Inspiratie mode van nu
maandag 6 februari 2017 om 14:28
Ik heb een kleding dip en kijk vaak de kunst af bij anderen. Als ik iemand iets leuks vindt dragen vaak ik naar merk en koop ik het..
maarja dat gebeurt sporadisch en Wil niet altijd de na aper zijn.
Een privé stylist lijkt me het einde maar voor mij onbetaalbaar.. waar kan ik leuke setjes spotten??
maarja dat gebeurt sporadisch en Wil niet altijd de na aper zijn.
Een privé stylist lijkt me het einde maar voor mij onbetaalbaar.. waar kan ik leuke setjes spotten??
maandag 6 februari 2017 om 14:33
Poeh het is zo lastig om leuke kleding voor een ander te voorspellen. Ik heb momenteel een denim bui en heb de laatste drie nieuwe kledingstukken bij de G-Star vandaan.
Wat is je gewone stijl en wat vind je daar nu minder aan? Misschien valt je dip wel te verhelpen met kleine details die je outfit afmaken in plaats van een compleet nieuwe garderobe.
Wat is je gewone stijl en wat vind je daar nu minder aan? Misschien valt je dip wel te verhelpen met kleine details die je outfit afmaken in plaats van een compleet nieuwe garderobe.
maandag 6 februari 2017 om 16:21
Zorg dat je een aantal goede (tijdloze) basics hebt! Een paar voorbeelden: een wit t-shirt, een leren jasje, een zwarte broek, een witte blouse, een zwarte blazer, een goede spijkerbroek. Hiermee kun je eindeloos combineren.
Kijk voor inspiratie op Pinterest of Instagram, ik kijk hier ook regelmatig op om ideeën op te doen. Dat betekent niet dat ik het exact nadoe. Ik denk bijvoorbeeld 'hee wat leuk, een wollen trui op een kokerrok'. Terwijl het plaatje dan misschien een beige trui op een zwarte rok is, maak ik er mijn eigen versie van: een trui met streepjes en 1 blote schouder met grijze kokerrok. En dan kan ik er heel goed pumps onder doen terwijl het op het plaatje enkellaarsjes zijn. Is maar een voorbeeld hoor, maar zo doe je ideeën op zonder iets exact te kopiëren.
En nog een tip: geef meer geld uit aan die tijdloze basics en veelzijdige kleding. Koop dingen die echt modegevoelig zijn liever bij de Primark o.i.d. Voorbeeld is zo'n gebloemde broek die je een paar jaar terug overal zag. Zonde als je daar veel geld aan uit geeft terwijl het een jaar later weer 'uit' is.
Kijk voor inspiratie op Pinterest of Instagram, ik kijk hier ook regelmatig op om ideeën op te doen. Dat betekent niet dat ik het exact nadoe. Ik denk bijvoorbeeld 'hee wat leuk, een wollen trui op een kokerrok'. Terwijl het plaatje dan misschien een beige trui op een zwarte rok is, maak ik er mijn eigen versie van: een trui met streepjes en 1 blote schouder met grijze kokerrok. En dan kan ik er heel goed pumps onder doen terwijl het op het plaatje enkellaarsjes zijn. Is maar een voorbeeld hoor, maar zo doe je ideeën op zonder iets exact te kopiëren.
En nog een tip: geef meer geld uit aan die tijdloze basics en veelzijdige kleding. Koop dingen die echt modegevoelig zijn liever bij de Primark o.i.d. Voorbeeld is zo'n gebloemde broek die je een paar jaar terug overal zag. Zonde als je daar veel geld aan uit geeft terwijl het een jaar later weer 'uit' is.
maandag 6 februari 2017 om 21:17
http://lookbook.nu/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 6 februari 2017 om 21:18
http://www.paprika-shopping.nl/l/lookbook-fashion/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 6 februari 2017 om 21:19
http://stroke-amsterdam.com/lookbook/spring-summer-2017
maandag 6 februari 2017 om 21:22
http://www.trendystyle.net/
maandag 6 februari 2017 om 21:29
Wil jij dus ook wel zo’n Style Advisor sessie ondergaan? De Style Advisors zijn op dit moment beschikbaar in de volgende steden: Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Tilburg, Nijmegen en Enschede. Andere steden zullen de komende tijd vermoedelijk volgen. Via het telefoonnummer 06-51670433 dien je voortijdig een afspraak te maken; er wordt normaliter ongeveer twee uur voor je uitgetrokken (in mijn geval was dit langer, doordat ik een fotoreportage kwam maken). Voor de duidelijkheid: de sessie verplicht je niet tot kopen, en is puur bestemd om het winkelen in de H&M filialen makkelijker te maken voor je, en een fijne ervaring op het gebied van service binnen H&M te hebben.
En, wat denk je? Ga je een afspraak maken?
http://www.fashionisapart ... vice-hoe-bevalt-dat.html/
maandag 6 februari 2017 om 21:32
Bij de Bijenkorf doen ze het al langer aan personal shopping, maar ook alleen in de wat grotere filialen zoals Den Haag en Rotterdam. Via de website is zo een afspraak te maken.
Leuk weetje; bij beide is het helemaal gratig, je moet alleen even een middagje vrij hebben en opbellen.
Redenen voor een personal shopper middagje;
- Het is gewoon leuk dat iemand kleren voor je uitzoekt
- Voor een feest of belangrijk sollicitatiegesprek
- En omdat je gewoon niet kan kiezen of je word overweldigd door het enorme aanbod in sommige winkels. Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens, in winkels als de Bijenkorf of H&M (de grotere varianten) dat je gewoon niet meer weet waar je moet beginnen en of je het wel allemaal kunt zien. Dan is dit natuurlijk ook heel handig.
http://marrielou.blogspot ... gen-personal-shopper.html
Leuk weetje; bij beide is het helemaal gratig, je moet alleen even een middagje vrij hebben en opbellen.
Redenen voor een personal shopper middagje;
- Het is gewoon leuk dat iemand kleren voor je uitzoekt
- Voor een feest of belangrijk sollicitatiegesprek
- En omdat je gewoon niet kan kiezen of je word overweldigd door het enorme aanbod in sommige winkels. Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens, in winkels als de Bijenkorf of H&M (de grotere varianten) dat je gewoon niet meer weet waar je moet beginnen en of je het wel allemaal kunt zien. Dan is dit natuurlijk ook heel handig.
http://marrielou.blogspot ... gen-personal-shopper.html
dinsdag 7 februari 2017 om 02:19
Koop niet teveel trends. Of van een collectie die elke maand verandert.
Kijk bij de lookbooks en op Instagram van:
Second Female, Perfectly Basics, Orangebag, Marilot by Lotte, Louen, Aaiko, Amatør, Ainz.
Vaak wordt er advies gegeven om basics te kopen. Bijvoorbeeld: witte blouse, zwart jurkje, goede jeans, jasje, nette pumps.
Stap daarvan af. Het merendeel draag je niet als je het nooit hebt gedragen. Bovendien heb je deze spullen vaak niet nodig.
Kijk bij de lookbooks en op Instagram van:
Second Female, Perfectly Basics, Orangebag, Marilot by Lotte, Louen, Aaiko, Amatør, Ainz.
Vaak wordt er advies gegeven om basics te kopen. Bijvoorbeeld: witte blouse, zwart jurkje, goede jeans, jasje, nette pumps.
Stap daarvan af. Het merendeel draag je niet als je het nooit hebt gedragen. Bovendien heb je deze spullen vaak niet nodig.
dinsdag 7 februari 2017 om 11:40
quote:sinnombre schreef op 07 februari 2017 @ 02:19:
Stap daarvan af. Het merendeel draag je niet als je het nooit hebt gedragen. Bovendien heb je deze spullen vaak niet nodig.Aan basics heb je juist heel veel, maar ze moeten wel bij de persoon passen. Als je een heel casual type bent heb je niks aan basics als kokerrok, zwarte blazer, witte blouse, zwart jurkje. Je kunt dan denken in goede spijkerbroek, lang zwart vest, loszittend blousje, simpele zwarte/witte t-shirts en tanktops, gebreide trui. Is maar een voorbeeld maar het verschilt dus per persoon. Met zulke stukken kun je eindeloos veel combinaties maken.
Stap daarvan af. Het merendeel draag je niet als je het nooit hebt gedragen. Bovendien heb je deze spullen vaak niet nodig.Aan basics heb je juist heel veel, maar ze moeten wel bij de persoon passen. Als je een heel casual type bent heb je niks aan basics als kokerrok, zwarte blazer, witte blouse, zwart jurkje. Je kunt dan denken in goede spijkerbroek, lang zwart vest, loszittend blousje, simpele zwarte/witte t-shirts en tanktops, gebreide trui. Is maar een voorbeeld maar het verschilt dus per persoon. Met zulke stukken kun je eindeloos veel combinaties maken.
dinsdag 7 februari 2017 om 11:41
woensdag 8 februari 2017 om 15:23
quote:ilske79 schreef op 07 februari 2017 @ 21:12:
Ik heb zitten pinteresten maar kom dan op mooie stylings maar zo irritant dat of merken er niet bij staan of niet in nl verkrijgbaar...Je hoeft toch niet exact hetzelfde te kopen? Laat je erdoor inspireren en kijk in winkels of je iets soortgelijks kan vinden.
Ik heb zitten pinteresten maar kom dan op mooie stylings maar zo irritant dat of merken er niet bij staan of niet in nl verkrijgbaar...Je hoeft toch niet exact hetzelfde te kopen? Laat je erdoor inspireren en kijk in winkels of je iets soortgelijks kan vinden.