Is dit (haar)mode?
woensdag 21 mei 2014 om 22:40
quote:Penelopeia schreef op 21 mei 2014 @ 22:33:
Jeetje ik heb de laatste tijd al drie topics voorbij zien komen over Yolanthe. Ze houdt de gemoederen wel bezig.
Maar geen idee verder hoe dat zit met die scheiding.Echt waar? Oh, mijn gemoederen niet. Ik heb volgens mij ook nog nooit gereageerd in een topic over Yolanthe. Het gaat mij puur om die scheiding op deze foto: heel modieus bij korte kapsels, maar bij lang haar heb ik het nog niet eerder gezien. Was het een foto van een andere celeb geweest, dan had ik nog steeds dezelfde vraag gesteld.
Jeetje ik heb de laatste tijd al drie topics voorbij zien komen over Yolanthe. Ze houdt de gemoederen wel bezig.
Maar geen idee verder hoe dat zit met die scheiding.Echt waar? Oh, mijn gemoederen niet. Ik heb volgens mij ook nog nooit gereageerd in een topic over Yolanthe. Het gaat mij puur om die scheiding op deze foto: heel modieus bij korte kapsels, maar bij lang haar heb ik het nog niet eerder gezien. Was het een foto van een andere celeb geweest, dan had ik nog steeds dezelfde vraag gesteld.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 21 mei 2014 om 23:12
Deze foto is ook niet flatteus. Ze kan zo meedraaien in Christiane F. Fel belicht, haar nep-paardentanden maken het niet mooier.
Van de week zag ik trouwens nog een filmpje met haar hier op het viva forum over die 12 uurs actie "lock me up", daar zag ze er een stuk beter uit. Dus gewoon een lelijke foto.
Van de week zag ik trouwens nog een filmpje met haar hier op het viva forum over die 12 uurs actie "lock me up", daar zag ze er een stuk beter uit. Dus gewoon een lelijke foto.
donderdag 22 mei 2014 om 19:38
Dat zal toch geen ingeschoren scheiding zijn? En ook geen uitgroei. Gewoon, een scheiding die er door de belichting breder uitziet dan normaal. Of ze is zo sterk vermagerd, dat dat zijn weerslag heeft gehad op haar haar. Maar aan de andere kant ziet het haar er verder op zich vol en gezond uit, gelukkig.