Mode & Beauty alle pijlers

Hoe vallen TOMS?

28-11-2019 20:22 14 berichten
Ik zie in de sale leuke sandalen van TOMS maar twijfel over de maat.. ik heb doorgaans maat 37 maar zie dat ze ook 37,5 hebben, en aangezien 37 soms wat aan de kleine kant is twijfel ik nu. Weet iemand hoe die vallen? (ook de gewone modellen)
Ik heb maat 40 van Toms. Bij sommige schoenen is 40 bij mij ook een beetje krap maar bij Toms passen ze goed.

Edit: Classic Toms
anoniem_63970887729c7 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 20:29
10.26% gewijzigd
Wisselt per model, maar classics vielen klein. Heb ze terug moeten sturen vior maatje groter.
Ik heb gewoon mijn eigen maat bij de puntige flatjes.

Je kan ze ook alle 2 bestellen en eentje terug sturen.
Bij mij gewoon mijn eigen maat. Misschien dat het bij sommigen van het weer afhangt? Dat ze zweetvoeten hebt in de zomer ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
28-11-2019 20:27
Bij mij gewoon mijn eigen maat. Misschien dat het bij sommigen van het weer afhangt? Dat ze zweetvoeten hebt in de zomer ofzo?
:rolling:

Mijn voeten zijn het hele jaar erg breed en worden niet magisch breder als ik zweet. Ik zie nu opzwellende voeten met zweet druppels voor me.

On topic, ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen en of ik met mijn brede voet erin pas.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle73 schreef:
28-11-2019 20:33
:rolling:

Mijn voeten zijn het hele jaar erg breed en worden niet magisch breder als ik zweet. Ik zie nu opzwellende voeten met zweet druppels voor me.

On topic, ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen en of ik met mijn brede voet erin pas.
Ik denk het niet, of je moet het herenmodel pakken, dat valt groter/ruimer.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mijn voeten zijn zeker kleiner in de winter, zeker als ik iets met pantykousjes draag tov blote voeten. Pumps koop ik altijd zo klein mogelijk, anders verlies ik ze. En na een dag lopen op sneakers pas ik echt niet zo in een smal leren laarsje.
Bij mij vallen ze gewoon op maat! Heb normaal maat 36 en van Toms ook :)
Ik heb een paar jaar terug sneakers van Toms gehad die tot m’n enkels kwamen ongeveer.

Normaal zit ik ergens tussen maat 39 en 40 in. Van sommige merken heb ik 39 en van andere 40, soms ook 39,5. Van die Toms had ik toen wel maat 40 nodig, omdat ze vrij klein en smal uitvielen. Maar ik weet niet of dat voor sandalen ook zo is.
Dank voor jullie reacties!! Ook al maken ze de keuze niet bepaald makkelijker haha. Ik ga nog even nadenken, en wellicht morgen ergens even een model proberen. Of ik bestel idd twee maten, dat kan ook ja!
Classics vallen naar mijn ervaring klein (en smal!)
Heb ook andere die dan weer normaal vallen.
En ik heb zelfs een kinderversie die extreem groot valt :nut:
tu1nhek schreef:
28-11-2019 22:17
Classics vallen naar mijn ervaring klein (en smal!)
Heb ook andere die dan weer normaal vallen.
En ik heb zelfs een kinderversie die extreem groot valt :nut:
haha ohhhh dit schiet niet op!
Ik heb maat 38, Tom’s sandalen moet ik naar 38,5 bestellen. Heb twee paar, zitten heerlijk en gaan lang mee. Maar dus wel een halve maat groter. Heb normale voeten, niet breed of smal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven