Mode & Beauty alle pijlers

Jeans legging

10-10-2009 16:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een jeans legging, ik heb best lange benen (lengte maat 36) en heupen maat 33. Bij Pieces heb ik mooie gezien, l-xl past ook maar het is wel proppen geblazen, zit niet lekker dus. Jullie nog tips waar ik een hippe in mijn maat kan kopen??

Miss Etam trouwens ook al geprobeerd, maar die waren te kort.
New Yorker. Of gewoon op de markt.
Ik heb er laatst een van EDC gekocht - overigens in de veronderstelling dat het een gewone skinny jeans was. Bleek volgens de verkoopster dus een legging te zijn Ik draag hem gewoon met iets langs eroverheen.
Waarmee draag je zoiets dan? Met een lang effen vest erover? Ik kan me er niets bij voorstellen eigenlijk..is het de nieuwe trend na de leatherlook legging?
Ik heb de mijne bij de H&M gekocht. Ik heb ook redelijk lange benen en deze is goed. Er waren een paar weken geleden ook verschillende kleuren.

Je draagt het gewoon met een tuniek of een ander shirt dat over je billen valt. Ik snap niet dat zoveel mensen op dit forum zo vreemd aankijken tegen de jeanslegging...
Het kan wel leuk zijn, maar alleen met kontzakken.
quote:phillippa schreef op 10 oktober 2009 @ 17:09:

Waarmee draag je zoiets dan? Met een lang effen vest erover? Ik kan me er niets bij voorstellen eigenlijk..is het de nieuwe trend na de leatherlook legging?

Dit is al sinds een anderhalf jaar ofzo, denk ik.

Ik draag het net als een gewone legging eigenlijk. Onder een rokje, jurkje of lang shirt.
Ooh bedankt allemaal, ga ik morgen nog even opnieuw op onderzoek uit. Fijn! Het lijkt me echt een uitkomst. Ik had eerst een skinny van didi, maar die was in de wasdroger terecht gekomen en paste écht niet meer zonder buikpijn en muffin top-effect. Lijkt me echt een uitkomst dus, zo'n legging.Thanks!
Primark!
quote:phillippa schreef op 10 oktober 2009 @ 17:09:

Waarmee draag je zoiets dan? Met een lang effen vest erover? Ik kan me er niets bij voorstellen eigenlijk..is het de nieuwe trend na de leatherlook legging?Onder een jurkje/tuniek/lange trui of vest. Ik vind het ideaal.
Only heeft ook super mooie jeans leggings.
Ik heb die ook van Vero Moda, maar die moet je wel een maatje groter kopen dan je normaal hebt, anders blijf je hijsen Het heet trouwens een tregging he, i.p.v. legging. Tr(ousers) en (l)egging.

Wel eentje met kontzakken idd, anders is het een gewone legging en daarbij wil je geen kont zien, moet wel iets overheen vallen vind ik.
Ik hoorde de term Jegging (jeans/legging)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven