Mode & Beauty alle pijlers

het combineer-topic!

15-11-2012 09:40 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik zo nu en dan weer is op deze pijler kom met combineer-vraagjes open ik er maar eens een topic over.

Voor al je tips en vragen over combineer-probleempjes.

ik zal de enige niet zijn die een kast voor kleding heeft waarvan ze de helft niet draagt. bij mij is het zo dat ik toch sneller voor 'veilig' kies.

ik gooi hieronder wat afbeeldingen van leuke dingen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet.

komen ze:

eerst een jasje:

heb er hier een bloesje onder maar weet niet of ik dat erg leuk vind...

dit is een zomertuniekje, vraag me af of ik het in de winter kan dragen:

dit bloesje draag ik nooit:

nog een tuniekje: (sorry voor het verkeerd om staan v. foto's...)

voorlopig houd ik het hier even bij. wat zouden jullie doen?

poetslappen ervan maken of iets leuks?

tips en/of andere vragen zijn hier welkom!
Ik weet het niet hoor, maar misschien als je nét wat meer moeite doet (lees: foto's draaien, duidelijkere foto's maken of beter nog: plaatje zoeken van internet) dat anderen dan ook moeite voor je willen doen.

Zomaar een ideetje hoor.
bedankt voor je enthousiaste reactie ,

zo vriendelijk! dat verdien ik helemaal niet aangezien ik hiermee een zware misdaad bega...
Poebe ik vind die reactie van Pixx ook nergens op slaan. En ik vind het juist leuker als iemand haar eigen kleding laat zien i.p.v. plaatjes van internet.

Maar indd wel handiger als je ze even anders neer zet.

Ik hoop wel dat je het serieus meent, omdat voor mij bij sommige van jou kledingstukken het antwoord zo logisch is. B.V. het laatste zwarte shirt/tuniek kun je overal op dragen zolang het maar geen baggy broek is. Dus op een gekleurde skinny of een spijkerskinny. Doe er een blazer over heen, een spijker jasje of een lang vest, met een leuke riem en een leuke sjaal of ketting en klaar ben je. misschien is het ook lang genoeg om er een felgekleurde panty onder te doen.

Ook dat jurkje wat voor de zomer is, kun je wat mij betreft ook nu gewoon dragen. Doe er b.v.een zwarte gecoated broek onder, leuk jasje erover heen al dan niet spijker ( weet even niet zo gauw wat voor gekleurd jasje er ook bij zou staan ) en dan weer sjaal of leyuke ketting en klaar. Er zijn vast nog wel meer dingen te bedenken, maar ik heb op dit moment helaas niet meer tijd. Misschien kom ik er van t'weekend nog even op terug. maar poetsdoeken er van maken is natuurlijk onzin. Dan kun je er nog beter iemand anders blij mee maken.

Hoop dat je er wat aan hebt.
quote:Pixxx schreef op 15 november 2012 @ 14:39:

Ik weet het niet hoor, maar misschien als je nét wat meer moeite doet (lees: foto's draaien, duidelijkere foto's maken of beter nog: plaatje zoeken van internet) dat anderen dan ook moeite voor je willen doen.

Zomaar een ideetje hoor.

IK weet het niet hoor, maar als je nou even die zure bommen uit je mond haalt dan klink je misschien niet zo vreselijk zuur en sacherijnig.

Zomaar een ideetje hoor.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zie nu dat het laaste hoogstwaarschijnlijk een blauwe tuniek is maar dat maakt om het te combineren niet anders dan in mijn reactie.
Leuk, combineren vind ik leuk om te doen. Ik hou wel van de combinatie stoer met chic of juist heel lief. Een stonewashed spijkerbroek (juist niet een hele nette donkere), met een witte blouse, zwart jasje en pumps of enkellaarsjes met een hakje. Dezelfde broek zou je met het zwarte blousje kunnen dragen en dan een felgekleurd vestje erover. Hema heeft leuke basic vestjes voor 14 euro.

Het zomertuniekje lijkt me wat te dun van stof voor de winter, zou ik bewaren tot het voorjaar.

De blauwe tuniek met een kort (leren) jasje, dikke legging en lange laarzen, of ook weer met dat vestje

http://lakeside-cdn.image ... e_image/4007671-61_01.jpg

Oh ik vind trouwens bloesjes die je nooit draagt...gelijk wegkiepen

Want mijn ervaring leert dat 9 van die 10 bloessies ook gewoon in de kast blijven hangen...

Je hebt er geen klik mee of zo

Ik heb dat met een paar prachtige schoenen

Om naar te kijken...als ik er 40 meter op gelopen heb is het veel
Oh ik vind trouwens bloesjes die je nooit draagt...gelijk wegkiepen

Want mijn ervaring leert dat 9 van die 10 bloessies ook gewoon in de kast blijven hangen...

Je hebt er geen klik mee of zo

Ik heb dat met een paar prachtige schoenen

Om naar te kijken...als ik er 40 meter op gelopen heb is het veel
Sterker nog, ik vind een mooie spijkerbroek (eventueel een chino, die wel lang valt zodat je geen blote benen hebt in de winter) met een zwart bloesje ook al heel mooi. Een paar stoere hakken eronder en je bent klaar!
ach wat zijn jullie schattig, hihi.

ja ik meen het serieus!

ik ga het nu niet meer veranderen, maar als ik nog wat

plaats (en er komt nog wel wat) zal ik een poging doen ze om te draaien.

dat laatste tuniekje is trouwens paars/grijs.
quote:Summerdance schreef op 15 november 2012 @ 20:48:

[...]

IK weet het niet hoor, maar als je nou even die zure bommen uit je mond haalt dan klink je misschien niet zo vreselijk zuur en sacherijnig.

Zomaar een ideetje hoor.

bedankt nogmaals voor jullie reacties! ik weet gewoon soms even niet wat ik met bepaalde kleren moet terwijl ze heel mooi zijn.

vind ik beetje jammer...

zou dat 1e zwarte jasje trouwens niet over dat laatste tuniekje kunnen? met een skinny en lange laarzen?
Nee dat kan niet hoor :-o dan wordt je onmiddelijk van straat gehaald door de modepolitie!
en dan vervolgens in van die verschrikkelijke combi's gepropt worden? dat wordt lachen
Het zwarte jasje kan denk ik ook wel over het roze tuniekje met mooie laarzen eronder. Het zwarte blousje ziet er een beetje saai uit, en dan is het lastig te combineren zonder dat je op een serveerster lijkt
Ik vind het leuke kleren en juist makkelijk te combineren. Gewoon een strakke broek en (enkel)laarsjes eronder en klaar.

Het zwarte blousje is leuk op een beetje vale spijkerbroek of op een strakke zwarte broek, met een grote sjaal.
jullie zijn geweldig, bedankt!

meer tips zijn trouwens uiteraard welkom,

evenals andere combi-problemen uiteraard.

(bij anderen weet ik het ineens erg goed )
Misschien kom ik er van t'weekend nog even op terug. maar poetsdoeken er van maken is natuurlijk onzin. Dan kun je er nog beter iemand anders blij mee maken.

Hoop dat je er wat aan hebt.[/quote]

Is dit een hint ??
hoe zouden jullie dit jasje combineren

bij een klein beetje feestelijke outfit?

verleidelijk is zwarte broek met zwart shirtje maar is ook wel

weer erg zwart...

afbeelding opslaan lukt niet dus ik doe de link hier maar even:

http://www.wehkamp.nl/sal ... =23000&F=1,2,19,6,17&SM=0

nog een vraagje: hoe kan je tuniekjes (heb er nog een paar met korte en lange mouwen) zo combineren dat het niet te 'mienmutserig/missetamerig' wordt? en die met korte mouwen voor de zomer bewaren (heb nog een lichtroze ding hangen) of jasje erover?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven