Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

dinsdag 30 juli 2019 om 20:52

dinsdag 30 juli 2019 om 20:57
Bedankt hoor Jane.
Hoe wist je dat ik precies dit nodig had ?!

dinsdag 30 juli 2019 om 21:08
Ja, ik had het al door toen je het vermelde een tijd geleden. Ben goed in rekenen.
En sowieso echt een vette mazzel, als ik jou was zou ik gewoon zulke mazzeltjes zoeken op mp ipv fullsize kopen!
Prrrr, mauw miawwwww.
woensdag 31 juli 2019 om 07:53
Op naar de Primark en Action. Thanx!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 31 juli 2019 om 08:58
Ik moet toch terugkomen op mijn review over de Clinique superprimer (geel).
Nu met een dagcrème eronder (was ik vorige keer vergeten en had m rechtstreeks over de niacenemide gedaan) .
Erg goed resultaat!!
Smeert wat minder fijn uit dan de tarte en de L'Oréal maar krijgt een goede 3e plaats.
Eerder getest Clarins primer, vind ik niet mooi zitten onder mijn foundation.
Nu met een dagcrème eronder (was ik vorige keer vergeten en had m rechtstreeks over de niacenemide gedaan) .
Erg goed resultaat!!
Smeert wat minder fijn uit dan de tarte en de L'Oréal maar krijgt een goede 3e plaats.
Eerder getest Clarins primer, vind ik niet mooi zitten onder mijn foundation.
woensdag 31 juli 2019 om 11:55
Getest (Samples)

Exfoliant is vloeibaar en de geur kan ik niet zo goed omschrijven maar wel aanvaardbaar. Smeert goed uit en trekt niet volledig in. Ik heb hem 3 dagen voor mijn nachtcréme gebruikt. Eerste dag tintelde het ontzettend en ik vond hem niet zo fijn. Tweede en derde dag ging het veel beter. Na de eerste dag zag ik al verschil en het werd maar beter en beter, eerst ik dacht dat ik dat verbeelde tot mijn vriend gisteren tegen mij zei dat mijn huid er goed uitzag! (Poriën dicht en gelaat is egaler)
Super spul dus!
Kopen, ja absoluut!

Exfoliant is vloeibaar en de geur kan ik niet zo goed omschrijven maar wel aanvaardbaar. Smeert goed uit en trekt niet volledig in. Ik heb hem 3 dagen voor mijn nachtcréme gebruikt. Eerste dag tintelde het ontzettend en ik vond hem niet zo fijn. Tweede en derde dag ging het veel beter. Na de eerste dag zag ik al verschil en het werd maar beter en beter, eerst ik dacht dat ik dat verbeelde tot mijn vriend gisteren tegen mij zei dat mijn huid er goed uitzag! (Poriën dicht en gelaat is egaler)
Super spul dus!
Kopen, ja absoluut!
Prrrr, mauw miawwwww.
woensdag 31 juli 2019 om 11:59
woensdag 31 juli 2019 om 12:08
Ik MOET MOET MOET die Exfoliant van de week bestellen, hij is namelijk echt super! En een nachtcréme van Paula’s Choice...ik denk dat dit een mooi begin is. Oja en een paar Ritinol samples want daar ben ik ook door Sjulia super benieuwd erover.
En voor diegene doe interesse hebben in die kokos haarmasker...ik had hem paar maanden geleden gevonden bij de Action voor rond 2,50. Daarna nooit meer gevonden bij mijn Action. Misschien wel bij jullie?!
En voor diegene doe interesse hebben in die kokos haarmasker...ik had hem paar maanden geleden gevonden bij de Action voor rond 2,50. Daarna nooit meer gevonden bij mijn Action. Misschien wel bij jullie?!
Prrrr, mauw miawwwww.
woensdag 31 juli 2019 om 13:45
Hoi! Ik kom weer even inbreken.
Na jullie overtuigingen ben ik vandaag de Douglas even ingeweest.
Super fijne uitleg gehad en uiteindelijk uitgekomen bij de double wear foundation van Estée Lauder en een bronzer. Fijne kwasten erbij gekocht en nog wat tips om de aandacht wat af te leiden van de pigmentvlekken.
Alleen deze foundation is voldoende om te camoufleren. We hebben nog een concealer er onder en erover geprobeerd, maar dat deed niet zoveel.
Om meteen maar even goed uit te pakken, mooie lipgloss erbij en een nieuw pallet oogschaduw.
Manlief vindt het mooi. M'n moeder zei 'zo jij bent opgedirkt' dus dat zette weer lekker de toon. Gelukkig was ze stil toen ik zei, maar ik ben er blij mee! Dus ik loop nu lekker opgedirkt op de camping
Lieve meiden, bedankt voor het meedenken en het zetje deze kant op! Voortaan ben ik nog iets blijer als ik naar mezelf kijk
Super fijne uitleg gehad en uiteindelijk uitgekomen bij de double wear foundation van Estée Lauder en een bronzer. Fijne kwasten erbij gekocht en nog wat tips om de aandacht wat af te leiden van de pigmentvlekken.
Alleen deze foundation is voldoende om te camoufleren. We hebben nog een concealer er onder en erover geprobeerd, maar dat deed niet zoveel.
Om meteen maar even goed uit te pakken, mooie lipgloss erbij en een nieuw pallet oogschaduw.
Manlief vindt het mooi. M'n moeder zei 'zo jij bent opgedirkt' dus dat zette weer lekker de toon. Gelukkig was ze stil toen ik zei, maar ik ben er blij mee! Dus ik loop nu lekker opgedirkt op de camping

Lieve meiden, bedankt voor het meedenken en het zetje deze kant op! Voortaan ben ik nog iets blijer als ik naar mezelf kijk

woensdag 31 juli 2019 om 14:47
hee Daantje, ben blij dat je zo blij bent (ps; moeders horen dat soort dingen te zeggen geloof ik, zo worden ze geprogrammeerd) veel plezier met experimenteren met je palette.
@Potjepindakaas; alleen dingen in een verpakking kopen en gesealed als het make-up of creme betreft. Qua haarproducten ben ik wel losser overigens.
@Jane-ice dat masker lijkt me ook wel wat, die gaat op mijn watchlist voor de Action. (Dan neem ik er meteen een paar als ik ze zie staan hoor)
ik weet niet of ik een exfoliant echt elke dag zou durven gebruiken
(maar goed ik durf ook mijn whitening tandpasta niet eens elke dag te gebruiken)
en die overthinking tips zijn priceless!! die kun je zowat in elk topic hier plakken haha
@Potjepindakaas; alleen dingen in een verpakking kopen en gesealed als het make-up of creme betreft. Qua haarproducten ben ik wel losser overigens.
@Jane-ice dat masker lijkt me ook wel wat, die gaat op mijn watchlist voor de Action. (Dan neem ik er meteen een paar als ik ze zie staan hoor)
ik weet niet of ik een exfoliant echt elke dag zou durven gebruiken

(maar goed ik durf ook mijn whitening tandpasta niet eens elke dag te gebruiken)
en die overthinking tips zijn priceless!! die kun je zowat in elk topic hier plakken haha
Lorem Ipsum
woensdag 31 juli 2019 om 15:39
Ik koop heel marktplaats leeg, heb nooit ergens last van gehad. Lippenstift snijdt ik een klein stukje vanaf.PotjePindakaas schreef: ↑31-07-2019 14:10Kopen jullie wel eens makeup producten van marktplaats over? Waar moet je op letten bijvoorbeeld ivm hygiene?
Mascara koop ik echter wel altijd nieuw in de winkel.

woensdag 31 juli 2019 om 16:07
Jane ben benieuwd naar de producten van Paula's choice.
Heb zelf nooit full size via Marktplaats gekocht . Maar waarom ook niet .
Zou het alleen niet namaak kunnen zijn?
Ik ben niet blij met de lippenstift die ik bij bol com heb besteld en de kleuren van Mac waren ook al niet wat ik zocht.
Ben weer ff klaar met online kopen . Super zonde van het geld .
Ik ben niet blij met de lippenstift die ik bij bol com heb besteld en de kleuren van Mac waren ook al niet wat ik zocht.
woensdag 31 juli 2019 om 16:28
De retinol heeft wel even bijwerkingen. Opbouwen en niet schrikken als je velletjes krijgt. Hoort er allemaal bij. Ik gebruikte hem eerst 2 keer per week en ben toen overgegaan naar bijna elke avond. Niet mee in de zon, echt alleen in de avonduren opdoen.Jane-Ice schreef: ↑31-07-2019 12:08Ik MOET MOET MOET die Exfoliant van de week bestellen, hij is namelijk echt super! En een nachtcréme van Paula’s Choice...ik denk dat dit een mooi begin is. Oja en een paar Ritinol samples want daar ben ik ook door Sjulia super benieuwd erover.
woensdag 31 juli 2019 om 16:29
Wat leuk!!! Fijn dat je er blij mee bent.Daanstje schreef: ↑31-07-2019 13:45Hoi! Ik kom weer even inbreken.
Manlief vindt het mooi. M'n moeder zei 'zo jij bent opgedirkt' dus dat zette weer lekker de toon. Gelukkig was ze stil toen ik zei, maar ik ben er blij mee! Dus ik loop nu lekker opgedirkt op de camping![]()
Lieve meiden, bedankt voor het meedenken en het zetje deze kant op! Voortaan ben ik nog iets blijer als ik naar mezelf kijk![]()

woensdag 31 juli 2019 om 16:30
Ah jammer zeg. Bummer. Ik baal voor je. Ik kan daar ook altijd zo boos van wordenEviva_83 schreef: ↑31-07-2019 16:07Jane ben benieuwd naar de producten van Paula's choice.

Ik heb zojuist toch maar de nieuwe urban decay foundation besteld. Mijn nieuwsgierigheid won.

En ik heb net deze armband gekregen van vriend, zo lief.