Mode & Beauty alle pijlers

het grote nacht mode topic

06-08-2014 08:20 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat dragen jullie het liefst s'nachts op bed???

Ik draag zomers graag Nacht hemden als dit: http://www.peterhahn.nl/charmor-nachthe ... gne-mango-

249086.html

en s'winters draag ik graag onesies ( om dat ik een nog al enorme koukleum ben )

http://ecx.images-amazon. ... /71NMlnMPmkL._SL1500_.jpg

Wat dragen jullie graag????
beetje bi is niet bah
Niks. Ik snap het hele idee van kleding dragen in bed nog steeds niet. Met goede dekens krijg je het niet koud. En zonder kleding ga je zo lekker makkelijk van slapen naar vrijen.
Alleen een onderbroek. Als er logees zijn, ik ergens anders slaap of ziek ben en hemdje en een boxershort.
In de zomer alleen een shirtje/hempje

In de winter of als ik logeer een shirtje/hempje en een korte pyamabroek

Als het heel warm is niks

Als het heel koud is een lange pyamabroek

En ik hou niet van een onderbroek 's nachts dus die heb ik meestal niet aan, behalve als ik ongesteld ben.
Ik slaap naakt, heerlijk.
Ik slaap ook altijd naakt. Heb wel twee pyjama's (1 lange broek en 1 driekwart broek met topjes) die ik draag tijdens vakanties/weekendjes weg met vrienden.
Als ik naakt slaap, dan krijg ik altijd dromen dat ik naakt examen moet doen, naakt in de bus zit, naakt naar mijn werk ga etc etc etc. Zo bizar. Dus daarom liever een hemdje met boxer.

Jullie mogen me uitlachen nu.
Grief is just love with nowhere to go
wat maakt het uit , wat je draagt in bed , als je slaapt dan zie niemand je toch ?

maar ik draag een hempje in bed.
Wees jezelf....
quote:Anthonius schreef op 06 augustus 2014 @ 10:06:

[...]

Kijk, dat zouden meer dames moeten doen!!

Heeft ook met een stukje "trots" te maken denk ik, of zie ik dat verkeerd Lilalinda?Er zijn ook mannen die liever een badstoffen slip zien dan een kanten stringetje.
In de zomer: hemdje met hotpants

In de winter: nachthemd/ pyjama/ slipdress (ligt eraan hoe koud ik het heb).
Nakend of in n hemmetje.

Sexy zijn hangt idd niet af van wat je in bed aan hebt wat mij en mijn man betreft. gelukkig maar.
quote:Mevrouw75 schreef op 06 augustus 2014 @ 11:49:

[...]

Er zijn ook mannen die liever een badstoffen slip zien dan een kanten stringetje.oh vast, maar met zo een ben ik niet getrouwd
Hemdje. Sliploos.
Lijkt me zwaar vermoeiend om 24/7 sexy te moeten zijn.
quote:Maleficent schreef op 06 augustus 2014 @ 11:45:

Als ik naakt slaap, dan krijg ik altijd dromen dat ik naakt examen moet doen, naakt in de bus zit, naakt naar mijn werk ga etc etc etc. Zo bizar. Dus daarom liever een hemdje met boxer.

Jullie mogen me uitlachen nu.

Ik lach je niet uit, ik heb als ik naakt slaap ongeveer zo'n dromen namelijk...
quote:Mevrouw75 schreef op 06 augustus 2014 @ 11:49:

[...]

Er zijn ook mannen die liever een badstoffen slip zien dan een kanten stringetje.En er zijn zat vrouwen die dat heel graag willen dragen maar dat gewoon niet kunnen. Als ik synthetisch ondergoed draag dan krijg ik daar medische klachten van. Helaas. Dus hier alleen katoen. Maar ik heb wel lingerie voor als ik eea aan zie komen of zelf in de planning heb. En ach, zo niet dan is het ook zo weer uit, mijn vent vindt het belangrijker dat ik geen pijn en ander ongemak heb.
Ik heb laatst zoiets gekocht trouwens, voor op vakantie

Vind ik weer net iets fijner als ik uit mijn bed stap en veel minder privacy heb dan thuis.
quote:Marjo41 schreef op 06 augustus 2014 @ 12:00:

Lijkt me zwaar vermoeiend om 24/7 sexy te moeten zijn.Mij ook..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Marjo41 schreef op 06 augustus 2014 @ 12:00:

Lijkt me zwaar vermoeiend om 24/7 sexy te moeten zijn.

Nu hoef ik daar weinig moeite voor te doen.

En echt, is het zo lastig om een leuk lingerie setje aan te doen ipv een badstof onderbroek?

Of in een leuk setje te slapen (of naakt) ipv in een onesie?
quote:lilalinda schreef op 06 augustus 2014 @ 12:52:

[...]

Nu hoef ik daar weinig moeite voor te doen.

En echt, is het zo lastig om een leuk lingerie setje aan te doen ipv een badstof onderbroek?

Of in een leuk setje te slapen (of naakt) ipv in een onesie?

Als ik slaap liever geen van beide graag.

Maar ik ben maar wat blij met die vent van mij die kanten stringetjes helemaal niks vindt en echt niet snapt wat er leuk is aan een 'leuk lingeriesetje'. Nu zie ik er ook al heel erg top uit in een katoenen slip, dat scheelt.
Badstof onderbroeken, bestaan die nog? . Ik slaap altijd naakt of in een hemdje met boxershort maar dat altijd maar sexy moeten zijn lijkt me gewoon heel oncomfortabel.
Badstoffen onderbroeken ken ik ook niet. Bedoel je katoen misschien? Die komen ook in allerlei variaties.

zoals deze

of zo:

en dan heb je ook nog allerlei printjes, en kleurtjes die het wat op kunnen leuken!
Er zit nog een hele wereld tussen 'sexy zijn' en een onesie. Het hoeft niet altijd sexy te zijn, maar het moet vooral geen afknapper zijn. Ik vraag van hem ook niet om altijd sexy te zijn, maar als hij in een t-shirt met gaten of zo gaat slapen vind ik dat ook een afknapper.

Ik slaap naakt of in string of slip. Alleen bij logeerpartijen en zo in een t-shirt eventueel.
quote:Maleficent schreef op 06 augustus 2014 @ 13:07:

Badstoffen onderbroeken ken ik ook niet. Bedoel je katoen misschien? Die komen ook in allerlei variaties.

zoals deze

[img]http://images.davidnieper.co.uk/catalog ... 200912.jpg[/img]

of zo:

[img]http://nlyscandinavia.scene7.com/is/ima ... ,0,0.955,1[/img]

en dan heb je ook nog allerlei printjes, en kleurtjes die het wat op kunnen leuken!

dat soort draag ik hooguit onder een rok, meer als een shortje tegen inkijk

en nee ik draag niet elke dag kanten stringetjes. Maar gewoon een leuk setje en sommige dingen zijn zooo saai , dat ik ze echt niet aantrek.

Deze, heb hem in het zwart en in het roze.

Maar slaap ook regelmatig in niks of alleen met een slip.

Of in een oud flodderig t- shirt.
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-08-2014 13:48
Reden: offtopic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven