Mode & Beauty alle pijlers

jarretels

11-08-2014 08:48 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
niet bedoeld als vis-, hengel- of ruktopic

Onder sommige jurkjes is het mooier om jarretels te dragen dan een panty, maar hoe zorg je ervoor dat je jarretels de hele dag mooi blijven zitten? als ik de 'touwtjes' te los doe, komen de kousen onder m'n jurkje vandaan, doe ik ze te strak, dan schieten die krengen los tijdens het fietsen (inmiddels ben ik behoorlijk bedreven in het fietsen met één hand, terwijl ik met de andere mijn kousen ophoud en tegelijkertijd mijn jurkje naar beneden trek). de clipjes waarmee je de jarretels vastmaakt aan de kousen willen bij mij sowieso nog wel eens losschieten, ook als ik kousen heb zonder kanten rand of plastic afwerking.

herkent iemand dit, en vooral: hoe kan ik dit verhelpen?
That's a fine looking high horse
Dat dan weer wel pimpelmeesje?
Ik heb altijd hold ups, ik hou niet van panty's. Ik heb ze van Falke en Oroblu vooral, die blijven goed zitten en goed plakken. Ik bestel meestal op Beenmode punt nl. Daar hebben ze goede merken, een goede service, het is mooi ingepakt en in de sale staan er echt koopjes tussen.
Ben zelf al jaren fan van DIM Up Sublim, hebben ze o.a. bij stockingstogo.nl . Voor het dragen van jarretelkousen is de KMD Van Doren met 6 jarretels een goede keus maar kies dan wel voor echte jarretelkousen.
Ik heb een bloedhekel aan pantys. Draag daarom onder een jurkje altijd kousen met jarretels. Maar dan wel een goede jarretelgordel met minstens 6 metalen jarretels. Maar onder sommige jurkjes zitten beter als ik er een corselet onder draag. Vind ik toch ook wel heel erg prettig zitten. En dan natuurlijk ook met kousen.
Heel mooi jarretels, maar ik vind het echt lelijk als je het door het jurkje heen ziet zitten. Niet sexy, maar ordinair
Daarom draag ik altijd een onderjurkje onder een jurk. Dan zie je de jarretels niet.
Ik draag ook regelmatig een gordeltje met zes jarretels met metalen clips. Heb een hekel aan panty`s. Heb er er niet zoveel last van als dat een beetje tekend. Trouwens met dit lekkere weer natuurlijk blote benen
Bij een band waar ik jaren geleden in zong stonden we als zangeressen met zichtbare jarretels op het podium. Wat een drama om die dingen altijd vast te krijgen. In twee jaar gelukkig nooit meegemaakt dat ze losschoten (al zou het publiek dat vast prachtig hebben gevonden ) maar nee, dat doe ik niet in mn vrije tijd!

De kousen met plakrand van de h&m bevallen mij overigens prima, nog nooit afgezakt. En panty's, da's helemaal handig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven