Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

dinsdag 30 juli 2019 om 10:21
Dit was echt jarenlang mijn favoriete foundation.Jane-Ice schreef: ↑30-07-2019 05:07In gebruik (Fullsize)
Foundation is vloeibaar en tijdens het blenden voelt ie best poederig aan. Verdeelt goed en dekking is medium.
Ik had wel meer dekking verwacht.Finish is mat.
Ik vind de kleur “Honey” niet mooi, hij heeft een roze ondertoon.Slijt bij mijn neus na een paar uurtjes maar de rest blijft mooi mat en crease niet.
Al met al vind ik hem niet bijzonder.
Weer kopen, nee.

dinsdag 30 juli 2019 om 11:05
Oja, misschien met een goeie primer is ie inderdaad beter. Maar had jij ook de kleur Honey? Ik vond hem niet mooi bij mij staan.

Ik ga hem niet wegdoen hoor, ik ga hem mengen...zoals altijd.

Teller staat op 15 foundation (Fullsize)
En nog wat samples.

Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 30 juli 2019 om 11:18
Grappig... ik ben er meer dan tevreden over! Het is de enige foundation die bij mij een soort mat blijft en goed blijft zitten. Heb wel snel dat ik een redelijk glimmende huid krijgt, maar ik denk dat ik dat van binnenuit moet oplossen (met dus Paula's Choice wellichtJane-Ice schreef: ↑30-07-2019 05:07In gebruik (Fullsize)
Foundation is vloeibaar en tijdens het blenden voelt ie best poederig aan. Verdeelt goed en dekking is medium.
Ik had wel meer dekking verwacht.Finish is mat.
Ik vind de kleur “Honey” niet mooi, hij heeft een roze ondertoon.Slijt bij mijn neus na een paar uurtjes maar de rest blijft mooi mat en crease niet.
Al met al vind ik hem niet bijzonder.
Weer kopen, nee.

dinsdag 30 juli 2019 om 11:32
Foto, ik heb deze maand bijna iedere dag een foundation uitgetest (samples van high end) misschien kan je mij even loepen kan je alle mini reviews lezen.
Begin Juli was ik begonnen.
De beste vind ik van Mac sff, Lancôme en
2 van Clinique tot nu toe.
Drugstore vind ik wet n wild, True match goed maar meestal meng ik ze met een andere foundation ivm kleur en dekking.
Ik heb een normale huid.
Begin Juli was ik begonnen.
De beste vind ik van Mac sff, Lancôme en
2 van Clinique tot nu toe.
Drugstore vind ik wet n wild, True match goed maar meestal meng ik ze met een andere foundation ivm kleur en dekking.
Ik heb een normale huid.
Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 30 juli 2019 om 11:43
Ik heb een roze ondertoon, met Peach tinten erdoor. Ik gebruikte honey maar dat was ook een goede match. Hij blijft zo lang mooi mat en hij verschoof nooit.
dinsdag 30 juli 2019 om 11:44
Bareminerals BAREPRO Performance Wear Liquid Foundation. Hele mond vol. Dekt wat sterker als de pro matte en de formule is wat wateriger. Ze lijken wel op elkaar. Zonder matterende primer is Bareminerals wel wat meer satijn achtig qua finish.
dinsdag 30 juli 2019 om 11:54
Aha, daarom staat Honey mij dus niet.
Moeilijk hoor, online leek die kleur dus wat donkerder en zonder roze ondertoon. Misschien moet ik gewoon stoppen met online foundation kopen.
Prrrr, mauw miawwwww.

dinsdag 30 juli 2019 om 14:34
dinsdag 30 juli 2019 om 14:37
Eviva_83 schreef: ↑30-07-2019 14:34https://www.mupload.nl/img/nhk90bgibyh.png
Ik heb deze bestelling gedaan.
Nice! Love Paradise.

Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 30 juli 2019 om 14:43
dinsdag 30 juli 2019 om 14:43
Heerlijk 's nachts gewinkeldEviva_83 schreef: ↑30-07-2019 14:34https://www.mupload.nl/img/nhk90bgibyh.png
Ik heb deze bestelling gedaan.

dinsdag 30 juli 2019 om 14:44
Nou ik ga mij de komende tijd eens goed verdiepen in alle theorieën en producten. Word er heel enthousiast van, goed voor mezelf zorgen en alles proberen

dinsdag 30 juli 2019 om 14:51
https://www.mupload.nl/img/qyblaulp7.png
Er is per ongeluk nog wat bijgekomen..
Ik zet mezelf nu weer 2 maanden op no buy.
ECHT .
Tot 1 oktober.
Er is per ongeluk nog wat bijgekomen..
Ik zet mezelf nu weer 2 maanden op no buy.
ECHT .
Tot 1 oktober.

dinsdag 30 juli 2019 om 14:54