Mode & Beauty alle pijlers

Hippe herenpyjama's

26-09-2011 14:06 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Wie kan me helpen?

Ik heb al het een en ander gegoogled, maar kom er niet uit.

Ben op zoek naar een coole herenpyjama.

Mag flanel of katoen zijn, met bijv. leuke opdruk van honden of andere leuke diertjes. Krijg de indruk dat dit soort herenpyjama weinig te vinden zijn, wel in overvloed voor dames trouwens.

Maar wie kan me helpen en weet misschien een engelse site waar je dit soort herenpyjama's kunt scoren?

Bedankt alvast voor de tips.
quote:Maleficent schreef op 26 september 2011 @ 14:39:

[afbeelding]

Grrahwauw, come to mama

Come to oma kan je beter zeggen ...

Ook heel seksie
whahahaha zo kun je tenminste een pyjama showen zonder dat je herkend wordt
bananas in pyjamas

Jeugdsentiment
Pyjama's draag je in een ziekenhuis of als het héél erg koud is. Een groot T-shirt is lekker om in te slapen.
verba volant, scripta manent.
quote:kusunum schreef op 26 september 2011 @ 14:53:

[afbeelding]

Ook heel seksieNou, pfff, hou me tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjee, TO, heb je al veel inspiratie opgedaan met dit topic? Ik moet zeggen, ik denk niet dat mijn man er open voor zou staan als ik met een pyama aan zou komen...

Hij slaapt alleen in zijn boxer en als het echt koud is, t'shirt. Mocht het zo zijn, dat je er 1 nodig zou hebben voor bv een ziekenhuisopname, zou ik hem lekker in een trainigsbroek laten lopen...
Herenpyjama's, verschrikkelijk. Laat hem lekker in z'n boxershort slapen. Vlgs mij doen de meeste mannen dat.
hahahaha..die PJ met voet, heb ik ooit eens uit America besteld, inclusief buttflap . Leek me heerlijk warm (was single en had geen dubbel glas dus waaide van de bank in de winter). Maar wat een vreselijke dingen! Ik heb het gevoel dat ik in een dwangbuis zit als ik dat ding aanheb, die stiek om je enkels gaat snijden en die voetjes zijn echt niet fijn in bed! Het was ook nog een enorm ding om in te liggen, draaide mezelf er 3x per nacht in waarbij ik vervolgens bijna mezelf opknoopte..

neuh..dan maar liever mijn zeeman flaneleke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven