Hippe regenjas
woensdag 10 juni 2009 om 20:55
Jemig, bij het zien van dit topic zie ik dat ik als minstens twee jaar forum. En nog steeds geen echt geweldige regenjas op de kop getikt. Zag er een in het Hema-krantje, maar de zwarte versie was uitverkocht en fel roze is wel heel opzichtig. Jammerdebammer...
Aventura: King Louie zal ik eens checken, vast prijzig, of valt het mee?
Aventura: King Louie zal ik eens checken, vast prijzig, of valt het mee?
woensdag 10 juni 2009 om 22:01
donderdag 11 juni 2009 om 14:07
Ik heb een hippe regenjas gekocht bij comptoir des cotonniers! Misschien denken jullie bij de winkel oh nee enkel voor oudere (40+) dacht ik ook maar vond er een leuke regenjas! De vraag is hoeveel wil je eraan uitgeven! De mijne koste 230 euro best wel veel maar je verslijten doe je niet en je ziet hem nergens! Nog wel even vermelden weet niet of je die winkels in Nederland hebt, heb de mijne in België gekocht
donderdag 11 juni 2009 om 18:13
quote:Hertje1981 schreef op 10 juni 2009 @ 22:01:
Ann Liv; jij hébt een geweldige regenjas, gekocht met mij een tijdje terug!! (die zwart/grijzige)
De King-Louie regenjassen hebben ze bij ons in het dorp, als je binnenkort nou eens op de thee komt, lopen we er ff heen.
Kus!
ps. Moet ik hier de hema nog checken voor je?
ps.2 Leuke nieuwe avatar!
Noem jíj die grijs? Ik houd het op antraciet. Maar die heb ik m'n zusje mee laten nemen omdat ik de jouwe zo gaaf vond, maar hij staat me net niet mooi. Ik weet niet wat het is, denk dat 'ie te groot is. Maar zou je de Hema voor me willen checken? U is een schat.
En ik kom gaaaarne bij je op de thee, of we nou op regenjassenjacht gaan of niet!
Ann Liv; jij hébt een geweldige regenjas, gekocht met mij een tijdje terug!! (die zwart/grijzige)
De King-Louie regenjassen hebben ze bij ons in het dorp, als je binnenkort nou eens op de thee komt, lopen we er ff heen.
Kus!
ps. Moet ik hier de hema nog checken voor je?
ps.2 Leuke nieuwe avatar!
Noem jíj die grijs? Ik houd het op antraciet. Maar die heb ik m'n zusje mee laten nemen omdat ik de jouwe zo gaaf vond, maar hij staat me net niet mooi. Ik weet niet wat het is, denk dat 'ie te groot is. Maar zou je de Hema voor me willen checken? U is een schat.
En ik kom gaaaarne bij je op de thee, of we nou op regenjassenjacht gaan of niet!
donderdag 11 juni 2009 om 21:21
quote:Ann Liv schreef op 10 juni 2009 @ 21:17:
Ja precies ADM, maar dat roze was wel HEUL roze. En de donkere was er niet meer... Hi.. hi.. ik ben erg van roze maar deze was idd wel errûg opvallend Dus ben ik maar voor de grijze gegaan. Maar die ging echt super snel. Al hing er hier nog wel een zag ik vandaag. Ik weet niet waar je woont?
Ja precies ADM, maar dat roze was wel HEUL roze. En de donkere was er niet meer... Hi.. hi.. ik ben erg van roze maar deze was idd wel errûg opvallend Dus ben ik maar voor de grijze gegaan. Maar die ging echt super snel. Al hing er hier nog wel een zag ik vandaag. Ik weet niet waar je woont?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
vrijdag 12 juni 2009 om 20:40
Jammer, jammer maar helaas, hij is hier inmiddels ook uitverkocht! We blijken niet de enige te zijn die de grijze jas leuk vinden want gisteren hing er nog een maar die was vanochtend dus ook weg. Er hangen nog wel genoeg roze/rode maarja die is wel erg opzichtig. Ik houd die trouwens wel in de gaten want mocht hij in de uit uitverkoop gaan dan koop ik hem wel
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
dinsdag 8 september 2009 om 23:25
Ik heb een leuke site gevonden!!!
http://raincoat.nl/HappyRainyDays-Regenkleding
Ik word helemaal blij van de rode met witte stippen, die past bij mijn fietstas van kitsch kitchen
http://raincoat.nl/HappyRainyDays-Regenkleding
Ik word helemaal blij van de rode met witte stippen, die past bij mijn fietstas van kitsch kitchen
donderdag 10 september 2009 om 08:32
donderdag 11 maart 2010 om 23:58
Een kennis van mij had ooit een witgroene regenjas op de kop getikt op het Waterlooplein, en iedereen die haar kende kon haar uittekenen in het ding, ze had m altijd aan. Toen-ie versleten was heeft ze een nieuwe gemaakt, en ze bleef er zoveel reacties op krijgen (waar heb je die gekocht!?) dat ze er een partij heeft laten maken in China die ze nu verkoopt. Ik vind ze echt te gek, maar (voor mij, ik geef nooit veel geld uit aan kleding) net wat duur.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 19-03-2010 23:22
Reden: reclame
Reden: reclame
% gewijzigd
vrijdag 19 maart 2010 om 13:01