Mode & Beauty alle pijlers

Intieme piercings

27-12-2015 21:41 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik ben eigenlijk helemaal niet een persoon waarbij men tattoo's of piercings zou verwachten (als dat uiteraard al een "type persoon" zou zijn) maar merk dat ik het laatste jaar steeds vaker informatie op zoek over een tepelpiercing en prins albert piercing. En waarom? Gewoon omdat ik het iets vind hebben. Soms verbaas ik mezelf erover omdat het me ook geen prettige lichaamsdelen lijken om een naald doorheen te prikken maar het blijft me bezighouden. Ik ben benieuwd of er personen zijn die dit herkennen en wat jullie uiteindelijk heeft doen besluiten het wel of niet te zetten? Daarnaast ben ik benieuwd hoe personen in jouw omgeving erop gereageerd hebben toen ze erachter kwamen? Niet dat je deze lichaamsdelen vaak showt maar je kan het ook niet voor iedereen geheim houden.

Ik ben benieuwd hoe anderen hiermee om zijn gegaan.
Afknappen omdat iemand een piercing heeft komt op mij nogal oppervlakkig over, voor mij ik geen reden te zijn om het niet te doen.

Als de ander daar op afknapt was het blijkbaar niet een persoon die bij jou past. Succes met je keuze.

Zelf heb ik geen piercings. Mijn partner heeft een tepelpiercing.
Before you assume, there is this thing called asking.
Ik heb er inmiddels 7. Eerst 2 hafada's nog het midden van de balzak, 1 PA en aan beide zijkanten van de balzak 2 hafada's dus 4 totaal.. Ben er weg blij mee en wil er zeker nog meer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven