Mode & Beauty alle pijlers

highlights verzorgen

30-03-2017 12:27 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week laat ik highlights zetten. Dit word de eerste keer voor mij.

Hoe kan ik mijn haar dan het beste verzorgen, zodat de highlights lang mooi blijven?

Ga het ook nog aan de kapster vragen. Maar wil mij vast een beetje voorbereiden
Ik lees mee. Heb al jaren highlights en het enige wat ik doe is om de 6 weken nieuwe zetten.
Af en toe met zilver shampoo wassen als ze geel worden in plaats van blond.
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 30 maart 2017 @ 12:31:

Af en toe met zilver shampoo wassen als ze geel worden in plaats van blond.

Bedenkt voor de tip. Zal zon zilver shampoo kopen.

Zelf gebruik ik nu altijd glans of volume shampoo van kruidvat. Kan ik die blijven gebruiken?

Of kan ik andere soort gebruiken?
Ja kan gewoon hoor een in de zoveel tijd zilver shampoo en je bent good to go. Verder is het niet zo spannend hoor.. t is gewoon je haar maar dan blond en iets droger door t blonderen dus af en toe maskertje zal geen slecht idee zijn.
Internagelaktisch
Ik was mijn haar twee keer per week en meng hierbij wat zilvershampoo met mijn gewone shampoo. Ik gebruik nu die van Kruidvat, maar die van Fudge (?) zou nog beter zijn (iets duurder ook..). Eens in de twee weken ook nog even een maskertje erin.
Zijn er dan verschillende types highlights. Zelf ga ik naar de kapper en heb nooit last van droog,dof of beschadigd haar. Was mijn haar met volume shampoo.(elke dag en föhn het dan ook)
Dan zal ik ook een haarmasker kopen.
quote:Niceday76 schreef op 30 maart 2017 @ 13:05:

Zijn er dan verschillende types highlights. Zelf ga ik naar de kapper en heb nooit last van droog,dof of beschadigd haar. Was mijn haar met volume shampoo.(elke dag en föhn het dan ook)Er worden natuurlijk verschillende percentages gebruikt, en ieder haar is anders (ook vooraf) qua structuur en conditie.
quote:Meauve01 schreef op 30 maart 2017 @ 13:25:

[...]

Er worden natuurlijk verschillende percentages gebruikt, en ieder haar is anders (ook vooraf) qua structuur en conditie.Het is wel een natuurlijke waas blond idd.
Ik laat ook al jaren highlights zetten bij de kapper, wel met een toner overheen zodat het mooi een matte/asblonde tint krijgt.

Om de matte kleur er zo lang mogelijk in te houden was ik het de ene keer met mijn normale shampoo, en de andere keer met zilvershampoo. Om en om dus.

Ik ga om de 8 weken naar de kapper, en ik heb zelf persoonlijk geen last van beschadigd of droog haar.
Een toner over de highlights laten zetten daar halen ze de warmte het gelige ermee uit.En daarnaast 1 keer in de week wassen met een zilvershampoo. Die van Fudge schijnt erg goed te zijn want die is tevens ook verzorgend. Die van Schwarzkopf en Kruidvat kunnen je haar wel erg uitdrogen nl.
Dan zal ik mijn kapster vragen of ze zon toner er over zet.

Heb er zin in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven