Holland thema; kleding tips gevraagd
dinsdag 9 oktober 2012 om 13:00
Zoals de titel al zegt: ik heb volgende week een feest met een Hollands thema. Ik heb nog niets qua outfit en wil er ook niet teveel geld aan uitgeven. Hebben jullie nog ideeën?
Ik kan als BN-er gaan maar ik zou niemand weten waar ik ook maar een beetje op lijk. Misschien weten jullie iemand die je kan nadoen met behulp van pruik en typische kleding? Ik heb geen vriend dus ik kan niet als een bekend duo.
Ik wil geen kant en klaar kostuum kopen van bijvoorbeeld zo'n Hollands jurkje of een Delfts blauw pakje, want ik denk dat er daar namelijk tig van lopen..
Als 'reserve' kan ik nog altijd mezelf in mijn oranje (voetbal) outfit hijsen, maar jullie hebben vast leukere tips!
Alvast bedankt voor de tips!
Ik kan als BN-er gaan maar ik zou niemand weten waar ik ook maar een beetje op lijk. Misschien weten jullie iemand die je kan nadoen met behulp van pruik en typische kleding? Ik heb geen vriend dus ik kan niet als een bekend duo.
Ik wil geen kant en klaar kostuum kopen van bijvoorbeeld zo'n Hollands jurkje of een Delfts blauw pakje, want ik denk dat er daar namelijk tig van lopen..
Als 'reserve' kan ik nog altijd mezelf in mijn oranje (voetbal) outfit hijsen, maar jullie hebben vast leukere tips!
Alvast bedankt voor de tips!
dinsdag 9 oktober 2012 om 21:25
Heb gehoord van mijn internationale medestudenten dat het dragen van een rode broek typisch nederlands is... Misschien leuk om daar iets mee te doen? Alhoewel de jurkjes ideeën aangedragen door anderen boven mij ook leuk kunnen zijn! Het valt me op dat het meest voor de hand liggende niet is genoemd...
- zeeuws meisje
- volendamse outfit
- zeeuws meisje
- volendamse outfit