Mode & Beauty alle pijlers

Het randje van mijn bh cup

06-06-2011 06:05 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
vouwt na verloop van tijd naar buiten en dat zie je door m'n tshirt heen. Hoe voorkom ik dat? Ik was ze al in zo'n zakje of met de hand en toch gebeurt het iedere keer en het lukt me niet ze terug te vouwen/strijken.
Ik lees mee hier hetzelfde probleem soms. T zijn vooral die bh met softcups zeg maar.
Weten jullie zeker dat jullie de juiste maat dragen?
hier hetzelfde , maar ik vind t maar lastig de juiste maat. hoe meet je nu goed zonder dat ie knelt,uitpuilt, of net lekker zit en dan heb je omgevouwen randjes, en zonder dat je in de winkel moet laten meten (vind t vreselijk)
Het hoeft niet perse een verkeerde maat te zijn, soms past het model gewoon niet helemaal goed. Ik heb hier ook wel eens last van maar dan eigenlijk alleen bij goedkope bh's. Daar is de pasvorm toch vaak wat minder van en het materiaal krult ook eerder.
.
Zou even naar een goede lingeriezaak gaan en het probleem voorleggen. Kunnen ze ook gelijk even opmeten wat je maat is.
Het zijn Calvin Klein beugelbh's, dus niet de goedkoopste en ze passen prima. Het krult ook pas om na een paar maanden, niet meteen bij het begin al. Het is net alsof de stof aan de buitenkant krimpt waar door de randjes gaan trekken en krullen. Zou ik ze dan te heet wassen of zo?
Herkenbaar, idd bij softcups. Het maakt niet uit hoe ze je wast, het gebeurt na verloop van tijd altijd. Ik had een tijdje een model van Hunkemöller wat van soort rubberachtige materiaal was gemaakt en die zitten fantastisch maar die zijn (uiteraard!) inmiddels uit het assortiment
Aha dus het gebeurt altijd. Goed om te weten. Op zoek naar de ultieme bh dus!
Ik heb dat nooit..? Nu heb ik een grote maat en geef redelijk veel geld uit aan goede ondersteuning.. Koop altijd bij Lincheriewinkels en laat de pasvorm altijd nog beoordelen door het personeel.
Maar hoe warm was je ze dan?
Ik was alles op 30 graden, dus daar kan het niet aan liggen.
quote:mayou schreef op 06 juni 2011 @ 08:34:

Zou ik ze dan te heet wassen of zo?Daarom vroeg ik het even
quote:mayou schreef op 06 juni 2011 @ 09:09:

Ik was alles op 30 graden, dus daar kan het niet aan liggen.Als je ze met de hand wast is je probleem waarschijnlijk over. Dan hebben ze niet zoveel te lijden.
Ik wissel handwas af met de machine (in zo'n zakje). Trouwens, de laatste jaren was ik koud. Ik woon in het buitenland en alles wordt hier koud gewassen. En ik stop ze ook niet in de droger. Ze gaan lekker aan de lijn buiten.
Ik heb dat nog nooit gehad. Ik heb zowel dure als goedkope beha's. Ze gaan gewoon in de wasmachine (30 graden in een waszakje) en ik hang ze aan de lijn te drogen. Strijken doe ik ook nooit....

Ik denk eerder dat het dan toch aan de maat/ pasvorm ligt. En niet aan merk, of ze goedkoop/duur waren, etc.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik draag zeker de juiste maat, laat ze regelmatig opmeten omdat ik juist een grote maat heb 85E en ga dan dus naar een speciaalzaaak, niet de goedkoopste bh's dus. Maar zelfs in de winkel wisten ze niet hoe dit kon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven