Mode & Beauty alle pijlers

Horloges: waarom ik groep vier opnieuw moet doen.

17-06-2018 18:03 83 berichten
Tenmiste: daar lijkt het op. Ik zoek een nieuw horloge. Eentje met cijfers. Omdat ik dus ontdek heb dat ik (hoogopgeleide professional & allround oud wijf) niet kan klokkijken als er geen cijfers te zien zijn. Ik ben gezakt voor het leven en moet terug naar groep vier.

Was dit niet al tragisch genoeg; blijkt ook nog dat de horlogemakersmaffia tegen arme, zielige, klokkijkanalfabeten als ik samenspant. Alle horloges hebben alleen maar streepjes. Als ze al een indicatie hebben. Nu kan ik er nooit meer achter komen hoe laat het is. Snik.

Bijkomend probleem is dat ik kleuterpolsjes heb. Dus ik kan geen digitaal horloge of smartwatch nemen om dit tragische probleem op te lossen. Al die horloges zijn loeigroot.
Dus ik moet óf een roze kinderhorloge met eenhoorn erop kopen (die hebben wel cijfers) of voor altijd te laat op mijn werk komen en hierom ontslagen worden. Nog eens snik.

Ik verwacht geen suggesties van jullie, ik heb het hele internet al doorgezocht. Maar ik vraag me wel af of ik nou de enige ben die daadwerkelijk graag cijfers op een klokkie ziet.
Afbeelding
Folder aanbieding van Lucardi: een LORUS voor 35 euro.

Afbeelding voor Romeinen (uit the ancient Rome... van de Hema voor nog geen 25 euro.

Soms doe je er iets langer mee dan 2 jaar. Maar dat ligt aan jezelf. Een ketting is er ook, maar dat kan je zelf zoeken.

Maar is al gekozen.
https://www.bol.com/nl/l/zakhorloges-ho ... n/N/16786/
Afbeelding 40 euro bij Bol.kom op er is nog meer te koop.

De mooiste was ook gelijk 425 euro. Doe ik altijd. Staan leuke bij.
Ook voor opa. Afbeelding voor 21 euro.
Wist ik niet. Nu wel.

Ik geloof er niets van. Ik zou er niet kopen. Deze is 12 euro. Maar niet op voorraad. Later is die ....
Afbeelding
Maar ik vond het leuk kijken. Ik heb zelf maar één horloge en met warm weer draag ik die niet.
Misschien een ketting? EDIT: Ketting en horloge apart afrekenen. Kan je dus ook in een zakje stoppen.

Die opa vind ik wel leuk. :) Jammer dat die er niets meer aan heeft.

Het verpleegsters ken ik. Die zijn er ook voor buitensporters geweest. Kan op een aparte manier aan kleding worden geklikt.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 18-06-2018 14:42
Reden: Ketting kost 12 euro. Horloge moet er nog bij gezocht.
42.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lees dat je inmiddels al iets hebt gevonden, maar ik dacht aan een zogenaamd verpleegstershorloge voor de tijd dat je nog op zoek was:

vanaf 1,25
in alle kleuren verkrijgbaar
cijfers
geen pols voor nodig

https://nl.aliexpress.com/item/Moment-L ... autifyAB=0
To, dit misschien nog wat voor je?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
superdry heeft horloges.. met cijfers en niet duur
Afbeelding Ring voor ongeveer 10 euro. Kan ook aan ketting. Ik gok dus dat deze sterk uitvergroot is. Maar vreemde combinatie en prijzen ...
De mooiste kettinghorloges kosten meteen weer meer dan 200 - 450 euro.
Alle reacties Link kopieren
Tips hoe je aan vissen komt heb je al gehad. Ik geef je liever een hengel:
https://www.basisonderwijs.online/zoeke ... klokkijken
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Gamayun schreef:
19-06-2018 17:53
Tips hoe je aan vissen komt heb je al gehad. Ik geef je liever een hengel
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven