Mode & Beauty alle pijlers

H&M via Kiala

15-08-2011 16:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wat de levertermijn is van de H&M als je het laat versturen via een kialapunt?

Sinds vorige week dinsdag staat er a de de H&M het verzonden heeft maar bij de kiala staat dat ze wel de gegevens hebben ontvangen maar nog geen pakje.

Gelukkig wordt het warm deze week. *wil m'n nieuwe trui*
bij mij duurde het een week, en mijn ervaring is dat die melding op de site van kiala blijft staan ook al is je pakje al wel gearriveerd. ik heb bijvoorbeeld nooit de mail gehad dat het pakje klaar lag op het door mij gekozen kiala punt. ik had gewoon het geluk dat ik zelf op het kiala punt( het afhaal punt dus niet bij kiala zelf) werk dus ook wist wanneer mijn pakje er was
Ow, nog maar eens bellen dan. tnx
He dat heb ik ook!

Als het goed is zou ik een sms krijgen als het pakketje er was. En anders maar eens langs het tankstation rijden om te kijken of het er al ligt.
Mijn (wehkamp) pakje was zelfs al teruggestuurd... En ik maar waar wachten op dat smsje dat maar niet kwam.

Dat bleek toen ik - nog altijd zonder bericht - zelf eens ging checken bij het kiala punt.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Wat raar, ik krijg van het Kialapunt (Wehkampbestelling) altijd keurig een mailtje dat mijn pakketje er is,meestal de dag na mijn bestelling. H&M duurt idd langer,maar laat ik altijd thuisbezorgen.
Wauw. hij ligt nu al op het sorteercentrum.

Ben benieuwd over hoeveel dagen ik hem af kan halen

H

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven