Mode & Beauty alle pijlers

Hoeveel uitgeven voor kleding nieuw seizoen?

19-09-2017 16:11 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel geven jullie uit voor kleding voor een nieuw seizoen? Ik heb best wat winterkleding maar heel veel dingen zijn niet echt m'n smaak meer. Ik droeg eerdere jaren graag kleurtjes enzo, maar nu draag ik veel meer donkere kleuren (bordeauxrood, zwart, grijs, zwart leer) en ook gewoon een andere style. Maar ik vind het zo zonde om alles weg te doen. Ik ben echt zo iemand die bepaalde kleding jaren in de kast heb hangen zonder het een keer te dragen. Mijn moeder betaalde voorgaande jaren mijn kleding (ik weet het, ik ben verwend), dus toen lette ik er niet zo op wat ik nodig had, meestal als ik iets leuk vond kreeg ik het.

Dus mijn vraag: wat geven jullie gemiddeld uit aan kleding aan het begin van een nieuw seizoen?
Angsten overwinnen is simpelweg beginnen
ik reserveer maandelijks 50 euro voor kleding en schoenen .
Daar kom ik ruim mee uit, ik shop alleen in de sale .
Ben gisteren gaan shoppen. Deel ervan is van verjaardags geld en telt eigenlijk dus als cadeau anders had ik zoveel niet gekocht.
1. Laarsjes Tamaris Outlet 30
2. Dikke sjaal we 25
3 donker groene jurk wow tot go 79
4 donkerblauw truitje wow tot go 49
5 warme vest vero Moda 49
6 truitje wow tot go zwart sale 35
7 trui Vila joy 49
8 trui Vila joy 49
9 uitzonderlijk wegens jarig: vest in fijne wol in warme Bruin tint van dame blanche 139

Dik 500

En nu had ik eigenlijk nog een hele mooie jurk en truitje van King Louie gezien...😒 Durf niet meer.
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
de trui van 139 euro blijkt nu ik hem thuis aanheb toch niet zo wauw . erg he. Laten aanpraten door de verkoopster :cry: ik ga hem maar terug brengen en hopelijk hebben ze iets anders leuks in de plaats in de winkel . Ik denk dat ik zo'n dingen voortaan maar online koop, kan ik het laten terugbetalen als het niet bij de rest past :-|
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven