Mode & Beauty alle pijlers

houdbaarheid badpak

22-01-2012 15:40 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic hier vroeg ik mij iets af. Een jaar of 4 geleden heb ik een badpak gekocht, maar nooit gedragen. Blijft de stof goed? Vroeger (toen ik nog een daydreamertje was ) werd de kwaliteit vaak na een tijdje minder. En niet alleen door chloor, zon en zeewater. Is dat nu nog zo?
Ik begin me zorgen te maken om een BH die ik alleen bij één bepaalde jurk draag (strapless en verder niet zo mooi)

Binnenkort moet ik hem weer aan maar ik zal eens kijken wat er gebeurt als ik er aan trek
quote:Elmervrouw schreef op 22 januari 2012 @ 16:58:

En, Daydream? Hoe is het afgelopen? Ben nu ook wel benieuwd.

Trouwens, 'living on the edge', haha!!Om het nog erger te maken: ik kan dat ding niet vinden! En ik heb het komend weekend nodig. Ik ga nog even verder zoeken, maar ik ben bang dat ik de stad in moet
quote:Moonlight82 schreef op 22 januari 2012 @ 17:25:

Ik begin me zorgen te maken om een BH die ik alleen bij één bepaalde jurk draag (strapless en verder niet zo mooi)

Binnenkort moet ik hem weer aan maar ik zal eens kijken wat er gebeurt als ik er aan trek lotgenoot!
Jaren en jaren terug in de zesde klas (tegenwoordig groep acht)

stonden we tijdens zwemles bij elkaar en wees een klasgenootje naar mij en riep "Je badpak schijnt door"

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:kopjekoffie70 schreef op 22 januari 2012 @ 18:01:

Jaren en jaren terug in de zesde klas (tegenwoordig groep acht)

stonden we tijdens zwemles bij elkaar en wees een klasgenootje naar mij en riep "Je badpak schijnt door"

Dat is mij ook overkomen. Ik was 8 en had een wit(!) badpak.
*Lichte paniek. Waar is dat ding? Het laatste waar ik op zit te wachten is de stad in gaan om een badpak te moeten kopen*
Bij het Thermaalbad waar ik altijd kom, verkopen ze ook badpakken. Misschien verkoopt het zwembad waar jij heen gaat ze ook.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven