Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Jane-Ice schreef:
30-07-2019 05:07
In gebruik (Fullsize)
Afbeelding
Foundation is vloeibaar en tijdens het blenden voelt ie best poederig aan. Verdeelt goed en dekking is medium.
Ik had wel meer dekking verwacht.Finish is mat.
Ik vind de kleur “Honey” niet mooi, hij heeft een roze ondertoon.Slijt bij mijn neus na een paar uurtjes maar de rest blijft mooi mat en crease niet.
Al met al vind ik hem niet bijzonder.
Weer kopen, nee.
Dit was echt jarenlang mijn favoriete foundation. :heart:
Eviva_83 schreef:
30-07-2019 10:07
Ik hou nooit zo van longlasting lippenstift omdat het zo uitdroogt.

Nu wil ik nog meer mac lippenstiften kopen :"-(

Koop maar. :hug:
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
30-07-2019 10:21
Dit was echt jarenlang mijn favoriete foundation. :heart:

Was. ;-D
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
30-07-2019 10:52
Was. ;-D
Haha ja. De primer die ik er altijd bij gebruikte werd discontinued en met andere primers werkte hij niet zo mooi dus we gingen uit elkaar. Als goede vrienden hoor. :-D
Sjulia schreef:
30-07-2019 10:55
Haha ja. De primer die ik er altijd bij gebruikte werd discontinued en met andere primers werkte hij niet zo mooi dus we gingen uit elkaar. Als goede vrienden hoor. :-D

Oja, misschien met een goeie primer is ie inderdaad beter. Maar had jij ook de kleur Honey? Ik vond hem niet mooi bij mij staan. :|
Ik ga hem niet wegdoen hoor, ik ga hem mengen...zoals altijd. :proud:

Teller staat op 15 foundation (Fullsize)
En nog wat samples. :whistle:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
30-07-2019 05:07
In gebruik (Fullsize)
Afbeelding
Foundation is vloeibaar en tijdens het blenden voelt ie best poederig aan. Verdeelt goed en dekking is medium.
Ik had wel meer dekking verwacht.Finish is mat.
Ik vind de kleur “Honey” niet mooi, hij heeft een roze ondertoon.Slijt bij mijn neus na een paar uurtjes maar de rest blijft mooi mat en crease niet.
Al met al vind ik hem niet bijzonder.
Weer kopen, nee.
Grappig... ik ben er meer dan tevreden over! Het is de enige foundation die bij mij een soort mat blijft en goed blijft zitten. Heb wel snel dat ik een redelijk glimmende huid krijgt, maar ik denk dat ik dat van binnenuit moet oplossen (met dus Paula's Choice wellicht :))
Welke foundation gebruik je nu Sjulia? Ik ben benieuwd welke nog meer echt heel fijn en goed is. Duurder is niet altijd beter denk ik.. wat is jullie favoriet?
Foto, ik heb deze maand bijna iedere dag een foundation uitgetest (samples van high end) misschien kan je mij even loepen kan je alle mini reviews lezen.
Begin Juli was ik begonnen.

De beste vind ik van Mac sff, Lancôme en
2 van Clinique tot nu toe.
Drugstore vind ik wet n wild, True match goed maar meestal meng ik ze met een andere foundation ivm kleur en dekking.
Ik heb een normale huid.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
30-07-2019 11:05
Oja, misschien met een goeie primer is ie inderdaad beter. Maar had jij ook de kleur Honey? Ik vond hem niet mooi bij mij staan. :|
Ik ga hem niet wegdoen hoor, ik ga hem mengen...zoals altijd. :proud:

Teller staat op 15 foundation (Fullsize)
En nog wat samples. :whistle:
Ik heb een roze ondertoon, met Peach tinten erdoor. Ik gebruikte honey maar dat was ook een goede match. Hij blijft zo lang mooi mat en hij verschoof nooit.
fotoroid schreef:
30-07-2019 11:19
Welke foundation gebruik je nu Sjulia? Ik ben benieuwd welke nog meer echt heel fijn en goed is. Duurder is niet altijd beter denk ik.. wat is jullie favoriet?
Bareminerals BAREPRO Performance Wear Liquid Foundation. Hele mond vol. Dekt wat sterker als de pro matte en de formule is wat wateriger. Ze lijken wel op elkaar. Zonder matterende primer is Bareminerals wel wat meer satijn achtig qua finish.
Sjulia schreef:
30-07-2019 11:43
Ik heb een roze ondertoon, met Peach tinten erdoor. Ik gebruikte honey maar dat was ook een goede match. Hij blijft zo lang mooi mat en hij verschoof nooit.

Aha, daarom staat Honey mij dus niet.
Moeilijk hoor, online leek die kleur dus wat donkerder en zonder roze ondertoon. Misschien moet ik gewoon stoppen met online foundation kopen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Hm eens even verder zoeken nog maar. Dank voor de info :)
Oh en wat vinden jullie van producten en misschien ook de visie/uitleg van Jetske Ultee??
https://www.mupload.nl/img/nhk90bgibyh.png

Ik heb deze bestelling gedaan.
fotoroid schreef:
30-07-2019 12:04
Oh en wat vinden jullie van producten en misschien ook de visie/uitleg van Jetske Ultee??
Niet bekent ermee.
Prrrr, mauw miawwwww.
Eviva_83 schreef:
30-07-2019 14:34

Nice! Love Paradise. :love:
Prrrr, mauw miawwwww.
fotoroid schreef:
30-07-2019 12:04
Ik gebruik altijd Paula’s choice maar Jetske Ultee zegt ongeveer dezelfde dingen. Haar producten lijken me ook erg goed.
Eviva_83 schreef:
30-07-2019 14:34

Heerlijk 's nachts gewinkeld :nerd: :biggrin:
Sjulia schreef:
30-07-2019 14:43
Ik gebruik altijd Paula’s choice maar Jetske Ultee zegt ongeveer dezelfde dingen. Haar producten lijken me ook erg goed.
Nou ik ga mij de komende tijd eens goed verdiepen in alle theorieën en producten. Word er heel enthousiast van, goed voor mezelf zorgen en alles proberen :hihi:
Jane-Ice schreef:
30-07-2019 11:54

Moeilijk hoor. Misschien moet ik gewoon stoppen met online foundation kopen. :lol:
:hihi:
Lorem Ipsum
https://www.mupload.nl/img/qyblaulp7.png

Er is per ongeluk nog wat bijgekomen..

Ik zet mezelf nu weer 2 maanden op no buy.

ECHT .

Tot 1 oktober.
fotoroid schreef:
30-07-2019 14:43
Heerlijk 's nachts gewinkeld :nerd: :biggrin:
Neee net hoor :)
turquasi schreef:
30-07-2019 14:48
:hihi:

:furious:

Oh trouwens jou moest ik hebben!
jane-ice wijzigde dit bericht op 30-07-2019 14:54
16.67% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Oeh ik wil die wimper primer ook!
fotoroid schreef:
30-07-2019 14:44
Nou ik ga mij de komende tijd eens goed verdiepen in alle theorieën en producten. Word er heel enthousiast van, goed voor mezelf zorgen en alles proberen :hihi:
Doe maar, het is echt bizar hoe je je huid mooier kan smeren. Ik geloofde nooit zo in skincare.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven