Mode & Beauty alle pijlers

Inspiratie

07-07-2011 09:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje zoekend naar leuke zomersleding die niet meisjesachtig is maar die me er ook niet uit laat zien alsof ik bijna (brrrrr) 30 ben.

Waren halen jullie inspiratie vandaan?
Uit mezelf

Heb vaak al in mijn hoofd wat ik wil om mijn garderobe aan te vullen. Ik reis met het OV en dan zie je veel verschillende mensen. Daar kijk ik vaak naar wat ik leuk vind.

Of ik kijk in tijdschriften of online op fashionsites. Vaak op online shops zoals H&M en Wehkamp zie je ook vaak al wat kledingstukken op een model gecombineerd.

Ik kijk simpelweg naar wat ik leuk vind

Als je van knutselen houdt zou je ook een stijlboek kunnen maken. Is leuk om te doen.
Welke site's zijn handig?
inspiratie...

gewoon door wat ik om me heen zie....

als ik een vrouw met een kledingstuk zie dat mij aanspreekt, zal ik er naar op zoek gaan.

Kleding die je op tv en in tijdschriften ziet. Kleding in folders.

Kleding die je in make-overprogramma's ziet. Dan leer je meteen wat leuk combineert en hoe je je buikje camoufleert.

(what not to wear bv)

Ik probeer me wel naar mijn leeftijd te kleden (34), dus hello Kitty t-shirts zijn not done (vind ze sowieso stom), maar als het vivaforum zegt dat rokken boven de knie boven de 30 niet meer kunnen, dan trek ik me daar niet altijd iets van aan. Kortom, ik volg ook mijn eigen smaak en gevoel.
Ik kom vaak met brave dingen thuis. Weinig kleur enzo. (zwart, wir, creme, d.groen, bruin, d.blauw, roze (fel en zacht) paars)

Model lukt vaak wel.
Wat is er zo erg aan om er als (brrr) dertigjarige uit te zien?
Maja, ik ben echt helemaal gek op de kleding van Supertrash.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 07 juli 2011 @ 10:06:

Op de 'veilige' tour, ben al bezet dus..., dat bedoel ik.

En ik heb geen zin om 30 te worden
Als je alleen al op de H&M site kijkt zie je genoeg leuke combinaties. Je items kan je daar dan ook gelijk bestellen als setje als je dat leuk vindt
Is dit wat voor op kantoor?

Het jurkje is strapless

of deze?

Kan allebei toch prima? Als je er maar iets overheen draagt.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 07 juli 2011 @ 10:06:

hm ja vreemd. Je bent (bijna) 30 of je bent het niet.

Ik vind dat je je gewoon naar je leeftijd moet kleden. Dus niet als tiener als je 25 bent, maar ook niet als vijftiger als je 32 bent.

Dus als je 29 bent, kleed je je daarnaar. Geen idee hoe dat er precies uitziet hoor.

Ik denk aan: jong, maar stijlvoller dan 5 jaar eerder. Beetje vaag...nou ja, het is een gevoel.
Stomme is dat ik soms dingen uit het rek pak en dan toch maar weer terug hang omdat ik het meer wat voor mijn moeder of erger oma vind. Misschien dat dat ook komt door die printjes die nu in 'in' zijn.

Of de kwaliteit is bedroevend. (slechte stof, slecht afgwerkt)

Of ik vind het te flodderig. (ook 'in')

Of ik vind het beetje type 'tafelkleed'. (printjes)

Dat wat hier boven staat (jasje jurkje) voelt eigenlijk ook voor iemand achter in de 30. Da's mijn gevoel maar k weet niet hoe ik daar vanaf kom.
Ik raak wel jurkjes verslaafd door dit forum
!e setje (jurk en jasje) besteld. Nu hopen dat het past!
!e setje (jurk en jasje) besteld. Nu hopen dat het past!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven