Je best doen...complimenten?
zaterdag 14 september 2013 om 09:10
Gisteren had ik een bruiloft...ik zag er hartstikke leuk uit en alles uit de kast getrokken.
Op straat (ik moest de kinderen nog ophalen) werd ik nagefloten en op het schoolplein kreeg ik veel complimenten.
Van mijn man...niks! Het enige dat hij zei: "wel een verschil tussen ma Flodder en dit".
Ik baal enorm.
Op straat (ik moest de kinderen nog ophalen) werd ik nagefloten en op het schoolplein kreeg ik veel complimenten.
Van mijn man...niks! Het enige dat hij zei: "wel een verschil tussen ma Flodder en dit".
Ik baal enorm.
zaterdag 14 september 2013 om 09:25
Haha ooh als ik aan mijn vent vraag of dit kan of dit er leuk uitziet of wat vind je ervan.. Dan ben ik serieus nooit tevreden met het antwoord! Jaa heel sporadisch eens. Maar meestal is het een ja hoor, kan best, prima toch.. Niet echt iets waardoor ik me mooi en zeker ga voelen. Heb het al regelmatig tegen hem gezegd maar ergens zit het er gewoon niet in ofzo..
zaterdag 14 september 2013 om 09:32
quote:Suze02 schreef op 14 september 2013 @ 09:29:
Dus normaal zie je er uit als ma Flodder?
Dan zou ik daar eens mee aan de slag. Vraag kleding advies aan een vriendin en smeer dagelijks een lik mascara op je ogen. En zorg voor een kapsel dat knotjes, staartjes en speldjes voorkomt.
Ohhhh echt???
En een mooie staart ipv staartjes, of een lage vlecht, of een leuke warrig knot, is dat niet leuk dan voor mannen?
Dus normaal zie je er uit als ma Flodder?
Dan zou ik daar eens mee aan de slag. Vraag kleding advies aan een vriendin en smeer dagelijks een lik mascara op je ogen. En zorg voor een kapsel dat knotjes, staartjes en speldjes voorkomt.
Ohhhh echt???
En een mooie staart ipv staartjes, of een lage vlecht, of een leuke warrig knot, is dat niet leuk dan voor mannen?
zaterdag 14 september 2013 om 09:32
zaterdag 14 september 2013 om 09:33
Hoe zie je er normaalgesproken uit dan? Als mijn man altijd (bij wijze van spreken) in hemd en joggingbriek loopt en dan voor een bruiloft zich opeens op gaat doffen in een strak pak dan zou ik vooral denken "oh dus nu kun je het wel"...
Verder...ZEG het tegen hem als je graag eens een complimentje zou krijgen.
Verder...ZEG het tegen hem als je graag eens een complimentje zou krijgen.
zaterdag 14 september 2013 om 09:44
zaterdag 14 september 2013 om 10:27
zaterdag 14 september 2013 om 10:43
zaterdag 14 september 2013 om 10:43
Hah ik had een feestje laatst, eindeloos bezig geweest met optutten, me in een loeistrak jurkje gewurmd, helemaal perfect.
Mijn hele schoonfamilie (schoonpa incluis): 'kleinekapitein, wat zie je er prachtig uit!'
Mijn vriend: 'hoi schat.'
Dus ik boos, 'wáárom zie je het nooit als ik m'n best doe, voor wie denk je dat ik dat doe, je vader?'
Zegt ie: 'huh, je ziet er toch elke dag zo mooi uit?'
Tja hoe kan ik daar nou boos op worden.
Mijn hele schoonfamilie (schoonpa incluis): 'kleinekapitein, wat zie je er prachtig uit!'
Mijn vriend: 'hoi schat.'
Dus ik boos, 'wáárom zie je het nooit als ik m'n best doe, voor wie denk je dat ik dat doe, je vader?'
Zegt ie: 'huh, je ziet er toch elke dag zo mooi uit?'
Tja hoe kan ik daar nou boos op worden.
zaterdag 14 september 2013 om 10:47
quote:Miss_Marvellous schreef op 14 september 2013 @ 10:43:
Een vlecht kan gewoon na je 23e en ik zie niet in wat er mis is met een staart of een knot? Elke dag je haar los is toch ook saai en niet altijd handig?
TO draag je meestal geen make up? Of draag je vaak een huispak? Mssn kun je af en toe lippenstift en mascara dragen of een leuk kleurtje eyeliner.
Als ik aan het werk ga (nu nog student), is een knot of een staart of een vlecht zelfs verplicht. 't Interesseert ze niet, zo lang het maar niet in je patient hangt (studeer geneeskunde).
En ik heb het er zelfs eens met mijn kapper over gehad die zei: ik durf best kort te gaan bij mensen, maar sorry schat, het zou je echt echt echt niet staan. Dus sorry, Suze. Ik vrees dat ik op m'n zestigste nog staarten, vlechten en knotten zou dragen. Staat mij namelijk een stuk beter dan kort haar.
Een vlecht kan gewoon na je 23e en ik zie niet in wat er mis is met een staart of een knot? Elke dag je haar los is toch ook saai en niet altijd handig?
TO draag je meestal geen make up? Of draag je vaak een huispak? Mssn kun je af en toe lippenstift en mascara dragen of een leuk kleurtje eyeliner.
Als ik aan het werk ga (nu nog student), is een knot of een staart of een vlecht zelfs verplicht. 't Interesseert ze niet, zo lang het maar niet in je patient hangt (studeer geneeskunde).
En ik heb het er zelfs eens met mijn kapper over gehad die zei: ik durf best kort te gaan bij mensen, maar sorry schat, het zou je echt echt echt niet staan. Dus sorry, Suze. Ik vrees dat ik op m'n zestigste nog staarten, vlechten en knotten zou dragen. Staat mij namelijk een stuk beter dan kort haar.
zaterdag 14 september 2013 om 14:55
complimenten maken zou en verplicht vak op school moeten worden 
Veel mensen vinden dat moeilijk om te geven, en om te krijgen nog moeilijker.
Want dan geef je eens n compliment en dan wordt het afgewimpeld: "O ik heb dat truitje al zo lang"
Ik probeer nu gewoon dank je te zeggen, of : ja ik ben er zelf ook erg blij mee.
En het lukt al aardig.
Dus TO geef zelf eens n compliment, misschien dat hij het an gaat snappen hoe het moet
Veel mensen vinden dat moeilijk om te geven, en om te krijgen nog moeilijker.
Want dan geef je eens n compliment en dan wordt het afgewimpeld: "O ik heb dat truitje al zo lang"
Ik probeer nu gewoon dank je te zeggen, of : ja ik ben er zelf ook erg blij mee.
En het lukt al aardig.
Dus TO geef zelf eens n compliment, misschien dat hij het an gaat snappen hoe het moet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert