Hoe vallen Crocs
vrijdag 19 maart 2021 om 22:57
Die zien er fijn uit!Frizz schreef: ↑19-03-2021 22:48Ik kocht deze Crocs voor dat doel, maar uiteindelijk draag ik ze overal naartoe!
https://www.footway.com/nl/product/croc ... gLSHfD_BwE
vrijdag 19 maart 2021 om 23:27
Nou nee.Wissewis schreef: ↑19-03-2021 20:20Mijn grootmoeder zaliger vertelde mij altijd "koop nooit kleding of schoeisels waar je niet in dood gevonden wil worden".
Conclusie: Crocs komen hier toch écht niet binnen.
In de tuin draag ik gewoon sneakers - eventueel degene zonder nestels - of sandalen.
(Het lijken mij overigens sowieso "verzuipschoenen" - schoenen die net te groot moeten vallen - dus ik zou altijd voor de grootste maat gaan.)
Ik heb maat klein voor in huis en die lopen fantastisch en maat groot voor in de tuin, maar die zijn toch net te groot. Dan zijn het echt klompen, terwijl die voor in huis gewoon lekkere pantoffeltjes zijn.
zaterdag 20 maart 2021 om 06:24
Ik weet al wat ik over het hoofd had gezien: dat de meeste viva-ers binnen geen schoenen aan hebben.
Nu snap ik het wat meer, dat je dan even snel wat aan wil trekken. Ik dacht: is niet handig toch: schoenen uittrekken en dan crocs aan voor naar de kliko en dan weer schoenen aantrekken.
Nevermind mijn vorige posts dan.
Nu snap ik het wat meer, dat je dan even snel wat aan wil trekken. Ik dacht: is niet handig toch: schoenen uittrekken en dan crocs aan voor naar de kliko en dan weer schoenen aantrekken.
zaterdag 20 maart 2021 om 07:40
zaterdag 20 maart 2021 om 08:27
Hier precies het zelfde.Gatinmijnsok schreef: ↑20-03-2021 07:40Crocs zijn ideaal op de camping, maar ik ben ze pas echt gaan waarderen toen ik last van hielspoor had, al maanden. De hele dag pijn bij het lopen, die pijn verdween als sneeuw voor de zon als ik crocs aan deed. En in korte tijd ook geen pijn meer in andere schoenen.
Ik kon nergens meer op lopen behalve op crocs (neppe bij de action) en daar kon ik nog wel op lopen. Het ging snel stukken beter .
Van de action heb ik 40/41 en heb zelf maat 41schoenmaat.
Blijf in jezelf geloven !
zaterdag 20 maart 2021 om 08:48
Nu doe je net alsof dat typisch is voor Viva, terwijl ik bijna niemand ken die thuis zijn schoenen aanhoudt? Dat zit toch ook niet lekker op de bank.FoxtrotAlpha schreef: ↑20-03-2021 06:24Ik weet al wat ik over het hoofd had gezien: dat de meeste viva-ers binnen geen schoenen aan hebben.
zaterdag 20 maart 2021 om 10:41
Kaascracker schreef: ↑20-03-2021 08:48Nu doe je net alsof dat typisch is voor Viva, terwijl ik bijna niemand ken die thuis zijn schoenen aanhoudt? Dat zit toch ook niet lekker op de bank.
Ik ken ook echt niemand die thuis schoenen aanhoudt. Dat is toch heel ongezelig?
zaterdag 20 maart 2021 om 10:43
Ik wel hoor. Hele andere discussie, maar ik ben opgegroeid in een huishouden met schoenen. Zelf trek ik meteen huispak en pantoffels aan, ook vroeger al, maar toen was ik de enige thuis. Mijn moeder zei altijd als je het koud hebt: je moet ook je schoenen aan doen! Dan blijf je warm.herfstappeltaart schreef: ↑20-03-2021 10:41Ik ken ook echt niemand die thuis schoenen aanhoudt. Dat is toch heel ongezelig?
zaterdag 20 maart 2021 om 10:48
Mevrouw75 schreef: ↑20-03-2021 10:43Ik wel hoor. Hele andere discussie, maar ik ben opgegroeid in een huishouden met schoenen. Zelf trek ik meteen huispak en pantoffels aan, ook vroeger al, maar toen was ik de enige thuis. Mijn moeder zei altijd als je het koud hebt: je moet ook je schoenen aan doen! Dan blijf je warm.
O ja dat kan natuurlijk. Ik vind het heerlijk om het thuisgevoel te krijgen door ze meteen uit te doen.
zaterdag 20 maart 2021 om 12:00
zaterdag 20 maart 2021 om 19:03
zaterdag 20 maart 2021 om 19:06
Ik heb ook geen huispak maar daar zijn wel gradaties in. Mooi fluweel in zachtgrijs is weer heel anders dan Roy Donders-roze met glitters bijvoorbeeld
zaterdag 20 maart 2021 om 19:09
Ik ken dan weer helemaal niemand die zijn schoenen in huis aanhoud. Vind het ook niet hygiënisch om alle rotzooi van de straat buiten/vloer op werk via schoenzolen binnen te krijgen.FoxtrotAlpha schreef: ↑20-03-2021 12:00Ja. Ik herinner me een eerder topic hierover. Maar ik ken dus op 1 half aziatische vriendin na niemand die thuis zijn of haar schoenen uittrekt. Echt niemand. Maar toen las ik hier dus dat bijna iedereen dat wel normaal vindt. Dus voor mij is dat meer een soort viva-ding haha.
zaterdag 20 maart 2021 om 19:12
En het is toch ook gewoon helemaal niet comfortabel om heel de tijd thuis je schoenen aan te hebben?
Schoenen=buiten
Sloffen/slippers=lekker thuis.
zaterdag 20 maart 2021 om 20:50
Ik loop thuis op mijn sokken en oversokken.herfstappeltaart schreef: ↑20-03-2021 19:12En het is toch ook gewoon helemaal niet comfortabel om heel de tijd thuis je schoenen aan te hebben?
Schoenen=buiten
Sloffen/slippers=lekker thuis.
Man altijd op zijn schoenen.
Kan me toch echt geen bal schelen dat hij zijn schoenen aanhoudt.
Lekker handig alleen maar dat hij naar 't compostvat kan
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben