Mode & Beauty alle pijlers

Het grote uitverkoop topic

29-12-2011 20:05 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik forum mobiel, dus kon zo gauw niet zoeken of er al meer topics over zijn.

Over uitverkoop dus!

Ik heb al te vaak meegemaakt dat ik net een week te laat kom en mijn maat weg is!! (36/s en schoenen 37/38.

Ik ben geen rasechte fashionista, dus een seizoen achterlopen is geen ramp als het een mooi kledingstuk voor weinig geld betreft.

Meld hieronder de data die jij weet van (grote/kleine) modeketens, boetiekjes, webshops en wat je maar wilt posten.

Ik hoop dat het een handig lijstje kan worden waar veel forumsters iets aan hebben! (behalve degenen die een jaar lang geen kleding gaan kopen ter experiment)

Grts Fantastissima
OEH! SMART!

Ik hou me aanbevolen! Ik vis ook altijd mis.
Ik vind het maar verwarrend in Nederland. Zou veel liever het hebben zoals in Belgie, 2 x per jaar een goede sale, niet continu kleine rekken met 10 % korting. Nu zijn er wel grote kortingen, maar is veel toch wel weer weg.

Ik trap wel af:

ZARA 27 dec wintersale
Thanx voor de 1e datum vivadiva, that's what we're looking for!

Overigens zoek ik na oud& nieuw een gala/avondjurk nodig die er duur uit ziet, mooie pasvorm heeft maar in de uitverkoop max40euro is....

Zat zelf Bijenkorf/v&d te denken, ivm veel keus (als ik op tijd ben tenminste...) of iemand een beter idee?
poeh, ik draag nooit avondjurken, maar Bijenkorf heeft wel 30 tot 70 % korting..
Hema heeft op alle dames, heren en kinderkleding 1 + 1 gratis. Geldt ook voor de afgeprijsde artikelen.

En de H&M heeft 20% extra korting op de al afgeprijsde artikelen.
quote:fantastissima schreef op 29 december 2011 @ 20:16:

Thanx voor de 1e datum vivadiva, that's what we're looking for!

Overigens zoek ik na oud& nieuw een gala/avondjurk nodig die er duur uit ziet, mooie pasvorm heeft maar in de uitverkoop max40euro is....

Zat zelf Bijenkorf/v&d te denken, ivm veel keus (als ik op tijd ben tenminste...) of iemand een beter idee?Voor 40 euro is het wel erg krap. Je zou tweedehands kunnen proberen, bij bijv. Laura Dols. En anders Peek & Cloppenburgh, al betwijfel ik of je daar voor 40,- zult slagen. Of misschien de Steps, alhoewel de jurken daar niet echt lang zijn.
Vandaag bij de Bijenkorf geweest, uitverkoop is net begonnen daar dus er hangen nog veel maten! En toch al goeie kortingen tot 70%
Net online op H&M geshopt, kosten zonder korting 83,- nu met korting 27,-!!! Daar word ik blij van!!!
Op ander topic ook al gemeld, sale bij the bodyshop.

Ze hebben oa grote flessen doucheschuim van 750 ml voor maar 5 euro. Met klantenkaart betaal je maar 4,50.

Bij aanmelding nieuwsbrief krijg je 20% korting.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ook bij Mango nu alles 50% afgeprijsd.
Ohhh wat een onzin.

Maat 36 blijft altijd over, overal. Aan het einde van de sale heb je rekken vol hangen met 34/ 36.
36 niet hoor, wel XS.
vandaag de opruiming in geweest. veel nw collectie viel me op. een jurkje van only gekocht normaal 59.95 nu 15 euro/. en overal waren de kleine maten er uit s of 36. niet te vinden
vriendin heeft maat 52 en die kon goed slagen,.
SG: gelukkig heb jij vaker geluk dan! Ik ga komende week naar Bijenkorf en mango.

Iedereen veel shopplezier en een fijne jaarwisseling morgn
Gister bij de schoenenreus geweest 2paar lazen voor 26,- normaal 50,- ik kocht een paar en kreeg de ander er voor 1,-euro bij!
Afgelopen week veel in de uitverkoop geshopt bij Josephine &Co in utrecht. Nog best veel kleine maten en 50% korting. Ook op de riemen.
quote:jas schreef op 29 december 2011 @ 21:39:

Op ander topic ook al gemeld, sale bij the bodyshop.

Ze hebben oa grote flessen doucheschuim van 750 ml voor maar 5 euro. Met klantenkaart betaal je maar 4,50.

Bij aanmelding nieuwsbrief krijg je 20% korting.Ik heb ook besteld. Ze hebben bij bodyshop nog een leuke aanbieding waarbij je een tas met 10 producten koopt voor maar 40 euro terwijl de winkelwaarde meer dan 116 euri is. Voorlopig heb ik genoeg leuks om uit te proberen of als voorraad cadeautjes.
HEb net gekeken op de site van de bodyshop maar die tas is al niet meer op voorraad
Weet iemand toevallig of het ook al uitverkoop is bij Primark?

Ik heb mijn noodlijdende ( ) puberbuurmeisje beloofd om binnenkort een keer met haar daarheen te gaan, vandaar.
quote:wittegeit schreef op 03 januari 2012 @ 09:44:

Weet iemand toevallig of het ook al uitverkoop is bij Primark?

Ik heb mijn noodlijdende ( ) puberbuurmeisje beloofd om binnenkort een keer met haar daarheen te gaan, vandaar.Ben er vorige week geweest (bremen) en toen ging er al behoorlijk veel sale.
Thanks!

Da's goed nieuws voor ons noodlijdende buurmeisje dat het voornamelijk moet hebben van een krantenwijkje (en mijn sponsoring )!
Bij AH (xl) veel non-food voor -50%

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven