Mode & Beauty alle pijlers

Hoe houd jij je gebit mooi (wit) en welke tandpasta?

12-10-2020 13:13 27 berichten
Hoe houden/krijgen jullie je gebit mooi wit? Ik gebruik meestal whitening tandpasta's maar heb niet het idee dat die heel veel doen. Toch zouden mijn tanden best ietsjes witter mogen. Ik drink dagelijks thee, af en toe koffie en zelden rode wijn. Ik heb een aantal jaren geleden Crest whitestrips gebruikt. Die werkten wel heel goed, ik zag duidelijk verschil en dit bleef ook echt wel een hele tijd zichtbaar, maar ik kreeg er helaas gevoelige tanden van. Dat is ongeveer een jaartje zo gebleven en was best irritant. Dus ben er een beetje huiverig voor die nogmaals te gebruiken. Ik ga sowieso bij mijn volgende tandarts bezoek even informeren, maar ben heel erg benieuwd naar jullie tips!

Verder kan ik maar geen tandpasta vinden waar ik nou echt tevreden over ben. Vaak heb ik kort na het tandenpoetsen een droge mond, of toch weer een beetje een viezige smaak in m'n mond. Ik vind tandpasta al gauw te zoet, of juist te zout, en te schuimig. Verder ben ik niet zo moeilijk hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Vitis whitening maar merk geen verschil. De paradontax gel werkt naar mijn idee beter. Verder spoel ik altijd even met water na een kop koffie.

Ik heb ontzettend snel last van bruine aanslag helaas, dus ik hoop dat hier nog goede tips voorbij zullen komen.
Ik gebruik Dr Organic Tea Tree tandpasta van de Tuinen (Holland & Barrett). :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven