Mode & Beauty alle pijlers

Hulp bij vinden van een rok?

07-10-2022 00:19 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi iedereen! Ik probeer al een uur deze rok te vinden, maar tevergeefs. Volgens mij is hij niet van de Zara want ik vind hem maar niet, googlen op "Zara pleated midi skirt striped pink" en dat soort dingen levert niets op. Met Google Lens en op Vinted ook al geen treffers. Heeft iemand zin om te googlen?

https://www.hellomagazine.com/fashion/n ... s-morning/

Afbeelding
Het artikel uit de link is van februari 2018, lijkt mij niet meer in de collectie te zitten.
Nee dat niet, maar oudere kleding van de Zara is best populair op tweedehandssites, vind het zo raar dat ik geen enkele hit krijg op Google buiten deze dame om.

Alleen deze, maar als dit hem is dan moet er wel een erg dikke filter overheen zitten op haar foto.

Afbeelding
Te zien aan de muur achter de rok op je tweede foto, is de foto genomen bij behoorlijke zon. Bovendien zitten de plooien na 4 jaar vast minder strak gestreken en komt de kleur roze daardoor lichter over. Hoogstwaarschijnlijk is het dezelfde rok.
Ik vind het een typische shein rok. (Ik bedoel dat niet rot, ik zie het daar wel vaker)
Dezelfde rok wordt waarschijnlijk lastig, maar als ik op afbeeldingen googel (plissé rok strepen) dan zie ik best veel andere opties.
Every woman deserves a man that destroys her lipstick, not her mascara.
Surebaby schreef:
07-10-2022 07:09
Ik vind het een typische shein rok. (Ik bedoel dat niet rot, ik zie het daar wel vaker)
Shein kopieert inderdaad vaak Zara
konwalia schreef:
07-10-2022 00:37
Nee dat niet, maar oudere kleding van de Zara is best populair op tweedehandssites, vind het zo raar dat ik geen enkele hit krijg op Google buiten deze dame om.

Alleen deze, maar als dit hem is dan moet er wel een erg dikke filter overheen zitten op haar foto.

Afbeelding
Dit is inderdaad dezelfde rok als op de foto van die vrouw.
Am Yisrael Chai!
Wel veel meer lichtblauw erin, ook als je ‘m denkbeeldig draait. En veel minder donkerblauw.
Lorem_Ipsum schreef:
07-10-2022 09:28
Wel veel meer lichtblauw erin, ook als je ‘m denkbeeldig draait. En veel minder donkerblauw.
Ik twijfel ook of het hem is. Maar het zou kunnen dat de vrouw op de foto erg petite is en de stroken lichtblauw naar achteren zijn weggespeld om de rok mooi te laten vallen voor de foto.
MadameJean schreef:
07-10-2022 09:30
Ik twijfel ook of het hem is. Maar het zou kunnen dat de vrouw op de foto erg petite is en de stroken lichtblauw naar achteren zijn weggespeld om de rok mooi te laten vallen voor de foto.
het is een plooi rok dus uitgewaaierd zoals op die andere foto geeft een heel ander beeld.
De grotere lichtblauwe banen zitten meer aan de zij- en achterkant
fashionvictim schreef:
07-10-2022 09:03
Dit is inderdaad dezelfde rok als op de foto van die vrouw.
Klopt, als ik google op de foto krijg ik ook meteen een link naar een artikel waarin staat dat ie van Zara is.
https://www.whowhatwear.co.uk/holly-wil ... zara-skirt
.
spuit_111 schreef:
07-10-2022 11:28
Klopt, als ik google op de foto krijg ik ook meteen een link naar een artikel waarin staat dat ie van Zara is.
https://www.whowhatwear.co.uk/holly-wil ... zara-skirt
Ja, die in het artikel wel, dat is ook dezelfde foto van de dame in kwestie. Maar die andere foto ziet er wat mij betreft toch wel anders uit.
navyblue schreef:
07-10-2022 13:46
Ja, die in het artikel wel, dat is ook dezelfde foto van de dame in kwestie. Maar die andere foto ziet er wat mij betreft toch wel anders uit.
Ik denk wel dat het dezelfde is, maar sowieso is de rok die TO zoekt dus van Zara. In de OP zegt ze dat ze denkt dat dat niet zo is, dus daar reageerde ik vooral op.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven