Mode & Beauty alle pijlers

Is dit wat?

10-09-2012 21:47 34 berichten
Ik heb in november een bruiloft (de hele dag), maarrrr.. ik ben dan net bevallen. Zucht. Drama wat kleren vinden betreft dus!

Aangezien ik dan ongeveer een maand a 2 weken (ligt er aan of kindje btje op tijd komt) geleden bevallen ben zal ik niet bepaald een modellen lichaam hebben. Ik zoek dus goede shaping lingerie.

Ik ga alleen wel proberen weer borstvoeding te geven, dus wil wel graag mijn voedingsbh aan kunnen. Nu zag ik het volgende product bij H&M en vroeg mij af of jullie weten of het wat is.

Hierbij de link:

http://www.hm.com/nl/product/03447?article=03447-A
Alle reacties Link kopieren
quote:Java schreef op 10 september 2012 @ 22:26:

[...]

Hoe vaak moet er nog herhaald worden dat het om een ONDERjurk gaat?Pffff inderdaad, lezen is ook een vak schijnbaar
Ik had wel begrepen dat het een onderjurk is hoor, dat is voor mijn bericht toch irrelevant? ik zeg toch niet dat het te bloot is, alleen dat het om je borsten waarschijnlijk niet prettig is.
Ik zou dan eerder naar een leuk jurkje kijken dat niet zo strak zit. Dan heb niet zo'n onderjurk nodig. Het is maar de vraag of je daar in past. Het lijkt me al helemaal lastig passen als je lichaam nog zwanger is.
Ook als je niet zwanger bent dan kunnen die dingen vreselijk vervelend zijn in het dragen.

Ik vind dit bijvoorbeeld wel een leuke http://productimages.wehk ... -jurk-antracite-beige.jpg

maar die is waarschijnlijk NIET geschikt voor een bruiloft.

Gewoon als voorbeeld voor toch wel leuk en niet afhankelijk van het formaat van je buik. (Ik voeg het alleen even toe als toelichting.)
quote:Mac123 schreef op 10 september 2012 @ 22:35:

Ceremoniemeester ook nog? Denk je dat je daar tijd voor hebt zo na de bevalling? Het wordt vast heel erg leuk. Dat is meestal als je ergens tegenop ziet.

Nee, daarom heb ik het meeste nu al af ;) En heb ik mensen achter de hand voor als mij iets niet lukt! Mijn man weet precies wat er moet gebeuren (voor het geval ik een keizersnede krijg)
Na mijn bevalling heb ik ook regelmatig van die straktrekhemdjes gedragen. Ik vond het wel lekker zitten. Ik denk dat het jurkje wat je wil aanschaffen wel fijn zit. Wel zou ik erop letten dat het niet omhoog kruipt. Misschien is zo'n sexy broekpakje(soort romper) wel fijner. Of zo'n onderbroek tot onder je oksels.

http://www.wehkamp.nl/dam ... 0&F=1,2,19,4,17&PI=1&SM=0
Corrigerende body klinkt wel iets sexier dan corrigerend rompertje :P
Bij de Livera hebben ze ook van die corrigerende 'jurkjes' die je borsten vrijhouden zodat je je eigen BH aan kan. Misschien is dat wat? Ik heb ze (nog) alleen maar gezien nog niet geprobeerd.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:mopshond schreef op 11 september 2012 @ 08:52:

Corrigerende body klinkt wel iets sexier dan corrigerend rompertje :PMijn kinderen droegen als baby ook een corrigerend rompertje, ik wilde gewoon dat ze een goed figuur hadden.
het is hier binnen beter dan buiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven