Mode & Beauty alle pijlers

hippe yogakleding?

22-02-2012 16:36 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op zoek naar modieuze en hippe yogakleding..heeft iemand een leuke tip? (liefst online te koop )
Waarom hip?

Volgens mij heeft Nike speciale yogakleding. H&M ook.
Rituals? klik hier
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Yoga kleding moet vooral een beetje ruim zitten of stretch zijn zodat je je lekker vrij kan bewegen maar het moet vooral comfortabel zijn. Het maakt verder niet uit wat je aan hebt. Kies een fijne (of hippe) joggingbroek of stretchbroek en zoek er een t-shirt of hemdje bij, dat is alles. Het predicaat yoga-kleding is eigenlijk onzin.
Wat guirne zegt. Je moet je lekker kunnen bewegen, dat is alles.
Waarom krijg ik het gevoel dat mireille zo zelf met een 'zojuist ontdekte' gewéldige webshop komt?
.
Zou zo maar kunnen Impala. Maar volgens mij is het de laatste tijd nog net iets geraffineerder, TO vraagt en een onbekende-iemand-anders komt op de proppen met een hele leuke webshop. Zo moeilijk te organiseren is dat niet, er hoeft slechts 1 persoon mee te werken aan deze vorm van zelf-promotie.
idd of 'iemand anders' natuurlijk die helemaal speciaal een account aanmaakt om ons voor yogafashiondisasters te behoeden...
wat guirne zegt dus, of 1 iemand met 2 email addressen & nicks dus
Mireille, ik heb een tip! www.google.nl
Gelukkig draait het bij yoga vooral juist níet om of je er hip uitziet.

Trek gewoon iets aan wat lekker zit, klaar ben je.
quote:impala schreef op 22 februari 2012 @ 16:58:

Waarom krijg ik het gevoel dat mireille zo zelf met een 'zojuist ontdekte' gewéldige webshop komt?[img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/mrsbeasley.gif[/img]
Nou, op het moment dat je in de happy baby pose ligt, met je benen gespreid, maakt een hippe broek of top het er echt niet minder gênant op!
Ok, ik zeg het nog 1 keer...

Bij Wehkamp, daar hebben ze echt alles.

(Zelf heb ik gewoon 2 huispakken van 100% katoen van velours en met capuchon voor 14 euro. Die hebben ze elk jaar in allerlei kleuren bij de C&A. Blijven redelijk goed in de was. Hip zijn misschien niet, maar ik vind ze zelf wel leuk, maar vooral de kleurtjes vond ik heel mooi.)
Mijn yogalerares heeft vaak Ritualskleren aan. Ze ziet er altijd heel leuk uit.

Zelf vind ik het wel erg duur.
Liever elitair dan een pauper!
Bij Yoga draag ik gewoon wat ik makkelijk vind en de anderen ook.

In gedachten geef ik de mensen namen zoals regenboog, zuurstok ed omdat ze dat soort kleding dragen. Het is dus allesbehalve modieus of hip. Maar het zijn ontzettend aardige en sociale mensen. Kan mij het schelen wat zij dragen tijdens de les en volgens mij interesseert het hen ook niet wat ik draag.

Ik heb een zwart shirtje, een zwarte jogging-achtige broek en een zwart vestje. Misschien vinden ze mij een gothic . Het is niet hip maar ik voel me er wel prettig in.
Fischermanpants! Kost bijna niks en leuk. Binnen een dag in huis bij gelijknamige webshop.
Jaaa, het spammen is gelukt! (en gestaft)
Spammen? doe niet zo raar zeg...

Viva plaatst jullie bericht op Twitter.

Niet gek dat mensen hierop reageren...
Wie weet heb ik het verkeerd, dan mijn excuses.

Het heeft de schijn tegen. Moderator zal wel een beslissing nemen.
Wat is het twitteradres van viva? Ben wel benieuwd welke berichten viva wel/niet op twitter zet.
quote:kiara1991 schreef op 22 februari 2012 @ 19:04:

Spammen? doe niet zo raar zeg...

Viva plaatst jullie bericht op Twitter.

Niet gek dat mensen hierop reageren...Dan nog, maak je speciaal een account aan om een website te promoten. Komt toch dicht in de buurt van spam.
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 22-02-2012 19:13
Reden: verkeerde gekwoot...
% gewijzigd
bij deze de link van twitter

hippe yogakleding?: Replies: 4 Last poster: Liezebetje at 22-02-2012 16:47 Topic is Open Wat guirne zegt. Je moe... http://t.co/P8uGJt0F
als ik die link aanklik kom ik weer hier uit.
@magazineNL is het zie ik nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven