronder.
Ik heb daar al een tijdje even skin drops van, en die zijn eerlijk gezegd fijner dan die van the ordinary. En dus bijna op.
Alle reacties Link kopieren
Oh noes, ik ben er deze week achter gekomen dat mijn favo mascara van Essence eruit is. Waarom moet alles mij overkomen? :'(

Weet iemand een goed alternatief voor de Essence Volume Stylist 18h Lash Extension Mascara?

Afbeelding

Het is een fiber mascara, daarom werkt hij ook zo goed vermoed ik..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk wel benieuwd: ik ben 35 en draag bijna nooit make up. Ik heb volgens mij in mijn hele leven nog nooit een make up product zo vaak gebruikt dat het op / leeg was.

Ben ik heeeeel bijzonder nu of zijn er meer vrouwen zoals ik?
Alle reacties Link kopieren
SunShine35 schreef:
30-10-2021 17:58
Ik ben eigenlijk wel benieuwd: ik ben 35 en draag bijna nooit make up. Ik heb volgens mij in mijn hele leven nog nooit een make up product zo vaak gebruikt dat het op / leeg was.

Ben ik heeeeel bijzonder nu of zijn er meer vrouwen zoals ik?
Nee, jij bent uniek! :bigkiss:
Ik ken genoeg mensen die nauwelijks of geen make-up dragen. Zeker in Nederland is dat niet heel ongebruikelijk toch?
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
30-10-2021 17:57
Oh noes, ik ben er deze week achter gekomen dat mijn favo mascara van Essence eruit is. Waarom moet alles mij overkomen? :'(

Weet iemand een goed alternatief voor de Essence Volume Stylist 18h Lash Extension Mascara?

Afbeelding

Het is een fiber mascara, daarom werkt hij ook zo goed vermoed ik..
Oh, wat balen is dat dan toch! Zelf geen ervaring met dit specifieke product, maar zou dit iets kunnen zijn? Is ook een fiber mascara.

https://www.zalando.nl/kiko-unmeasurabl ... lsrc=aw.ds

Of misschien zit hier iets bij?

https://www.elle.com/nl/beauty-health/m ... r-mascara/
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
30-10-2021 18:05
Nee, jij bent uniek! :bigkiss:
Gelukkig 🍀 dank je wel 🙃
Flamingo schreef:
29-10-2021 21:27
Ik heb niet alles gelezen, maar ik ben op zoek naar een goede eyeliner. Mijn probleem nu met eyeliners is is dat het streepje niet strak blijft. Het gast brokkelen. Of doe ik dan iets niet goed? Smeer ik het te veel tussen m’n wimpers?
Nu gebruik ik gewoon een oogpotlood en voor de bovenkant. Zijn er meer dames die dit doen?
Ik gebruik vooral gel eyeliners, ik heb gewoon MAC, Clinique en Bobbi Brown, zijn onderling erg vergelijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
30-10-2021 18:09
Oh, wat balen is dat dan toch! Zelf geen ervaring met dit specifieke product, maar zou dit iets kunnen zijn? Is ook een fiber mascara.

https://www.zalando.nl/kiko-unmeasurabl ... lsrc=aw.ds

Of misschien zit hier iets bij?

https://www.elle.com/nl/beauty-health/m ... r-mascara/
Ik zie de reis alweer voor me. 100 mascara’s testen.. Kiko kende ik niet, de link daaronder wel. Ik ben echt super kieskeurig dus ik wil eigenlijk geen Dior oid uitproberen om hem vervolgens het raam uit te gooien als het niet perfect is..

Welke mascara gebruik jij?
Alle reacties Link kopieren
Essence ink eyeliner is echt heel goed, die brokkelt niet. De originele, zwarte huls.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
30-10-2021 18:22
Ik zie de reis alweer voor me. 100 mascara’s testen.. Kiko kende ik niet, de link daaronder wel. Ik ben echt super kieskeurig dus ik wil eigenlijk geen Dior oid uitproberen om hem vervolgens het raam uit te gooien als het niet perfect is..

Welke mascara gebruik jij?
Momenteel favoriet:

Lash Princess van Essence
Lash brag van Anastasia Beverly Hills
Maybelline the falsies lash lift
Ik gebruik Make-Up Forever Smoke Aqua lash, waterproof.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel tevreden met Maybelline milion lashes ofzoiets (gele huls).
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
30-10-2021 16:11
Heb je er eentje via PB gestuurd voor het geval je er nog niet eentje gevonden had.
Mijn dank ik groot :cheers:
Alle reacties Link kopieren
cleo schreef:
30-10-2021 18:06
Ik ken genoeg mensen die nauwelijks of geen make-up dragen. Zeker in Nederland is dat niet heel ongebruikelijk toch?
Ja ik ken er ook meer die geen of erg weinig make up dragen dan met een full face (zoals ik zelf t liefste heb, niet youtuber style maar gewoon normaal dagelijks draagbaar).
Alle reacties Link kopieren
HobbeltVerder schreef:
30-10-2021 20:22
Ja ik ken er ook meer die geen of erg weinig make up dragen dan met een full face (zoals ik zelf t liefste heb, niet youtuber style maar gewoon normaal dagelijks draagbaar).
Sterker nog, ik ken ook hele volksstammen die niet alleen geen make up dragen, maar het zelfs ook echt veroordelen. Erop neerkijken misschien?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zat dagen dat ik totaal geen make up draag, zoals vandaag. Dingen te doen, regen en een hond die uit moet, en een lichte verkoudheid (tenminste, laten we hopen dat dat het is, vanmiddag getest). Maar gisteren ging ik all the way, heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven