Mode & Beauty alle pijlers

Hoe broek te combineren?

29-05-2018 20:37 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Graag jullie advies. Ik heb deze broek online besteld, en hij zit onwijs lekker en ik vind hem erg leuk. Ik weet alleen totaal niet hoe ik hem het beste kan combineren! Hebben jullie ideeën? Mocht het nog iets uitmaken, het is een plussize lijn en ik draag de broek met maat 46.

De broek is donkerblauw met wit/groene bloemetjes.

Afbeelding
Afbeelding
Ik zou hem combineren met een witte top! Afhankelijk van je stijl een t-shirt of een blouse. Je kan hem net dragen met hakken, iets meer casual met sandalen/ballerina's/loafers. Eventueel een donker jasje erbij (zwart of donkergroen). Ik zou de rest van je outfit rustig houden, geen andere prints maar effen kleuren.
Ik zou zo'n broek combineren met een witte blouse of een groen shirtje / blouse.
Goed idee Maktub, met een wit shirt en een jasje en hakken! Dan kan hij inderdaad ook nog net gedragen worden.

Groen erop vind ik ook een goed idee! Ga ik proberen!

Dat hemdje is voor mij iets te bloot denk ik, maar het idee van een luchtig hemdje erop vind ik voor vakanties wel heel leuk. :idee:
Maktub schreef:
29-05-2018 20:51
Ik zou hem combineren met een witte top! Afhankelijk van je stijl een t-shirt of een blouse. Je kan hem net dragen met hakken, iets meer casual met sandalen/ballerina's/loafers. Eventueel een donker jasje erbij (zwart of donkergroen). Ik zou de rest van je outfit rustig houden, geen andere prints maar effen kleuren.
Helemaal eens!
Onwijs leuke broek, waar heb je hem gekocht? Naast bovenstaande goede tips kun je eventueel nog gaan voor een dunne jeansblouse, of een lichtgroene of gedempt groene top of bloes. Lekker soepel vallende stof, effen, voorkant nonchalant in de broek. Wel een lichte kleur, anders wordt het een vrij donker geheel.

Wil je iets minder voor de hand liggend, dan wed ik dat lichtgeel er ook mooi op staat.
Een wit blousje, dan de mouwen wat opstropen en de blouse losjes wat instoppen. Of niet helemaal dichtknopen van onder en de uiteinden opknopen. Leuke sneaker er onder, pf pumps, en het is helemaal af!

Ik denk dat bordeaxrood, petrolblauw of okergeel er ook mooi bij past!
Onze tijd is nu.
Leuke broek! Waar heb je die besteld? Ik zoek nl ook fijne zomerbroeken.
Hij is van ONLY Carmakoma, beschikbaar in maat 44 t/m 54 geloof ik.

Wat een goede tips allemaal. Ik word er helemaal blij van! :yes:
of doe eens gek en draag er iets in fuchsia /hard roze op, denk dat dat ook heel leuk is.
Leuke broek! Ik zie op die site veel leuke dingen staan.

Deze past er denk ik mooi bij:

https://www.only.com/nl/nl/on/only-carm ... loudDancer
Geel of oranje zie ik er ook zeker wel op.
Casual met een ruime witte blouse en een paar witte sneakers of witte, zwarte of groene espadrilles.
Wat meer gekleed met een witte of groen top en een zwarte blazer en pumps.
Leuke broek trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven