Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
PotjePindakaas schreef:
31-07-2019 14:10
Kopen jullie wel eens makeup producten van marktplaats over? Waar moet je op letten bijvoorbeeld ivm hygiene?
Ik heb samples gekocht, mini’s size omdat de verkoper meerdere had.
Ik heb weleens een paar lipsticks (nieuw) gekocht omdat ze het in de winkel niet meer te koop waren en gebruikte producten zou ik nooit kopen. (Ivm houdbaarheid en hygiëne)
jane-ice wijzigde dit bericht op 31-07-2019 17:34
0.12% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Turqausi, Haarmasker is echt hemels!
Ik heb paar dagen een kennis een bericht gestuurd of ze bij haar Action het kan vinden, hopelijk krijg ik goed nieuws anders koop ik hem gewoon in de winkel of online.
Jij mag hem die overthinking bij ieder topic plakken, ik bezoek momenteel alleen dit topic. :heart:
Waarom durf je Exfoliant etc niet dagelijks te gebruiken?
Prrrr, mauw miawwwww.
Eviva_83 schreef:
31-07-2019 16:07
Jane ben benieuwd naar de producten van Paula's choice.

Heb zelf nooit full size via Marktplaats gekocht . Maar waarom ook niet .
Zou het alleen niet namaak kunnen zijn?

Ik ben niet blij met de lippenstift die ik bij bol com heb besteld en de kleuren van Mac waren ook al niet wat ik zocht.
Ben weer ff klaar met online kopen . Super zonde van het geld .
Jammer dat ze niet bevallen maar je had ook echt moeilijke kleuren uitgekozen hoor. :hug:
Zulke felle en opvallende kleuren moet iemand echt staan en er “mood” voor hebben. Ik heb die felle kleuren ook en op zich staat het mij wel maar ik pak hem ook niet vaak.
Ik denk dat rode lipstick je beter staat.
(Denk aan dieprood etc)
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
31-07-2019 16:28
De retinol heeft wel even bijwerkingen. Opbouwen en niet schrikken als je velletjes krijgt. Hoort er allemaal bij. Ik gebruikte hem eerst 2 keer per week en ben toen overgegaan naar bijna elke avond. Niet mee in de zon, echt alleen in de avonduren opdoen.

Oeh velletjes :-[
Wanneer merk je pas resultaat?
Want ik was van plan om 3 samples te halen...heeft dat wel zin?

En gefeliciteerd met je Naked foundation!! :applause:
Wat een lieve vriend, mooie armband!
Ovaal? soort slavenarmband toch?
Love it!
Prrrr, mauw miawwwww.
Niet iedere exfoliant mag je dagelijks gebruiken.
Maar die van Paula's choice zit gewoon in de dagelijkse gezichtsroutine zag ik ..

Jane ik ben felle kleuren gewend, draag altijd de 084 van Rimmel amethist Shimmer Maar het zijn net niet de juiste felle kleuren.
:@@:
Heb alweer spijt dat ik mijn no buy heb verbroken .
Nou ja wijze les.
Zo irritant ik zit wel met 6 ongebruikte lippenstiften die ik nooit meer gebruik.

Sjulia ben echt benieuwd naar je urban decay foundation
En wat lief van je vriend!
Jane-Ice schreef:
31-07-2019 17:31
Oeh velletjes :-[
Wanneer merk je pas resultaat?
Want ik was van plan om 3 samples te halen...heeft dat wel zin?

En gefeliciteerd met je Naked foundation!! :applause:
Wat een lieve vriend, mooie armband!
Ovaal? soort slavenarmband toch?
Love it!
Ik vind slavenarmband altijd zo gemeen klinken. Bedoelen ze nou echt slaven? 🧐 droegen zij zulke armbanden? Haha ik Google het zo even. Hij is van guess en ze noemen het een bangle armband. De retinol gaf mij direct velletjes. Dus even schrikken. Ik kon de volgende dag geen foundation opdoen. Na 2 weken was ik gewend en ik heb het dus opgebouwd. Pigmentie zie je vrij gauw lichter worden en je huid ziet er frisser uit. En ik merkte vooral hoeveel gladder mijn huid eruit ziet wanneer ik foundation droeg. Dat was toen vooral mijn wauw moment. Super glad en mooi. Ik draag het ongeveer 4/5 x per week. Niet onder de ogen doen, die huid is te dun voor retinol. https://www.paulaschoice.nl/on/demandwa ... s/8010.png Dit serum kan wel onder de ogen; https://www.paulaschoice.nl/nl/skin-rec ... gJgvvD_BwE
Evievie, misschien moet je gewoon aan die kleuren wennen dat kan ook. Of weggeven.Ik heb echt honderden weggegeven. Nog steeds mee bezig....

Sjulia, ja ze heten echt slavenarmband volgens mij zit er een heel verhaal achter. Ik draag regelmatig zulke armbandjes. Vind ze heel chique staan en ze dragen lekker. 2 jaar terug heb ik imitatie van Cartier gekregen van een vriend uit het buitenland, erg mooi!
En bedankt voor je advies van Paula’s Choice, misschien haal ik die samples nog niet dan.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
31-07-2019 17:08
Daanstje, wat een leuke posts!!
Zo fijn om te horen dat jij jezelf mooier vindt met make-up!
Geniet van je nieuwe look en producten.
Hopelijk blijf je lekker hier meeschrijven!
Zo lief, al jullie reacties!
Ik doe m'n best om alles mee te lezen, maar wow, wat zijn jullie actief hier! Wel echt een gezellig topic!
Ook nog gefeliciteerd met je nieuwe aankoop Daantstje!.

Wij hebben inderdaad een heel gezellig topic, blijf gezellig meeschrijven :)
https://www.bol.com/nl/p/clinique-moist ... modal_open

Wilde nog even deze moisturizer aanprijzen.
Ik heb hier een mini van en nu meerdere keren gebruikt.
Ik vind het een super fijne en hydraterende moisturizer.
In gebruik (Mini size)
Afbeelding
Kleur is mooi en staat mij goed maar niet verrassend, ik heb meerdere lipsticks van soortgelijke kleur. Ruikt wel oké en is creamy. Bij het opdoen is het moeilijk om de kleur gelijkmatig te krijgen op mijn lippen. Moest hem wel regelmatig bijwerken want hij voelt snel droog aan en de kleur sleet niet mooi af.
Ik vind Velvet teddy een beetje overhyped en overpiced.
.Weer kopen, nee.
Prrrr, mauw miawwwww.
Getest (Sample)
Afbeelding
Serum is wit/ licht roze en ruikt heel licht naar rozen(?) Smeert lekker goed uit maar trekt niet snel in. Voelt enige tijd wel wat plakkerig aan maar daarna voelt mijn huid wel zacht aan.
Kopen, denk het niet.
Prrrr, mauw miawwwww.
Nu ben ik natuurlijk een beetje “bang” voor de Mac-lovers... :frusty:
Ik moet Mehr nog testen!! :proud:

Ik was al geen Mac lipstick lover, en rent nu echt keihard weggggg
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
01-08-2019 06:07
Nu ben ik natuurlijk een beetje “bang” voor de Mac-lovers... :frusty:
Ik moet Mehr nog testen!! :proud:

Ik was al geen Mac lipstick lover, en rent nu echt keihard weggggg
Ja, want nu kom ik voor je! 😈
Nee joh, als iedereen Mac fantastisch zou vinden was er nog maar 1 make-up merk op de wereld.
Zo zweert iedereen nu over de maybelline mat ink lipcolor. Ik vind ze verschrikkelijk. Krijg het niet mooi op, ze ruiken niet lekker, dus niet voor mij. Terwijl ik maar weinig hoor over de maybeline ink crayon, die vind ik dus weer heel goed.
Dus ach, lekker je mening geven, ik waardeer het!😘
Ondanks dat ik niet helemaal de juiste kleuren heb, vind ik de mac lippenstift wel heel fijn.
Vandaag de velvet teddy op bij legergroen jurkje en nu vind ik het wel heel mooi.
Ik moest ook even wennen denk ik.
Mehr lijkt me een geweldige kleur juist. Die Velvet teddy ook wel maar zodra een lipstick lichter van kleur is dan mijn eigen lippen gaat het snel fout... dus koraalroze of oranje lukt bijvoorbeeld niet ook al lijkt me dat wel heel leuk. Momenteel heb ik een bruinroze tint op, Maroon van Catrice, superfijn zacht, bijna als een balsem... hooguit niet echt langhoudend. (Ik heb geen aandelen hoor)

wat ik wel eens gedaan heb is lipstick smelten en mengen, dus een (te) lichte met een (te) donkere maar of ik dat ook met Mac zou durven :hihi:
Lorem Ipsum
Ik heb niet alle 35 pagina's doorgelezen maar beneen man en draag graag lipstick. Ooit eens uit nood begonnen omdat ik labello nodig had, maar vriendin had alleen de roze variant en dat beviel wel. Nu af en toe een mooie nude op. Valt niet op, maar is er wel.
De Mac lipgloss is mooi maar plakt extreem.. Gister in de stad moest ik continu haar van mijn lippen afpulken. Ik denk dat het een opgestoken kapsel gloss is :-D
Hoi Levo, waarom hou je je in? Volg je mensen/mannen op instagram? Anders noem ik er een paar voor je als dat je leuk lijkt.
Lorem Ipsum
He zonde Sjulia... Lip-plakspul draag ik alleen op mijn werk als ik een dag zowat stil zit... maar liever koop ik het niet meer, als ik in een winkel sta test ik het even op mijn hand. Waterbasis wil nog wel eens werken. Heb je een rustige baan toevallig? Haarbandjes zijn ook nog steeds in de mode toch...
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
01-08-2019 09:39
He zonde Sjulia... Lip-plakspul draag ik alleen op mijn werk als ik een dag zowat stil zit... maar liever koop ik het niet meer, als ik in een winkel sta test ik het even op mijn hand. Waterbasis wil nog wel eens werken. Heb je een rustige baan toevallig? Haarbandjes zijn ook nog steeds in de mode toch...
Ik werk vanuit huis en op afspraak (honden trainer) dus dan draag ik vaak wel mijn haar opgestoken. Maar ik heb laagjes en de voorste plukken zijn kort dus die waaien ook steeds in de plakkende bende haha. Het is wel een mooie gloss. Hij blijft ook langer zitten. Maar Essence plakt minder.
Levo schreef:
01-08-2019 09:30
Ik heb niet alle 35 pagina's doorgelezen maar beneen man en draag graag lipstick. Ooit eens uit nood begonnen omdat ik labello nodig had, maar vriendin had alleen de roze variant en dat beviel wel. Nu af en toe een mooie nude op. Valt niet op, maar is er wel.
Pas maar op hier. We steken elkaar allemaal aan meer en meer te kopen :-D
turquasi schreef:
01-08-2019 09:37
Hoi Levo, waarom hou je je in? Volg je mensen/mannen op instagram? Anders noem ik er een paar voor je als dat je leuk lijkt.
Nee ik volg niemand. Ik doe graag mijn eigen ding. Het is natuurlijk af en toe best lastig want het sociale aspect doet ook mee. Jullie kunnen alles, terwijl ik niet over straat kan met felrode lippen of nagels. Voel ik me ook niet prettig bij dus ik hou het bij onopvallende kleuren en kleding.
Levo schreef:
01-08-2019 09:49
Nee ik volg niemand. Ik doe graag mijn eigen ding. Het is natuurlijk af en toe best lastig want het sociale aspect doet ook mee. Jullie kunnen alles, terwijl ik niet over straat kan met felrode lippen of nagels. Voel ik me ook niet prettig bij dus ik hou het bij onopvallende kleuren en kleding.
Ook als je alleen bent? Ik heb wel een vriend die zich in zijn privé tijd helemaal los gaat qua make-up.
Sjulia schreef:
01-08-2019 09:43
Pas maar op hier. We steken elkaar allemaal aan meer en meer te kopen :-D
Ja dat is wel een ding ja. Begon met 1 nagellak nu heb ik er al 16 :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven