Mode & Beauty alle pijlers

Holland thema; kleding tips gevraagd

09-10-2012 13:00 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt: ik heb volgende week een feest met een Hollands thema. Ik heb nog niets qua outfit en wil er ook niet teveel geld aan uitgeven. Hebben jullie nog ideeën?

Ik kan als BN-er gaan maar ik zou niemand weten waar ik ook maar een beetje op lijk. Misschien weten jullie iemand die je kan nadoen met behulp van pruik en typische kleding? Ik heb geen vriend dus ik kan niet als een bekend duo.

Ik wil geen kant en klaar kostuum kopen van bijvoorbeeld zo'n Hollands jurkje of een Delfts blauw pakje, want ik denk dat er daar namelijk tig van lopen..

Als 'reserve' kan ik nog altijd mezelf in mijn oranje (voetbal) outfit hijsen, maar jullie hebben vast leukere tips!

Alvast bedankt voor de tips!
Bedankt voor de tips! Ik ga zometeen bij wat winkels kijken..
Ik zag eens op een feest een jongen die uit een krat bier de binnenste dingen en bodem had gehaald en er vervolgens in was gaan staan en het op heuphoogte droeg met bretels.

Een krat Heineken is best hollands.
ik zou het wat authentiek Hollandscher aanpakken:

Ga als Iepie (Koefnoen)

Gabberinetje

Provo

Dolle Mina

Anita

Beatrix

Yvonne Jaspers

KLM stewardess
Life is too short not to be chique!
Oh ik heb een briljant idee waar je zo voor bij de krinloop kan slagen:

Ga als Annie de Rooi.
Heb gehoord van mijn internationale medestudenten dat het dragen van een rode broek typisch nederlands is... Misschien leuk om daar iets mee te doen? Alhoewel de jurkjes ideeën aangedragen door anderen boven mij ook leuk kunnen zijn! Het valt me op dat het meest voor de hand liggende niet is genoemd...

- zeeuws meisje

- volendamse outfit
Een jurk van kaasplakjes met een aardappelketting
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven