Mode & Beauty alle pijlers

Huidverstrakking. Werkt het echt?

25-02-2020 09:31 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wie heeft hier ervaring mee? Ik begin inmiddels een leeftijd te krijgen waarbij huidverslapping echt wel zichtbaar wordt. Een strak getrokken hoofd wil ik echt niet maar ik wil mijn huid in een betere conditie hebben/krijgen. Commentaar heb ik geen zin in....
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
25-02-2020 09:34
Ik gebruik van Lancôme advanced genifique serum. Duur, maar ik vind bij mij het resultaat bewezen
ik ook! En ik ben er ook erg tevreden over!
Alle reacties Link kopieren
Desalniette_ schreef:
25-08-2020 10:45
Hoi Ceylon, ik las in een ouder topic dat je nog wel enthousiast was over de plasmalift, je liet het ook een tweede keer doen. Wat maakt dat je nu toch niet meer tevreden bent?

Nou, stiekem had ik er meer van verwacht. Na jouw berichtje ben ik oude foto's gaan bekijken en eerlijk is eerlijk; mijn oogleden hangen nog steeds, maar niet zo erg als vorig jaar en mijn buitenste ooghoeken zijn echt wel iets naar boven getrokken, waardoor mijn 'zielige hondenblik' een stuk minder is. Al met al zie ik er toch een jaar of vijf jonger uit dan eerst. En frisser. Fitter.

Maar het is zeker niet zo goed geworden als een echte ooglidcorrectie.
Aan de andere kant hoor je daar vaak zat horrorverhalen over. Want als dat fout gaat, dan gaat het ook echt fout. Die kans is met plasma dan wel weer een stuk kleiner.

Ik ben wel blij dat die heel diepe fronsrimpels alleen nog maar een paar gewone lijntjes zijn. Die stoorden me behoorlijk.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven