Mode & Beauty alle pijlers

Hippe spijkerblouse (maat 46)

22-04-2012 12:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik heb binnenkort een feestje van familie, en we hoeven allemaal niet helemaal over the top gekleed, lekker casual. Nu heb ik al een beige/nude kleurige broek met nude pumps (high heels). Nu wil ik graag een hippe spijkerblouse erop. Alleen, ik heb van boven maat 46. Ik heb al rondgekeken op diverse site's maar kan niets leuks/hips vinden of niet in de goeie maat. Wehkamp.nl heeft wel spijkerblousjes, maar dan als tuniek. Ben al bij Miss etam geweest maar die heeft alleen spijkerjasjes. Bonprix heeft ze ook niet. Als ik bij otto of neckermann kijk, of op marktplaats zoek, kom ik de ouderwetse modellen tegen die 20 jaar geleden in waren. Maar wil een beetje de moderne versie, liefst in lichte jeans kleur.

Wie weet een goeie site of winkel waar ze wel zulke blousjes verkopen? Had van h&m ook al een blousje in 46 maar viel te klein uit (en het ging helaas tot maat 46)... Budget tot ¤ 50,-.

Wie heeft er tips?
Heb je al gekeken bij Ulla Popken of MS?
Spijkerblousen zijn nooit hip. Vind ik.

Ik zou voor iets heel anders gaan. Een witte tuniek, ofzo.
quote:Kezz schreef op 22 april 2012 @ 12:51:

Spijkerblousen zijn nooit hip. Vind ik.

Ik zou voor iets heel anders gaan. Een witte tuniek, ofzo.

dit.

Blauw vind ik wel heel mooi op nude, maar dan zou ik voor een mooie niet-denim stof gaan! (of een leuk blauw colbertje, die zie je nu ook overal)
Een spijkerblouse is niet feestelijk.

Ook vraag ik mij af of een spijkerblouse in maar 46 nog flatteus is.

De broek en de schoenen klinken goed.

Een tuniek zou ik ook niet doen, maar de kleur wit is wel een goede optie.

Over the top hoef je niet gekleed the zijn zeg je, maar een spijkerblouse is wel heel simpel en een tikkeltje armoedig.

Ik zou kiezen voor een blouse met model, of een mooie top en een jasje.
quote:_Webs_ schreef op 22 april 2012 @ 12:56:

[...]

dit.

Blauw vind ik wel heel mooi op nude, maar dan zou ik voor een mooie niet-denim stof gaan! (of een leuk blauw colbertje, die zie je nu ook overal)Ja! Dit is ook een leuke combi!
Of een goedzittend spijkerjasje met mooie knopen?

Eens: een spijkerblouse is niet hip en bovendien onflatteus!
Ik zou ook voor iets anders kiezen dan voor een spijkerblouse, inderdaad een witte tuniek, of een leuk topje met een colbertje.

Spijkerblouse vind ik niet vrouwelijk.
Ik durfde het niet te typen, maar nu er meer zijn zeg ik toch ook maar dat spijkerbloezen niet hip zijn. Ik zou een andere blouse zoeken, met een fris kleurtje.
Idd een leuk donkerblauw colbertje met een wit/blauw gestreept shirtje eronder lijkt vast super leuk op je broek.

Ik hou ook niet zo van spijkerstof en je ziet het ook niet veel op het moment. Maar je moet aandoen waar jij je goed in voelt natuurlijk!
Ik vind deze wel heel leuk maar die is 70 euro

kan me alleen maar aansluiten bij de rest...spijkerstof vind ik niet hip en met mijn maat 38 vind ik het al erg lomp staan...zou ook voor iets anders gaan...
Wat Mara plakt vind ik mooi, maar dat is meer een jasje.

Bij spijkerblouse denk ik toch aan zo'n geval:

Vind ik niet mooi als je wat forser bent.
Misschien is er wel een reden waarom je ze niet kunt vinden. Ze zijn echt niet hip.
Spijkerblouse is idd niet hip.

Bij nude broek zou ik gaan voor donkerblauw of een rode blouse. Getailleerd met een riem er omheen eventueel? Of paars!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven