Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Supersas09 schreef:
28-07-2019 21:45
Hahahaha, nee, deze 2 zijn de meest gebruikte waarvan velvet teddy bovenaan staat. Ik heb ook stone voor een koele look en Ruby woo als ik wil opvallen. Ik heb nu een bruine toet door de vakantie, nude kleuren lijken nu minder mooi te staan. Dus morgen heb ik me voorgenomen lekker te knallen met rood!

(Oh, toch nog een andere favo: a wink of pink. Was kerstcollectie vorig jaar en heerlijk glitterend. Zo fijn dat je deze wat kunt opbouwen. Bij 1 laagje subtiel, meerdere laagjes shine all the way!)

Ik hoor het al. Een echte Mac lipstick fan :heart: .
Best leuk zoveel verschillende kleuren.
Die wink of a pink klinkt goed!
Heb een guilty pleasure met glitters en shine B-)
Eviva_83 schreef:
28-07-2019 21:59
Welke Youtubers kijk je allemaal?
Ik was vandaag naar Bibi Breijman aan het kijken . Ze had het over naturel zomer makeup routine ofzo.
Ze komt een beetje euhh, ongeïnteresseerd over ofzo.
Wel mooi gezicht voor make up .
Ik kijk graag naar Tati en alliglines. En rachloves vind ik ook erg prettig om te kijken.
Oh en Jeffree Star, heerlijk over the top!
Ik kijk regelmatig naar Tati, Vera Camilla,
Sarah Marikh, BeautyLabNL,
Ilona Kwisthout, Shelingbeauty,
Krystal Clear make up, Kristina K,
Xelly Cabau etc etc etc
Laatste tijd veel minder want anders wil ik die producten kopen...
Prrrr, mauw miawwwww.
Getest (Sample)
Afbeelding
Primer is dik maar smooth en bij het verdelen op mijn gezicht hoopte de primer zich op bij een aantal plekjes.
Foundation met deze primer er onder ziet er wel veel gladder uit en poriën lijken veel kleiner.
Dekking van mijn foundation vervaagd na 7 uurtjes, daarvoor zag mijn gezicht er geweldig uit.Ik kreeg helaas wel een paar pukkeltjes.
Kopen, nee ( Ongelofelijk duur! 150,-)
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik vind Wayne Goss leuk om naar te kijken en Lisa Eldridge.
Geen 1 vaste youtuber eigenlijk. Soms thataylaa, casey holmes, hotandflashy. Maar alleen wanneer ze over producten praten die mij aanspreken :-D
Supersas09 schreef:
28-07-2019 23:09
Oh en Jeffree Star, heerlijk over the top!
Ja die kijk ik ook heel af en toe. Ik denk dat hij binnenkort uitkomt met een eigen foundation. Hij heeft verstand van zaken dus ik ben benieuwd!
Jane-Ice schreef:
29-07-2019 05:43
Getest (Sample)
Afbeelding
Primer is dik maar smooth en bij het verdelen op mijn gezicht hoopte de primer zich op bij een aantal plekjes.
Foundation met deze primer er onder ziet er wel veel gladder uit en poriën lijken veel kleiner.
Dekking van mijn foundation vervaagd na 7 uurtjes, daarvoor zag mijn gezicht er geweldig uit.Ik kreeg helaas wel een paar pukkeltjes.
Kopen, nee ( Ongelofelijk duur! 150,-)
Deze vond ik ook ok. Maar niet de prijs waard nee, volgens mij is dat ook onmogelijk. Een primer van 150 euro moet echt wel de fontein der jeugd bevatten :-D
Volgens mij gebruiken best veel dames hier Paula's Choice, of heb ik dat mis?

Ik vind het best prijzige producten, maar ik denk dat ze het wel waard zijn. Neem aan dat je ook minder product nodig hebt dan normaal?
Hallo Foto, ja vele dames gebruiken Paula’s Choice en zijn heel erg tevreden erover. Ik heb zelf samples gekregen van mijn zusje en heb al een paar getest en ze bevallen prima. ( Ik heb het over eerste indruk natuurlijk )
Na een tijdje ben ik wel van plan om een aantal producten aan te schaffen.
Leuke is dat ze ook mini’s en samples verkopen.

Sjulia, ik was ook echt geschrokken van de prijs van Sisley. Dacht dat er goud in zat of zo. O_o

Ik heb al een aantal producten in huis die ik had besteld maar over de L’Oreal primer heb ik nog niks over gehoord. :facepalm: Morgen nog een aantal pakketjes ophalen. Yay! :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
29-07-2019 11:51
Hallo Foto, ja vele dames gebruiken Paula’s Choice en zijn heel erg tevreden erover. Ik heb zelf samples gekregen van mijn zusje en heb al een paar getest en ze bevallen prima. ( Ik heb het over eerste indruk natuurlijk )
Na een tijdje ben ik wel van plan om een aantal producten aan te schaffen.
Leuke is dat ze ook mini’s en samples verkopen.

Sjulia, ik was ook echt geschrokken van de prijs van Sisley. Dacht dat er goud in zat of zo. O_o

Ik heb al een aantal producten in huis die ik had besteld maar over de L’Oreal primer heb ik nog niks over gehoord. :facepalm: Morgen nog een aantal pakketjes ophalen. Yay! :cheer2:
Dat is inderdaad echt top! Dan kun je van alles wat testen :) Even goed uitzoeken welke lijn ik nodig heb en dan wat verschillende samples bestellen.
Hebben jullie wel in de gaten dat we elkaar hier extreem tot kopen aanzetten :nerd:

De mac lippenstiften zijn binnen. De Tropic tonic vind ik te Oranje.
De velvet Teddy is mooooi . Wel wennen voor mij zo'n braaf kleurtje.
Eviva_83 schreef:
29-07-2019 12:54
Hebben jullie wel in de gaten dat we elkaar hier extreem tot kopen aanzetten :nerd:

Dan moet je zeker geen youtube filmpjes kijken! Dat is pas gevaarlijk!
Iedere keer als ik naar zo een make-up filmpje kijk dan krijg ik echt een enorme dwang om iets te kopen!

Tropic Tonic past dus helemaal bij dat feest waar je binnenkort naartoe gaat...wel jammer dat je die kanariejurk terug hebt gestuurd anders kon je lekker vloeken met je oranje lipstick B-)

Als je gewent bent aan wat kleur is neutrale lipstick best wennen hoor. Had ik ook en nu ben ik helemaal gewent aan neutrale kleuren lipstick mits niet te licht dan lijkt ik ziek ofzo.
Prrrr, mauw miawwwww.
fotoroid schreef:
29-07-2019 11:05
Volgens mij gebruiken best veel dames hier Paula's Choice, of heb ik dat mis?

Ik vind het best prijzige producten, maar ik denk dat ze het wel waard zijn. Neem aan dat je ook minder product nodig hebt dan normaal?
Ze zijn het zeker waard imo! Ik doe er niet heel lang mee maar ik smeer het ook op hals en handen allemaal. Wanneer je er zuiniger mee bent gaat het prima mee.
Mijn Mac lipgloss is al gekomen, heel verbaasd, want eigenlijk werden hier nooit pakjes bezorgd op maandag. Heb de gloss nu al een uur op en still shining. Dat is met mijn essence gloss wel een ander verhaal, elk half uur moet ik dan een nieuw laagje aanbrengen.
Fijn dat je een goeie lipgloss hebt gevonden Sjulia! :sun:
Draag je hem solo of over je lipstick?
Prrrr, mauw miawwwww.
Eviva_83 schreef:
29-07-2019 12:54

Had je schoonzus toch gelijk. Bummer....
Hier zijn ze ook binnen en prachtig! Erg lief die mini’s trouwens!
supersas09 wijzigde dit bericht op 29-07-2019 18:44
0.24% gewijzigd
Jane-Ice schreef:
29-07-2019 17:55
Fijn dat je een goeie lipgloss hebt gevonden Sjulia! :sun:
Draag je hem solo of over je lipstick?
Ik draag echt bijna nooit lipstick.. ik heb alleen 1 lingerie lippie van Tarte. Solo dus :-D Wel super plakkerig. Niet handig in combinatie met lang haar en wind.
Ik moet inderdaad wel wennen aan de velvet

Het is lichter en rustiger dan ik gewend ben .
In gebruik (Fullsize)
Afbeelding
Kleur is mooi, ik heb veel van zulke kleuren.Lipstick ruikt ontzettend lekker en zoet. Applicator vind ik niet zo fijn want groot en plat.Lipstick dekt in één keer, dat is een grote pluspunt. Droogt wel trekkerig in en blijft een beetje plakkerig. Hij is mat en blijft tot de eind van de dag. Ik heb vanzelf al droge lippen dus ik vind hem niet fijn zitten.
Weer kopen, nee.
Prrrr, mauw miawwwww.
In gebruik (Fullsize)
Afbeelding
Foundation is vloeibaar en tijdens het blenden voelt ie best poederig aan. Verdeelt goed en dekking is medium.
Ik had wel meer dekking verwacht.Finish is mat.
Ik vind de kleur “Honey” niet mooi, hij heeft een roze ondertoon.Slijt bij mijn neus na een paar uurtjes maar de rest blijft mooi mat en crease niet.
Al met al vind ik hem niet bijzonder.
Weer kopen, nee.
Prrrr, mauw miawwwww.
Shadesofblue schreef:
24-07-2019 17:37
Maybelline super stay, blijft dus beter ziten dan de mac? Top!

In welke vorm zit het? Liquid?
Jaa, nooit verwacht maar moet savonds eraf halen met makeupremover :-o

Liquid lipstick idd
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Ik hou nooit zo van longlasting lippenstift omdat het zo uitdroogt.

Nu wil ik nog meer mac lippenstiften kopen :"-(
Supersas welke vind je mooier captive of wirl?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven