Mode & Beauty alle pijlers

Hollywoodwax

10-07-2013 21:08 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik wil graag over een paar weken een Hollywood wax laten doen, alles weg voor een paar weken.

Ik woon in omgeving Nijmegen, Nijmegen, den Bosch, Eindhoven is allemaal goed te doen voor mij. Heeft iemand ervaring met een goede, hygiënische salon waar je je nog enigszins op je gemak voelt?

Tips zijn van harte welkom!

Je kan ook aan degene die je waxt vragen of ze je schaamlippen wil oprollen als ze klaar is! Na sessie zoveel dan he
Of misschien krijg je wel een strippenkaart: na 10 keer waxen krijg je korting op een schaamlipverkleining.
Of je legt er een Zeeuws knoopje in!
Waarom denk je dat ik de boel niet meer laat harsen?
Ik snap dat het raar klinkt, maar ik vraag het me serieus af hoor. Dan zie ik in mijn verbeelding een paar uitgelubberde schaamflappen op kniehoogte wapperen. Zou toch kunnen?
Ehhhh ok dan
Misschien een hele vreemde vraag. mijn schaamhaar groeit niet alleen op mijn venusheuvel, maar als ik mijn schaamlippen open trek, groeien ze daar ook. Als me mezelf scheer moet ik dus echt aan de boel trekken en heel wijdbeens staan, wil ik alles wegkrijgen. Het groei ook naar achter heel ver door.... doen ze dat in zo'n salon allemaal dan?

Oh My God....
Die haren aan de binnenkant van je schaamlippen, als ze die waxen nemen ze toch gewoon je vel mee, dat is superdun daar.

Auwwww.
Als het waxen door een prof gebeurd trekken ze echt geen huid mee. Ook niet wat er tussen de schaamlippen zit. Bij mij halen ze altijd alles weg, ook aan de 'achterkant'.

Het enige waar je last van kan hebben, is dat het ietwat gevoelig is na het waxen, maar het valt echt reuze mee.
Rise and shine! ;)
Demi zou je mss de vraag van Roelfien ook misschien nog kunnen beantwoorden? Ze maakt zich zorgen om de staat van je schaamlippen
Daar is niks mis mee
Rise and shine! ;)
Lig wel helemaal dubbel van het lachen hoor!
Rise and shine! ;)
Gelukkig!!

Roelfien ook weer gerustgesteld, hoop ik :D
Is Tilburg ook nog aan te reizen?

Ik ben echt mega tevreden met die salon, en het is nog redelijk geprijsd. Ben 45euro kwijt voor boven en onderbenen en halve brazilian.
Gelukkig maar. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven