Mode & Beauty alle pijlers

Hoe rok combineren

06-10-2020 09:09 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Van de week heb ik een toffe rok gekocht. Normaal ben ik van het "veilige" en kies vaak voor zwart of blauw en kies snel voor een jurk of een jeans met blouse en blazer. Kortom ik vind het lastig om deze rok te combineren.
Wellicht kan er meegedacht worden.

Het gaat om deze kleur

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/rok- ... =affiliate

En deze rok https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/rok- ... ryId=16479
daar kan echt vrij veel op hoor
Zwart natuurlijk of een herfsttint, een geel/mosterdachtige kleur of olijfgroen
Roodtinten kunnen ook
Lavendel kan zelfs
Leuk! Zoals lilalinda al zegt kan er veel op.
Ik zou er zelf een basic zwarte of wit blouseje op dragen.
Maar ik ben zelf ook wel van de less is more categorie.
Crèmekleurige blouse, van crepe bijvoorbeeld, heel gladvallend met slanke mouwen.

Een rib-truitje, zwart, mosterdkleurig of ook weer crème.

Olijfgroen vind ik hier minder bij passen, zwart truitje, rib met een col of juist pluizig met v-hals en dan met zwarte maillot en stoere laarzen met hakken.
Misschien even het 'affiliate'-linkje aanpassen? Iedere keer als er nu via deze link kleren gekocht worden bij C&A ontvangt de eigenaar van deze link hier geld voor. Lijkt me niet gepast op een forum.
Zijn 2 verschillende rokken..
Die lichte rok heel leuk! Ik zou daar iets in dragen en eerlijk gezegd een stoer shirt met print.
Die rode rok is er een van de kindercollectie zag ik maar ook leuk 😊
Ah sorry ik lees nu de op pas goed 🥴

Ik vind rood zelf nog leuker! Zwart er op is heel mooi
K79 schreef:
06-10-2020 10:20
Zijn 2 verschillende rokken..
Die lichte rok heel leuk! Ik zou daar iets in dragen en eerlijk gezegd een stoer shirt met print.
Die rode rok is er een van de kindercollectie zag ik maar ook leuk 😊
De eerste rok is het model. De tweede rok is de kleur.
kevers schreef:
06-10-2020 09:29
Misschien even het 'affiliate'-linkje aanpassen? Iedere keer als er nu via deze link kleren gekocht worden bij C&A ontvangt de eigenaar van deze link hier geld voor. Lijkt me niet gepast op een forum.
Waar zie jij het 'affiliate'-linkje staan?
Love_star schreef:
06-10-2020 10:21
Andersom toch? ;)
rumforviva schreef:
06-10-2020 10:23
Andersom toch? ;)
Dat dus
Ik vind roomwit wel mooi bij die kleur. De rok is van een soort nepleer begrijp ik? Dan zou ik er iets van een hele zachte stof bij doen.
Ik hou zelf erg van ton-sur-ton-outfits, dus ik zou een bordeauxrode rok combineren met bijvoorbeeld een oudroze blouse. En dan een donkere panty eronder (20 of 30 denier, nearly black vind ik zelf erg mooi) en waarschijnlijk schoenen in een bordeaux-tint of donkerbruin.
Rachmaninoff schreef:
06-10-2020 11:15
Ik vind roomwit wel mooi bij die kleur. De rok is van een soort nepleer begrijp ik? Dan zou ik er iets van een hele zachte stof bij doen.
bij (nep)leer is een fluffy trui ook mooi of juist een wat strak kabeltruitje
lilalinda schreef:
06-10-2020 11:25
bij (nep)leer is een fluffy trui ook mooi of juist een wat strak kabeltruitje
Ja, of zo'n zachte kasjmier trui.
Ik heb zo`n soort rok in het zwart en draag daar fluffy (wollen) truien op of juist bloesjes in hele gladde (satijn achtige) stoffen, ik vind die materiaal mix erg mooi. Wat betreft kleur kan bijna alles erop toch?

Mooie hoge laarzen eronder en klaar ben je!
Ik vind het een prachtige rok trouwens TO, heel mooi!
Dank jullie wel voor de reactie's ik je de rok geprobeerd met zwart maar dat is een te "zware" combinatie.
Ik ga van de week nog eens kijken naar iets moois in herfst tinten, maar iets met roze erin lijkt mij ook erg leuk. (Denk wel dat dit mij erg bleek gaat maken)
Love_star schreef:
06-10-2020 20:06
Dank jullie wel voor de reactie's ik je de rok geprobeerd met zwart maar dat is een te "zware" combinatie.
Ik ga van de week nog eens kijken naar iets moois in herfst tinten, maar iets met roze erin lijkt mij ook erg leuk. (Denk wel dat dit mij erg bleek gaat maken)
Dan moet je vooral even doorzoeken, want het kan een heel groot verschil maken of je roze met een koele of met een warme ondertoon probeert.
Kijk hier voor wat meer uitleg en plaatjes:
https://styleconsulting.nl/blog/iederee ... ze-dragen/
Love_star schreef:
06-10-2020 10:21
Sorry, late reactie. Fijn dat je antwoord op je vraag hebt gekregen.

Aan het einde van je eerste link, aan het einde zie je =affiliate staan ;)
Love_star schreef:
06-10-2020 20:06
kijk ook eens naar roomwit, zand en beige.
Lichtblauw of een dunne soepele spijkerblouse lijkt me ook mooi.
En iemand noemde eerder zand/camel. Ook mooi, van zachte materialen. Of lichtgrijs als koele kleuren je mooier staan.
Mooie rok trouwens.
Als je van veilige kleuren houdt, zou ik zwart doen, de rok komt dan het mooist uit. Of donkergrijs.

Superleuke rok!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven