Ik wort dom
zondag 25 november 2012 om 22:04
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 20:57:
Trouwens badmeester wat doet een kerel hier eigenlijk?
Kan je nog zo een grote pik hebben,een vent op een vrouwen forum zit toch ook niemand op te wachten.
(Al gaan de meeste het nu waarschijnlijk voor je opnemen).
In het echte leven ben je dan gewoon een kneusje,grote pik of niet.Jij bent iig een enorme aanwinst voor dit forum.
Trouwens badmeester wat doet een kerel hier eigenlijk?
Kan je nog zo een grote pik hebben,een vent op een vrouwen forum zit toch ook niemand op te wachten.
(Al gaan de meeste het nu waarschijnlijk voor je opnemen).
In het echte leven ben je dan gewoon een kneusje,grote pik of niet.Jij bent iig een enorme aanwinst voor dit forum.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 26 november 2012 om 15:12
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 17:13:
Over mijn sollicitatie brieven gooi ik spellingscontrole,lijkt me hier niet noodzakelijk.
Het is te begrijpen daar gaat het om.Ah, wat jammer nou! Je hebt nu een spatie weggehaald die er niet moest zijn (spellings controle), maar ook eentje die er wel moest staan (spellingscontrole,lijkt).
Over mijn sollicitatie brieven gooi ik spellingscontrole,lijkt me hier niet noodzakelijk.
Het is te begrijpen daar gaat het om.Ah, wat jammer nou! Je hebt nu een spatie weggehaald die er niet moest zijn (spellings controle), maar ook eentje die er wel moest staan (spellingscontrole,lijkt).
maandag 26 november 2012 om 15:14
quote:badmeester schreef op 25 november 2012 @ 17:02:
Ben benieuwd wie dit ook ervaard.
Ben nu midden 30,en merk dat ik dommer begin te worden,ik denk wel maar het werkt niet,de dommigheden blijven zich opstapelen, ook merk ik dat ik steeds moeilijker lees.
Vanaf welke leeftijd treed het verval in?? midden 30 al???
Al eerder hè, maar ik denk dat je het nu pas echt begint te merken.
Maar zolang je een grote pik hebt, de spellingscontrole kunt gebruiken en een toneelstuk kunt opvoeren als je solliciteert, is er nog niets aan het handje! Dan krijg jij vast nog een mooie carrière!
Ben benieuwd wie dit ook ervaard.
Ben nu midden 30,en merk dat ik dommer begin te worden,ik denk wel maar het werkt niet,de dommigheden blijven zich opstapelen, ook merk ik dat ik steeds moeilijker lees.
Vanaf welke leeftijd treed het verval in?? midden 30 al???
Al eerder hè, maar ik denk dat je het nu pas echt begint te merken.
Maar zolang je een grote pik hebt, de spellingscontrole kunt gebruiken en een toneelstuk kunt opvoeren als je solliciteert, is er nog niets aan het handje! Dan krijg jij vast nog een mooie carrière!