Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

woensdag 31 juli 2019 om 17:18
Ik heb samples gekocht, mini’s size omdat de verkoper meerdere had.PotjePindakaas schreef: ↑31-07-2019 14:10Kopen jullie wel eens makeup producten van marktplaats over? Waar moet je op letten bijvoorbeeld ivm hygiene?
Ik heb weleens een paar lipsticks (nieuw) gekocht omdat ze het in de winkel niet meer te koop waren en gebruikte producten zou ik nooit kopen. (Ivm houdbaarheid en hygiëne)
jane-ice wijzigde dit bericht op 31-07-2019 17:34
0.12% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
woensdag 31 juli 2019 om 17:24
Turqausi, Haarmasker is echt hemels!
Ik heb paar dagen een kennis een bericht gestuurd of ze bij haar Action het kan vinden, hopelijk krijg ik goed nieuws anders koop ik hem gewoon in de winkel of online.
Jij mag hem die overthinking bij ieder topic plakken, ik bezoek momenteel alleen dit topic.
Waarom durf je Exfoliant etc niet dagelijks te gebruiken?
Ik heb paar dagen een kennis een bericht gestuurd of ze bij haar Action het kan vinden, hopelijk krijg ik goed nieuws anders koop ik hem gewoon in de winkel of online.
Jij mag hem die overthinking bij ieder topic plakken, ik bezoek momenteel alleen dit topic.

Waarom durf je Exfoliant etc niet dagelijks te gebruiken?
Prrrr, mauw miawwwww.
woensdag 31 juli 2019 om 17:28
Jammer dat ze niet bevallen maar je had ook echt moeilijke kleuren uitgekozen hoor.Eviva_83 schreef: ↑31-07-2019 16:07Jane ben benieuwd naar de producten van Paula's choice.
Heb zelf nooit full size via Marktplaats gekocht . Maar waarom ook niet .
Zou het alleen niet namaak kunnen zijn?
Ik ben niet blij met de lippenstift die ik bij bol com heb besteld en de kleuren van Mac waren ook al niet wat ik zocht.
Ben weer ff klaar met online kopen . Super zonde van het geld .

Zulke felle en opvallende kleuren moet iemand echt staan en er “mood” voor hebben. Ik heb die felle kleuren ook en op zich staat het mij wel maar ik pak hem ook niet vaak.
Ik denk dat rode lipstick je beter staat.
(Denk aan dieprood etc)
Prrrr, mauw miawwwww.
woensdag 31 juli 2019 om 17:31
Oeh velletjes

Wanneer merk je pas resultaat?
Want ik was van plan om 3 samples te halen...heeft dat wel zin?
En gefeliciteerd met je Naked foundation!!

Wat een lieve vriend, mooie armband!
Ovaal? soort slavenarmband toch?
Love it!
Prrrr, mauw miawwwww.

woensdag 31 juli 2019 om 17:39
Niet iedere exfoliant mag je dagelijks gebruiken.
Maar die van Paula's choice zit gewoon in de dagelijkse gezichtsroutine zag ik ..
Jane ik ben felle kleuren gewend, draag altijd de 084 van Rimmel amethist Shimmer Maar het zijn net niet de juiste felle kleuren.
Heb alweer spijt dat ik mijn no buy heb verbroken .
Nou ja wijze les.
Zo irritant ik zit wel met 6 ongebruikte lippenstiften die ik nooit meer gebruik.
Sjulia ben echt benieuwd naar je urban decay foundation
En wat lief van je vriend!
Maar die van Paula's choice zit gewoon in de dagelijkse gezichtsroutine zag ik ..
Jane ik ben felle kleuren gewend, draag altijd de 084 van Rimmel amethist Shimmer Maar het zijn net niet de juiste felle kleuren.

Heb alweer spijt dat ik mijn no buy heb verbroken .
Nou ja wijze les.
Zo irritant ik zit wel met 6 ongebruikte lippenstiften die ik nooit meer gebruik.
Sjulia ben echt benieuwd naar je urban decay foundation
En wat lief van je vriend!
woensdag 31 juli 2019 om 17:42
Ik vind slavenarmband altijd zo gemeen klinken. Bedoelen ze nou echt slaven?
woensdag 31 juli 2019 om 19:53
Evievie, misschien moet je gewoon aan die kleuren wennen dat kan ook. Of weggeven.Ik heb echt honderden weggegeven. Nog steeds mee bezig....
Sjulia, ja ze heten echt slavenarmband volgens mij zit er een heel verhaal achter. Ik draag regelmatig zulke armbandjes. Vind ze heel chique staan en ze dragen lekker. 2 jaar terug heb ik imitatie van Cartier gekregen van een vriend uit het buitenland, erg mooi!
En bedankt voor je advies van Paula’s Choice, misschien haal ik die samples nog niet dan.
Sjulia, ja ze heten echt slavenarmband volgens mij zit er een heel verhaal achter. Ik draag regelmatig zulke armbandjes. Vind ze heel chique staan en ze dragen lekker. 2 jaar terug heb ik imitatie van Cartier gekregen van een vriend uit het buitenland, erg mooi!
En bedankt voor je advies van Paula’s Choice, misschien haal ik die samples nog niet dan.
Prrrr, mauw miawwwww.
woensdag 31 juli 2019 om 20:27
Zo lief, al jullie reacties!
Ik doe m'n best om alles mee te lezen, maar wow, wat zijn jullie actief hier! Wel echt een gezellig topic!

woensdag 31 juli 2019 om 22:05
https://www.bol.com/nl/p/clinique-moist ... modal_open
Wilde nog even deze moisturizer aanprijzen.
Ik heb hier een mini van en nu meerdere keren gebruikt.
Ik vind het een super fijne en hydraterende moisturizer.
Wilde nog even deze moisturizer aanprijzen.
Ik heb hier een mini van en nu meerdere keren gebruikt.
Ik vind het een super fijne en hydraterende moisturizer.
donderdag 1 augustus 2019 om 05:43
In gebruik (Mini size)

Kleur is mooi en staat mij goed maar niet verrassend, ik heb meerdere lipsticks van soortgelijke kleur. Ruikt wel oké en is creamy. Bij het opdoen is het moeilijk om de kleur gelijkmatig te krijgen op mijn lippen. Moest hem wel regelmatig bijwerken want hij voelt snel droog aan en de kleur sleet niet mooi af.
Ik vind Velvet teddy een beetje overhyped en overpiced.
.Weer kopen, nee.

Kleur is mooi en staat mij goed maar niet verrassend, ik heb meerdere lipsticks van soortgelijke kleur. Ruikt wel oké en is creamy. Bij het opdoen is het moeilijk om de kleur gelijkmatig te krijgen op mijn lippen. Moest hem wel regelmatig bijwerken want hij voelt snel droog aan en de kleur sleet niet mooi af.
Ik vind Velvet teddy een beetje overhyped en overpiced.
.Weer kopen, nee.
Prrrr, mauw miawwwww.
donderdag 1 augustus 2019 om 05:57
donderdag 1 augustus 2019 om 08:20
Ja, want nu kom ik voor je!
Nee joh, als iedereen Mac fantastisch zou vinden was er nog maar 1 make-up merk op de wereld.
Zo zweert iedereen nu over de maybelline mat ink lipcolor. Ik vind ze verschrikkelijk. Krijg het niet mooi op, ze ruiken niet lekker, dus niet voor mij. Terwijl ik maar weinig hoor over de maybeline ink crayon, die vind ik dus weer heel goed.
Dus ach, lekker je mening geven, ik waardeer het!

donderdag 1 augustus 2019 om 09:25
Mehr lijkt me een geweldige kleur juist. Die Velvet teddy ook wel maar zodra een lipstick lichter van kleur is dan mijn eigen lippen gaat het snel fout... dus koraalroze of oranje lukt bijvoorbeeld niet ook al lijkt me dat wel heel leuk. Momenteel heb ik een bruinroze tint op, Maroon van Catrice, superfijn zacht, bijna als een balsem... hooguit niet echt langhoudend. (Ik heb geen aandelen hoor)
wat ik wel eens gedaan heb is lipstick smelten en mengen, dus een (te) lichte met een (te) donkere maar of ik dat ook met Mac zou durven
wat ik wel eens gedaan heb is lipstick smelten en mengen, dus een (te) lichte met een (te) donkere maar of ik dat ook met Mac zou durven

Lorem Ipsum
donderdag 1 augustus 2019 om 09:30
donderdag 1 augustus 2019 om 09:39
He zonde Sjulia... Lip-plakspul draag ik alleen op mijn werk als ik een dag zowat stil zit... maar liever koop ik het niet meer, als ik in een winkel sta test ik het even op mijn hand. Waterbasis wil nog wel eens werken. Heb je een rustige baan toevallig? Haarbandjes zijn ook nog steeds in de mode toch...
Lorem Ipsum
donderdag 1 augustus 2019 om 09:43
Ik werk vanuit huis en op afspraak (honden trainer) dus dan draag ik vaak wel mijn haar opgestoken. Maar ik heb laagjes en de voorste plukken zijn kort dus die waaien ook steeds in de plakkende bende haha. Het is wel een mooie gloss. Hij blijft ook langer zitten. Maar Essence plakt minder.turquasi schreef: ↑01-08-2019 09:39He zonde Sjulia... Lip-plakspul draag ik alleen op mijn werk als ik een dag zowat stil zit... maar liever koop ik het niet meer, als ik in een winkel sta test ik het even op mijn hand. Waterbasis wil nog wel eens werken. Heb je een rustige baan toevallig? Haarbandjes zijn ook nog steeds in de mode toch...
donderdag 1 augustus 2019 om 09:43
Pas maar op hier. We steken elkaar allemaal aan meer en meer te kopen

donderdag 1 augustus 2019 om 09:49
Nee ik volg niemand. Ik doe graag mijn eigen ding. Het is natuurlijk af en toe best lastig want het sociale aspect doet ook mee. Jullie kunnen alles, terwijl ik niet over straat kan met felrode lippen of nagels. Voel ik me ook niet prettig bij dus ik hou het bij onopvallende kleuren en kleding.
donderdag 1 augustus 2019 om 09:51
Ook als je alleen bent? Ik heb wel een vriend die zich in zijn privé tijd helemaal los gaat qua make-up.Levo schreef: ↑01-08-2019 09:49Nee ik volg niemand. Ik doe graag mijn eigen ding. Het is natuurlijk af en toe best lastig want het sociale aspect doet ook mee. Jullie kunnen alles, terwijl ik niet over straat kan met felrode lippen of nagels. Voel ik me ook niet prettig bij dus ik hou het bij onopvallende kleuren en kleding.