Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Kruidvat haarverf in lichtblond?

06-08-2012 15:12 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van mezelf middenblond, maar wil mijn haar toch een stuk lichter hebben. Een mooie, lichtblonde kleur. Morgen ben ik van plan mijn haar dan ook te gaan verven met Kruidvat haarverf in de kleur lichtblond (kleur 10.0). Heeft iemand ervaring met deze kleur, en pakt hij mooi uit? Ik weet natuurlijk dat dat bij iedereen zal verschillen, maar wat ik vooral wil weten is of hij een beetje natuurlijk overkomt en niet te licht zal worden (ik wil geen witblond haar).

Ik ben benieuwd, alvast bedankt voor de reacties En alle tips zijn natuurlijk welkom!
Yep, gebruik ik en ben erg tevreden. Het is erg lichtblond, maar zeker niet witblond, daar hou ik ook niet van. Ben net terug van vakantie en ook met het zwemmen in chloorwater heeft het prima gehouden.
Oh wat fijn zeg! Dat het erg lichtblond is maakt niet uit, dat vind ik juist mooi (maar ik houd inderdaad ook niet van witblond). En ook blij dat het met chloorwater prima blijft, aangezien vriendlief en ik over twee weken met vakantie gaan.
Ik heb ook goede ervaringen met die verf, bij langer haar wel even 2 verpakkingen gebruiken hoor! Vond hem alleen in het begin een beetje gelig, maar dat was met een paar keer zilvershampoo weg.
Waarschijnlijk heb je niks aan mijn reactie want ik heb alleen de donkerbruine haarverf van Kruidvat geprobeerd . De kleur op zich was mooi, maar mijn haar werd na het verven erg droog (droger dan bij andere merken haarverf) en ik had een paar weken nogal jeuk op mijn hoofd. Nu ik weer andere haarverf gebruik heb ik nergens meer last van.

Ik heb trouwens hier op het forum ook al positieve reacties van de Kruidvat haarverf gelezen dus waarschijnlijk ligt het aan mijn haar/huidtype.

Succes!
Ik spoel net de Kruidvat 'Licht goudbruin' uit. Zivadavid, ik ben het volledig met je eens! Hartstikke droog, maar geen jeuk! Met de blonde verf van Kruidvat werd het juist heel erg zacht...
Origami, ik heb inderdaad al twee verpakkingen in huis! Ik zal eens kijken hoe hij uitvalt, en wanneer hij wat gelig uitpakt meteen naar de zilvershampoo grijpen. Bedankt! En balen trouwens dat jouw kleur dit keer jouw haar zo droog heeft gemaakt, een paar maskertjes proberen misschien?

En Zivadavid, vervelend zeg! Fijn dat andere haarverf wel werkt voor jou. Ik heb ook wel positieve ervaringen over de haarverf van Kruidvat gehoord, maar niet specifiek over deze kleur (tot vandaag dan )
Ik gebruik het ook maar ik vind het bij mij te witblond uitvallen dus ik heb de laatste keer de licht-honingblond genomen en die vond ik wel mooi maar was er na 2 weken weer uit, wat ik gek vind wat het is permanente kleuring. Ik heb nu dus weer witblond haar.
Welke haarkleur heb jij van jezelf, Beautyfly? Ook al een lichte kleur? Misschien dat het daarom heel licht uitvalt bij jou?
Overigens, ik heb nog ergens gelezen dat de permanente kleuring van Kruidvat er daar ook binnen een paar weken weer uitgewassen was. Heel apart Maar dat is dus niet bij iedereen het geval. Misschien bij bepaalde kleuren?
Als je permanente kleuring er snel uitgewassen is, dan is het verkeerd gebruikt. Goed de gebruiksaanwijzing lezen! Als je je haar bv net gewassen hebt en je gaat daarna verven, dan zal het niet goed pakken.
Nee, ik denk niet dat dat het probleem was. Had ook niet net mijn haar gewassen. Maar het vervaagde gewoon heel snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven