Hoe broek te combineren?
dinsdag 29 mei 2018 om 20:37
Hoi dames!
Graag jullie advies. Ik heb deze broek online besteld, en hij zit onwijs lekker en ik vind hem erg leuk. Ik weet alleen totaal niet hoe ik hem het beste kan combineren! Hebben jullie ideeën? Mocht het nog iets uitmaken, het is een plussize lijn en ik draag de broek met maat 46.
De broek is donkerblauw met wit/groene bloemetjes.
Graag jullie advies. Ik heb deze broek online besteld, en hij zit onwijs lekker en ik vind hem erg leuk. Ik weet alleen totaal niet hoe ik hem het beste kan combineren! Hebben jullie ideeën? Mocht het nog iets uitmaken, het is een plussize lijn en ik draag de broek met maat 46.
De broek is donkerblauw met wit/groene bloemetjes.
dinsdag 29 mei 2018 om 20:51
Ik zou hem combineren met een witte top! Afhankelijk van je stijl een t-shirt of een blouse. Je kan hem net dragen met hakken, iets meer casual met sandalen/ballerina's/loafers. Eventueel een donker jasje erbij (zwart of donkergroen). Ik zou de rest van je outfit rustig houden, geen andere prints maar effen kleuren.
dinsdag 29 mei 2018 om 20:54
dinsdag 29 mei 2018 om 21:25
Helemaal eens!Maktub schreef: ↑29-05-2018 20:51Ik zou hem combineren met een witte top! Afhankelijk van je stijl een t-shirt of een blouse. Je kan hem net dragen met hakken, iets meer casual met sandalen/ballerina's/loafers. Eventueel een donker jasje erbij (zwart of donkergroen). Ik zou de rest van je outfit rustig houden, geen andere prints maar effen kleuren.
Onwijs leuke broek, waar heb je hem gekocht? Naast bovenstaande goede tips kun je eventueel nog gaan voor een dunne jeansblouse, of een lichtgroene of gedempt groene top of bloes. Lekker soepel vallende stof, effen, voorkant nonchalant in de broek. Wel een lichte kleur, anders wordt het een vrij donker geheel.
Wil je iets minder voor de hand liggend, dan wed ik dat lichtgeel er ook mooi op staat.
dinsdag 29 mei 2018 om 21:25
donderdag 31 mei 2018 om 08:43
Leuke broek! Ik zie op die site veel leuke dingen staan.
Deze past er denk ik mooi bij:
https://www.only.com/nl/nl/on/only-carm ... loudDancer
Deze past er denk ik mooi bij:
https://www.only.com/nl/nl/on/only-carm ... loudDancer