Mode & Beauty alle pijlers

Hoe lang.....

16-12-2011 20:44 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
....dragen jullie een broek voordat je deze weer in de was doet?

Waarschijnlijk is deze vraag al eens eerder voorgekomen, zou best kunnen, maar ik ben best benieuwd.

Ik draag een broek (spijkerbroek of nette broek) vaak iets van 3 dagen en dan gooi ik 'm in de wasmand. Soms heb ik het idee dat ik broeken al na 2 dagen moet wassen, maar dit veroorzaakt bes veel was op deze manier.

Jullie?
2 dagen draag ik mijn kleding en dan gaan ze in de was. Zomers wissel ik iedere dag.
Wassen jullie echt je spijkerbroeken als je ze twee of drie dagen gedragen hebt?!

Ikzelf draag een spijkerbroek in totaal (afgewisseld met andere broeken) wel 10 dagen ong. een week (oke..10 dagen was een beetje overdreven, hou het ook niet precies bij ) denk ik.. Is dat raar?

Truien gaan trouwens ook niet na twee dagen in de was als ik er nog een ander shirt onder heb gedragen. Vind het jammer ze zo vaak te wassen. Rest van mn kleding gaat uiteraard een stuk regelmatiger in de was

Maar ligt er denk ik ook wel een beetje aan wat je ermee hebt gedaan. Als je heel de dag rustig op kantoor zit wordt een broek minder vies dan als je heel de dag buiten bezig bent..
2 dagen broeken of rokjes en 1 dag voor shirtjes. Ik vind het frisser maar dat is een persoonlijke voorkeur hoor!

Net zoals iedere week de lakens verschonen ipv 1x in de 2 weken.
Spijkerbroeken draag ik best lang voordat hij in de was gaat. Ik vind een broek zo waardeloos zitten als hij net uit de was komt
Ah know`t, tha shunt
quote:maryni83 schreef op 16 december 2011 @ 20:53:

Wassen jullie echt je spijkerbroeken als je ze twee of drie dagen gedragen hebt?!

Ikzelf draag een spijkerbroek in totaal (afgewisseld met andere broeken) wel 10 dagen denk ik.. Is dat raar?

..

Moet zeggen dat ik dit raar vind, of eigenlijk nogal smerig. Moet je eens met een witte broek doen, kun je zien hoe vies die is.

Hier wordt kleding niet langer gedragen dan twee dagen.
als mijn spijkerbroek vies is gaat 'ie de wasmachine in...

en dat is eerder na een week of misschien wel twee, dan na 2 dagen.

Ik kan mij voorstellen dat een nette broek eerder de was in moet.
Ik draag mijn kleding tot ik het niet meer fris vind ruiken of tot ze vies zijn. Rokjes draag ik rustig een keer of 7 voordat ik het was.
quote:Nova78 schreef op 16 december 2011 @ 20:56:

[...]

Moet zeggen dat ik dit raar vind, of eigenlijk nogal smerig. Moet je eens met een witte broek doen, kun je zien hoe vies die is.

Hier wordt kleding niet langer gedragen dan twee dagen.Tja, wat is vies? Persoonlijk vind ik een broek pas vies als ie niet meer fris ruikt of als ik er iets op gemorst heb. Dan gaat ie in de was. 10 dagen is misschien wat overdreven, maar ik ga zeker niet standaard elke drie dagen wassen. Ook niet echt milieubewust trouwens
Ik wou dat ik dat kon. Bij mij zit er altijd wel een vlek op. Ik heb een kat en een kind en hou van koken, tuinieren etc. Dus vleesloos ben ik niet meer aan het einde van de dag. Soms kan ik een broek twee keer aan, maar dat komt weinig voor. Shirts: max een dag.
Wassen van jeans heeft geen nut
quote:maryni83 schreef op 16 december 2011 @ 21:04:

[...]

. Ook niet echt milieubewust trouwens Douche je dan ook minder omdat het beter voor het milieu is?
quote:Nova78 schreef op 16 december 2011 @ 21:09:

[...]

Douche je dan ook minder omdat het beter voor het milieu is?

Inderdaad! Wastafel en washandje voldoen prima. Ik douche denk ik maar drie of vier keer per week.

Oooo wat ben ik smerig he?
dag of 2/3 dan heb ik echt wel geknoeid:)
Ehhh, als ik denk: Hij kan wel weer eens in de was, dan gaat ie. Ik let er nooit zo op wanneer ik 'm aan heb getrokken. Misschien 5 dagen ofzo.
quote:maryni83 schreef op 16 december 2011 @ 21:11:

[...]

Inderdaad! Wastafel en washandje voldoen prima. Ik douche denk ik maar drie of vier keer per week.

Oooo wat ben ik smerig he? Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Vroeg me gewoon af of je in alles met het milieu bezig bent.
O god, krijgen we deze discussie weer.

De volgende zal wel zijn: hoelang gebruik jij een handdoek?
quote:maryni83 schreef op 16 december 2011 @ 21:11:

[...]

Oooo wat ben ik smerig he? Ik douche ook niet elke dag. Wel gewoon een kattewasje aan de wastafel ieder morgen.
odi et amo
Ik draag jeans meestal wel een keer of 5 maar da's vooral omdat ik ze vaak niet de hele dag draag en maar een halve of alleen de avond. Vind het dan niet nodig om ze na twee keer te wassen, en inderdaad zitten ze dan k*t (en slijten ze sneller).
Als ik m was gaat t ook vaak om knoeien of een sterke etenslucht ofzo.
Ik hoop altijd op minstens twee dagen, maar met een dochter van 16 maanden die dolgraag haar mond of handjes aan mij afveegt ben ik soms al vies als ik op kantoor aankom Best genant soms, dan wordt ik door mijn collega's op een vlek op mijn broek, rok en/of shirt gewezen
HAhaha echtt lachwekkend om te lezen maar verbaasd me wel dat mensen gewoon durven te zeggen dat ze pas na 10 dagen in de was doen OMG nou bah hoor moet er niet aan denken..
Hoe lang ...........Is een CHINEES,

Sorry, maar dat roep ik steeds als ik dit topic voorbij zie komen in de top 10
1 dag.
quote:lunaan schreef op 16 december 2011 @ 21:28:

Hoe lang ...........Is een CHINEES,

Sorry, maar dat roep ik steeds als ik dit topic voorbij zie komen in de top 10 Jij ook al! Is de enige reden waarom ik dit topic aanklikte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven