hoe zon jij?
donderdag 28 juni 2012 om 09:07
Ik zon niet, word vanzelf wel bruin bij het buiten zijn. Ben een actieve vakantievierder, hou meer van wandelen en watersport enzo, word je ook bruin van. Smeer me altijd goed in met een hoge factor. Mijn opa en zwager hebben allebei huidkanker gekregen. Opa van het harde werken buiten in de tijden voor de zonnebrandcreme en zwager van het liggen onder de zonnebank. Ik heb bij beiden gezien hoe je eruit komt te zien nadat de gezwellen uit je gezicht zijn gesneden en geloof me dan maar liever iets minder bruin door het leven maar wel met een gezonde huid. Daarbij vind ik het toch altijd korte termijn denken. Je bent nu even bruin maar als je je te vaak aan de zon blootstelt, zie je er in no time gerimpeld en uitgedroogd uit, ook niet echt een mooi gezicht, om over je gezondheid nog maar niet te spreken. Kortom, hier factor 30 altijd en op het heetst van de dag uit de zon. Ze zeggen het niet voor niks.
donderdag 28 juni 2012 om 09:12
Ik gebruik ook altijd een hoge factor en tussen 13 en 15 uur vermijd ik zoveel mogelijk de zon. Ik verbrand dan super snel al smeer ik me in met factor 50. Echt zonnen doe ik niet alleen als ik ergens ga zwemmen of op vakantie. Dan ook eerst op de rug liggen en dan op de buik. Ik zou het niet 2 uur achter elkaar kunnen volhouden.
donderdag 28 juni 2012 om 09:13
Ik vraag mij vaak af hoe het andere mensen nou lukt om mooi egaal bruin te worden. Ik draag de ene keer een shirtje met drie kwart mouw en dan weer met korte mouw en dan weer zonder mouw en al die lijnen zie je op mijn armen terug.
Ook mijn bovenbenen zijn veel witter dan mijn onderbenen.
Als ik andere mensen zie dan lijken ze egaal bruin in een topje en zij zullen toch ook niet alleen maar topjes dragen.
Ook in bikini lijken hun benen altijd egaal bruin.
Hoe doen jullie dat????
Ook mijn bovenbenen zijn veel witter dan mijn onderbenen.
Als ik andere mensen zie dan lijken ze egaal bruin in een topje en zij zullen toch ook niet alleen maar topjes dragen.
Ook in bikini lijken hun benen altijd egaal bruin.
Hoe doen jullie dat????
donderdag 28 juni 2012 om 09:14
Roodhaar ging altijd in de zon met hoge factor met beleid in de ochtend of namiddag een uurtje in de zon, verder schaduw. Helaas reageerde de laaste x allergisch op zonnebrandmiddel.
Dus voorlig helaas geen zon. Opzoek naar beter zonneproduct. Daarnaast slik lycopeen.
Dus voorlig helaas geen zon. Opzoek naar beter zonneproduct. Daarnaast slik lycopeen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 28 juni 2012 om 09:25
quote:itsssme schreef op 28 juni 2012 @ 09:01:
Hoe zonnen jullie?Door mijn hoofd in de richting van de zon te draaien als ik buiten ben en de zon breekt door. Echt in de zon liggen heb ik sinds de middelbare school niet meer gedaan. Kan me weinig saaiers voorstellen dan twee uur in de zon te liggen bakken
Hoe zonnen jullie?Door mijn hoofd in de richting van de zon te draaien als ik buiten ben en de zon breekt door. Echt in de zon liggen heb ik sinds de middelbare school niet meer gedaan. Kan me weinig saaiers voorstellen dan twee uur in de zon te liggen bakken
donderdag 28 juni 2012 om 09:28
donderdag 28 juni 2012 om 09:29
donderdag 28 juni 2012 om 09:29
Ik zon nooit.
a) ik heb veel kleur van mezelf
b) ik vind het zo zonde van mijn tijd om te moeten liggen om een maar een kleur te krijgen. Ik kan mijn tijd een stuk leuker besteden dan wachten tot mijn zwembroek afgetekend is op mijn huid. Ik zou me echt de tyfus vervelen.
c) zon maakt mijn huid oud.
d) Ik kom uit een land waar de zon praktisch altijd schijnt en het nooit kouder dan 25°C is (en dat is een heule koude dag) en daar wonen alleen maar slimme mensen. Die de zon mijden.... alsof het de pest is. Een locale bewoner zou je niet snel in het zonnetje zitten. Dat doen alleen toeristen.
a) ik heb veel kleur van mezelf
b) ik vind het zo zonde van mijn tijd om te moeten liggen om een maar een kleur te krijgen. Ik kan mijn tijd een stuk leuker besteden dan wachten tot mijn zwembroek afgetekend is op mijn huid. Ik zou me echt de tyfus vervelen.
c) zon maakt mijn huid oud.
d) Ik kom uit een land waar de zon praktisch altijd schijnt en het nooit kouder dan 25°C is (en dat is een heule koude dag) en daar wonen alleen maar slimme mensen. Die de zon mijden.... alsof het de pest is. Een locale bewoner zou je niet snel in het zonnetje zitten. Dat doen alleen toeristen.