Mode & Beauty alle pijlers

ipanema slippers

10-07-2012 09:58 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op zoek naar slippers, en heb leuke gezien van Ipanema. echter, in maat 40 zijn ze iets te klein, dus ik wil ze msch een maat groter te bestellen, maar volgens de maattabel wordt dat dan meteen 41/42. nu vraag ik me af: hoeveel groter valt een maat groter, en worden ze ook breder? de maat 40 die ik nu heb vind ik nl ook aan de smalle kant, dus iets breder zou gewenst zijn. hebben jullie ervaring met ipanema slippers? als ik ze bv vergelijk met reef, vallen die iets breder en groter (in een zelfde maat). of hangt het ook nog af van het model/type? ik vind het zo lastig dat er in de echte winkels zo weinig keus is aan leuke slippers, maar met webshops krijg je dit soort 'problemen'.

bedankt voor de info.
Ipanema is van origine Braziliaans, en valt daardoor vrij klein en smal.
Ik vind niet heel veel verschil zitten tussen 40 en 41/42.. maarja daar kom je maar op 1 manier achter Heb je geen winkel in de buurt waar ze die slippers verkopen? dan kan je even gaan passen.
Dat hangt echt af van het model slipper, Ipanema heeft meerdere modellen en allemaal zitten weer anders. Bestel gewoon twee maten en stuur degene terug die niet lekker zitten.
Ik heb ipanema slippers in maat 35 en draag normaal gesproken qua zomerschoenen 36 en laarzen 37. En ze gaan al 3 jaar mee ook.
enig idee over de ipanema atomica lovely? of die bij grotere maten breder valt? ik wil nl best een grotere maat bestellen, maar die is alleen te vinden bij een webshop waarbij retour niet gratis is... dus ik wil het liever niet voor niets bestellen.
Ik heb maat 40 en bestel altijd 41/42

ze vallen echt een stuk kleiner
Stressed is just desserts spelled backwards
oh, ik kijk net weer op zalando en nu hebben ze die wel ineens in een maat groter! meteen besteld dus om uit te proberen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven