Mode & Beauty alle pijlers

het grote nacht mode topic

06-08-2014 08:20 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat dragen jullie het liefst s'nachts op bed???

Ik draag zomers graag Nacht hemden als dit: http://www.peterhahn.nl/charmor-nachthe ... gne-mango-

249086.html

en s'winters draag ik graag onesies ( om dat ik een nog al enorme koukleum ben )

http://ecx.images-amazon. ... /71NMlnMPmkL._SL1500_.jpg

Wat dragen jullie graag????
beetje bi is niet bah
Dat is eerste kan ik niet zien, dat tweede wel.

Voel je jezelf niet vreselijk a-sexy in dat ding?

Heb je ook geen partner die je daar heel verdrietig mee maakt?
Niks.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:sinnombre schreef op 06 augustus 2014 @ 08:24:

Voel je jezelf niet vreselijk a-sexy in dat ding?

Heb je ook geen partner die je daar heel verdrietig mee maakt? die dingen kunnen ook weer uit hoor.
Grief is just love with nowhere to go
Daar heb ik ED dus voor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
O, daar ben je weer..

Is dit ook voor je zoon / man / vriend?

Zie wel een trend in hun kledingstyle, body's, jumpsuits, lang model vrouwen sweaters, hebben ze snel een koude rug ofzo?
Het heeft allemaal niet veel om het lijf.

In de winter een t-shirt en zokken
quote:sandraaardbei schreef op 06 augustus 2014 @ 08:20:

en s'winters draag ik graag onesies ( om dat ik een nog al enorme koukleum ben )

http://ecx.images-amazon. ... /71NMlnMPmkL._SL1500_.jpg

Wel bijzonder dat de winter dan je favoriete seizoen is, en je

lekker op vakantie naar Lapland gaat om daar bij -25 lekker te gaan snowboarden etc etc
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nooit een ochtendhumeur, da's wel fijn.
Leuk, naast een gestippelde Teletubbie wakker worden.
Meestal niets, soms een boxer en hemdje. En ik heb zoiets

Ik heb ook wat doorschijnden meuk met kant voor het geval dat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb honderd jaar geleden met mijn partner afgesproken, als ik dat soort dingen aan ga doen in bed... hij gratis van me af mag

Toe zeg, een relatie mag wel een beetje spannend blijven toch?
Ik draag het ook niet, maar ik vind het ergens wel een beetje onzin dat je nooit in een huispak of onesie zou kunnen lopen omdat je partner dan voor eeuwig op je afknapt.
Een hemdje en onderbroek, zomer en winter. Pyjama's zijn voor in het ziekenhuis.
verba volant, scripta manent.
quote:Maleficent schreef op 06 augustus 2014 @ 08:56:

Ik draag het ook niet, maar ik vind het ergens wel een beetje onzin dat je nooit in een huispak of onesie zou kunnen lopen omdat je partner dan voor eeuwig op je afknapt.

Wij zijn daar misschien anders in, dan anderen. Maar hebben inderdaad wel besproken, dat we er ook voor elkaar (niet alleen voor je werk) 'lekker' uit blijven zien.

En natuurlijk, lig ik met zware buikgriep niet vol in de make-up, in babydoll in bed. Maar voor mij geen onesie of pyjama met berenopdruk oid
Maar goed, ik heb meestal een een hemdje aan met een boxershort, en als het heel koud is draag ik een hemdje met een strakke pyjamabroek.

Eens met Maleficent.

In de zomer t-shirt, in de winter longsleeve shirt.
quote:lilalinda schreef op 06 augustus 2014 @ 09:01:

[...]

Wij zijn daar misschien anders in, dan anderen. Maar hebben inderdaad wel besproken, dat we er ook voor elkaar (niet alleen voor je werk) 'lekker' uit blijven zien.

Maar je weet toch wat er onder de kleren zit?

Ik ben het wel met je eens dat je je best moet blijven doen voor elkaar, maar voor mij zit dat niet in alleen in slaapkledij.
Ik slaap naakt of met enkel een slip.

Wanneer ik in gezelschap van anderen slaap. (kampen voor scouting met name) draag ik een badstoffen hotpants en een shirt van mijn vriend
Mijn oma heeft mij ooit voor kerst een hele mooie pyjama gegeven. Nooit gedragen.
quote:Maleficent schreef op 06 augustus 2014 @ 09:03:

[...]

Ik ben het wel met je eens dat je je best moet blijven doen voor elkaar, maar voor mij zit dat niet in alleen in slaapkledij.

Klopt, dat doen we niet alleen 's nachts. Heb ook geen saai ondergoed, geen badstof slipjes. Altijd een bijpassend setje aan etc.

Ook overdag geen onesie.
Zo'n onesie lijkt me heel onhandig als je moet plassen. Ik plas vaak wel een keer of 2/3 voor ik kan slapen en als ik dan zo'n pak aan en uit moet trekken heb ik al geen zin meer.

Nu slaap ik alleen met ondergoed aan, in de winter met een t-shirt en heel soms een pyjama.
quote:lilalinda schreef op 06 augustus 2014 @ 09:09:

[...]

Klopt, dat doen we niet alleen 's nachts. Heb ook geen saai ondergoed, geen badstof slipjes. Altijd een bijpassend setje aan etc.

Ook overdag geen onesie.

Kijk, dat zouden meer dames moeten doen!!

Heeft ook met een stukje "trots" te maken denk ik, of zie ik dat verkeerd Lilalinda?
quote:Anthonius schreef op 06 augustus 2014 @ 10:06:

[...]

Kijk, dat zouden meer dames moeten doen!!

Heeft ook met een stukje "trots" te maken denk ik, of zie ik dat verkeerd Lilalinda?

trots?? misschien. Vrouwelijkheid, dat zeker

Maar ook wel een enorme angst (van ons beiden) om als 'maatjes' in je relatie te staan. Of een broer/zus-relatie

Ik houd graag een beetje een sexuele spanning in mijn relatie, ook na al die jaren samen gaat dat nog prima
Ik draag zomer en winter alleen mijn slip/string of boxer. Veel te warm om meer aan te hebben. Ook met -10!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven