Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Met dat bolletje erbij dus maar 2 (of soms 3)
Jane ice: de slechte producten is onze straf vanwege de no buy vroegtijdig verbreken, denk je niet O_O
Evivie,

https://www.inc.com/lolly-daskal/10-sim ... nking.html

:hug:
Prrrr, mauw miawwwww.
Eviva_83 schreef:
30-07-2019 20:31
Nee ik had 30 samples voor 6 euro .

Hoe heb je dat voor mekaar?!
Prrrr, mauw miawwwww.
Bedankt hoor Jane.
Hoe wist je dat ik precies dit nodig had ?!
:blond:
Jane-Ice schreef:
30-07-2019 20:56
Hoe heb je dat voor mekaar?!
Ik snap het ook niet .
Dat vroeg ze ervoor .
En het is de echte Clinique superbalanced.
Bij elkaar dus 30 ml is als een normale full size .
:cheer:
Eviva_83 schreef:
30-07-2019 20:58
Ik snap het ook niet .
Dat vroeg ze ervoor .
En het is de echte Clinique superbalanced.
Bij elkaar dus 30 ml is als een normale full size .
:cheer:

Ja, ik had het al door toen je het vermelde een tijd geleden. Ben goed in rekenen.
En sowieso echt een vette mazzel, als ik jou was zou ik gewoon zulke mazzeltjes zoeken op mp ipv fullsize kopen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
30-07-2019 18:55
Ik koop van de action een wenkbrauwpotlood, puur voor de slijper. Die maakt echt super scherp. Je krijgt er 2 slijpers bij. Deze: Afbeelding Afbeelding
Op naar de Primark en Action. Thanx!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
[quote=Jane-Ice post_id=30202671 time=1564316154 user_id=144707]
Had je dit al gespot Sjulia?!
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Ik moet toch terugkomen op mijn review over de Clinique superprimer (geel).
Nu met een dagcrème eronder (was ik vorige keer vergeten en had m rechtstreeks over de niacenemide gedaan) .
Erg goed resultaat!!
Smeert wat minder fijn uit dan de tarte en de L'Oréal maar krijgt een goede 3e plaats.

Eerder getest Clarins primer, vind ik niet mooi zitten onder mijn foundation.
Getest (Samples)
Afbeelding
Exfoliant is vloeibaar en de geur kan ik niet zo goed omschrijven maar wel aanvaardbaar. Smeert goed uit en trekt niet volledig in. Ik heb hem 3 dagen voor mijn nachtcréme gebruikt. Eerste dag tintelde het ontzettend en ik vond hem niet zo fijn. Tweede en derde dag ging het veel beter. Na de eerste dag zag ik al verschil en het werd maar beter en beter, eerst ik dacht dat ik dat verbeelde tot mijn vriend gisteren tegen mij zei dat mijn huid er goed uitzag! (Poriën dicht en gelaat is egaler)
Super spul dus!
Kopen, ja absoluut!
Prrrr, mauw miawwwww.
Opgemaakt (Fullsize)
Afbeelding
Haarmasker ruikt echt goddelijk naar kokos en de geuren zijn erg goed in balans. Heerlijk smooth en maakt mijn haren zacht. Geur blijft lang in de haren hangen. Voor mij tot nu toe nummer 1 in haarmarkers.
Weer kopen, absoluut!! :heart:
Prrrr, mauw miawwwww.
Evivie, wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de primers!
Ik wacht nog steeds op die L’Oreal primer! :(
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik MOET MOET MOET die Exfoliant van de week bestellen, hij is namelijk echt super! En een nachtcréme van Paula’s Choice...ik denk dat dit een mooi begin is. Oja en een paar Ritinol samples want daar ben ik ook door Sjulia super benieuwd erover.

En voor diegene doe interesse hebben in die kokos haarmasker...ik had hem paar maanden geleden gevonden bij de Action voor rond 2,50. Daarna nooit meer gevonden bij mijn Action. Misschien wel bij jullie?!
Prrrr, mauw miawwwww.
Hoi! Ik kom weer even inbreken.
Na jullie overtuigingen ben ik vandaag de Douglas even ingeweest.
Super fijne uitleg gehad en uiteindelijk uitgekomen bij de double wear foundation van Estée Lauder en een bronzer. Fijne kwasten erbij gekocht en nog wat tips om de aandacht wat af te leiden van de pigmentvlekken.
Alleen deze foundation is voldoende om te camoufleren. We hebben nog een concealer er onder en erover geprobeerd, maar dat deed niet zoveel.
Om meteen maar even goed uit te pakken, mooie lipgloss erbij en een nieuw pallet oogschaduw.
Manlief vindt het mooi. M'n moeder zei 'zo jij bent opgedirkt' dus dat zette weer lekker de toon. Gelukkig was ze stil toen ik zei, maar ik ben er blij mee! Dus ik loop nu lekker opgedirkt op de camping :hyper:

Lieve meiden, bedankt voor het meedenken en het zetje deze kant op! Voortaan ben ik nog iets blijer als ik naar mezelf kijk :yes:
Kopen jullie wel eens makeup producten van marktplaats over? Waar moet je op letten bijvoorbeeld ivm hygiene?
hee Daantje, ben blij dat je zo blij bent (ps; moeders horen dat soort dingen te zeggen geloof ik, zo worden ze geprogrammeerd) veel plezier met experimenteren met je palette.

@Potjepindakaas; alleen dingen in een verpakking kopen en gesealed als het make-up of creme betreft. Qua haarproducten ben ik wel losser overigens.

@Jane-ice dat masker lijkt me ook wel wat, die gaat op mijn watchlist voor de Action. (Dan neem ik er meteen een paar als ik ze zie staan hoor)
ik weet niet of ik een exfoliant echt elke dag zou durven gebruiken :$
(maar goed ik durf ook mijn whitening tandpasta niet eens elke dag te gebruiken)
en die overthinking tips zijn priceless!! die kun je zowat in elk topic hier plakken haha
Lorem Ipsum
PotjePindakaas schreef:
31-07-2019 14:10
Kopen jullie wel eens makeup producten van marktplaats over? Waar moet je op letten bijvoorbeeld ivm hygiene?
Ik koop heel marktplaats leeg, heb nooit ergens last van gehad. Lippenstift snijdt ik een klein stukje vanaf.
Mascara koop ik echter wel altijd nieuw in de winkel.
Jane ben benieuwd naar de producten van Paula's choice.

Heb zelf nooit full size via Marktplaats gekocht . Maar waarom ook niet .
Zou het alleen niet namaak kunnen zijn?

Ik ben niet blij met de lippenstift die ik bij bol com heb besteld en de kleuren van Mac waren ook al niet wat ik zocht.
Ben weer ff klaar met online kopen . Super zonde van het geld .
ohja klopt spekje, dat heb ik ook wel eens gedaan, stukje afsnijden met een schilmesje en dan nog even goed na-vegen met een tissue

nou eviva... balen zeg... misschien moeten we toch maar een keertje een ruilfeestje houden?
Lorem Ipsum
Jane-Ice schreef:
31-07-2019 12:08
Ik MOET MOET MOET die Exfoliant van de week bestellen, hij is namelijk echt super! En een nachtcréme van Paula’s Choice...ik denk dat dit een mooi begin is. Oja en een paar Ritinol samples want daar ben ik ook door Sjulia super benieuwd erover.

En voor diegene doe interesse hebben in die kokos haarmasker...ik had hem paar maanden geleden gevonden bij de Action voor rond 2,50. Daarna nooit meer gevonden bij mijn Action. Misschien wel bij jullie?!
De retinol heeft wel even bijwerkingen. Opbouwen en niet schrikken als je velletjes krijgt. Hoort er allemaal bij. Ik gebruikte hem eerst 2 keer per week en ben toen overgegaan naar bijna elke avond. Niet mee in de zon, echt alleen in de avonduren opdoen.
Daanstje schreef:
31-07-2019 13:45
Hoi! Ik kom weer even inbreken.
Na jullie overtuigingen ben ik vandaag de Douglas even ingeweest.
Super fijne uitleg gehad en uiteindelijk uitgekomen bij de double wear foundation van Estée Lauder en een bronzer. Fijne kwasten erbij gekocht en nog wat tips om de aandacht wat af te leiden van de pigmentvlekken.
Alleen deze foundation is voldoende om te camoufleren. We hebben nog een concealer er onder en erover geprobeerd, maar dat deed niet zoveel.
Om meteen maar even goed uit te pakken, mooie lipgloss erbij en een nieuw pallet oogschaduw.
Manlief vindt het mooi. M'n moeder zei 'zo jij bent opgedirkt' dus dat zette weer lekker de toon. Gelukkig was ze stil toen ik zei, maar ik ben er blij mee! Dus ik loop nu lekker opgedirkt op de camping :hyper:

Lieve meiden, bedankt voor het meedenken en het zetje deze kant op! Voortaan ben ik nog iets blijer als ik naar mezelf kijk :yes:
Wat leuk!!! Fijn dat je er blij mee bent. :heart:
Eviva_83 schreef:
31-07-2019 16:07
Jane ben benieuwd naar de producten van Paula's choice.

Heb zelf nooit full size via Marktplaats gekocht . Maar waarom ook niet .
Zou het alleen niet namaak kunnen zijn?

Ik ben niet blij met de lippenstift die ik bij bol com heb besteld en de kleuren van Mac waren ook al niet wat ik zocht.
Ben weer ff klaar met online kopen . Super zonde van het geld .
Ah jammer zeg. Bummer. Ik baal voor je. Ik kan daar ook altijd zo boos van worden :-D

Ik heb zojuist toch maar de nieuwe urban decay foundation besteld. Mijn nieuwsgierigheid won.
Afbeelding

En ik heb net deze armband gekregen van vriend, zo lief.

Afbeelding

:heart:
Daanstje, wat een leuke posts!!
Zo fijn om te horen dat jij jezelf mooier vindt met make-up!
Geniet van je nieuwe look en producten.
Hopelijk blijf je lekker hier meeschrijven!
Prrrr, mauw miawwwww.
Dubbel :proud:
jane-ice wijzigde dit bericht op 31-07-2019 17:18
93.43% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven