jeans wide legs
donderdag 13 januari 2022 om 14:31
donderdag 13 januari 2022 om 15:05
Ik ben nooit gestopt met flared jeans te dragen en sta te juichen dat ze weer volop te verkrijgen zijn. Ze hoeven voor mij niet mega wijd en de taille mag best boven de heup vallen in plaats van er op, maar niet tot of over de navel. Dat vind ik dan weer niks…..
Overigens bedoel ik echt flared: wijder wordend vanaf de knie. Niet de modellen die al wijd om de bovenbenen zitten, die vind ik vrij lomp.
Overigens bedoel ik echt flared: wijder wordend vanaf de knie. Niet de modellen die al wijd om de bovenbenen zitten, die vind ik vrij lomp.
donderdag 13 januari 2022 om 15:15
De Marlene Dietrich broekenpatchouli_ schreef: ↑13-01-2022 15:05Ik ben nooit gestopt met flared jeans te dragen en sta te juichen dat ze weer volop te verkrijgen zijn. Ze hoeven voor mij niet mega wijd en de taille mag best boven de heup vallen in plaats van er op, maar niet tot of over de navel. Dat vind ik dan weer niks…..
donderdag 13 januari 2022 om 15:21
Ik vind het wel leuk! Maar ik vind het ook mooi bij me staan, dat scheelt. Ik vind alleen wel dat dit soort broeken écht lang moeten zijn. Ik vind het bij wijde en flared modellen echt afschuwelijk als ze te kort zijn. Deze modellen horen lang, net niet op de grond.Ladida1981 schreef: ↑13-01-2022 15:00Ik vind het helemaal niks. En voor mijn figuur (brede heupen) al helemaal niet. Ook omdat ze vaak zo kort zijn.
Maar ik heb altijd veel flared en palazzo modellen gedragen, dat past bij mij en staat me leuk. Toen ik 25 was, en nu ik 45 ben nog steeds. Althans, dat vind ik zelf en dat is wat telt.
donderdag 13 januari 2022 om 15:23
Prachtig, maar als iets me niet staat is het dit.
Flared draag ik al mijn hele leven (ook wel andere modellen), staat gewoon goed.
donderdag 13 januari 2022 om 15:37
Jaaa!! Ik ben er echt fan van! Ik heb zelf brede bovenbenen, een flinke kont en heupen. Vind het juist dan een goed model, want dan vallen die heupen minder op. Heb dan een best slanke taille, zeker als het een hoog model is. Dat drukt mijn buikje dan wat plat en geeft een mooi figuur vind ik. Ik heb hier nog zo’n broek liggen van zeker 10 jaar terug van H&M. Draag die nog steeds regelmatig. Ik hou ook heel erg van de sailorlook met zo’n broek
donderdag 13 januari 2022 om 16:45
donderdag 13 januari 2022 om 16:50
Ik ben begin 40 en draag veel flares, soms ook nog steeds skinnies. Laatst een broek van Levi’s met hoge taille besteld waarvan ik dacht dat hij ook alleen onder wijd uitliep, maar hij bleek bovenaan al steeds wijder te worden. Niet helemaal wat ik in gedachten had dus, maar hij zat zó ontzettend lekker dat ik hem niet heb teruggestuurd. En iedereen vindt hem heel leuk staan. Het staat me ook wel moet ik zeggen, qua figuur. Alleen mijn man vindt het minder, want die vindt dat alles strak moet zitten bij mijn kont. Maar hij moet gewoon niet zeuren
donderdag 13 januari 2022 om 16:51
Aan de skinny’s kon ik juist nooit wennen. Altijd bell bottoms, echte flares en wijde broeken blijven dragen. Juist met hoge taille, wel aansluitend om de de billen en afhankelijk van model om de boven benen. Zitten het lekkerste en staan gelukkig ook heel goed.
Als het niet anders kan qua weer, ik loop nogal door bos en weiland, dan een straight of bootcut.
Als het niet anders kan qua weer, ik loop nogal door bos en weiland, dan een straight of bootcut.
donderdag 13 januari 2022 om 19:58
donderdag 13 januari 2022 om 20:06
bootcut en flared jeans zijn echt wel iets anders dan die wide legs gevallen. Maar goed, misschien staat het jou wel goed, kan hoor.deadpoetssociety schreef: ↑13-01-2022 19:58Ik heb hier jaren op gewacht, o wat had ik een hekel aan die skinny’s! Met mijn peerfiguur staan die dingen voor geen meter en ben dan ook altijd bootcut blijven dragen. Ook al was dat nauwelijks meer te krijgen.
En straks dus volop! Heerlijk!
Nothing happens for a reason
donderdag 13 januari 2022 om 20:38
Erg leuk, en voor alle leeftijden in mijn optiek. Vorig jaar ook een paar gekocht, en ik voel me er geweldig in.
Skinny’s heb ik al veel langer aan de wilgen gehangen, die draag ik al zeker twee jaar niet meer. Had laatst een paar aan, en ik vond het gewoon niet meer mooi. Voelde me echt gedateerd, wat natuurlijk flauwekul is, maar ja. Ik draag dus vooral wide leg, flared, en cropped straight leg. Mom jeans en barrel jeans laat ik aan me voorbij gaan. De lowrise die terug komt zal ook even slikken zijn. Kan me niet voorstellen dat ik de trend zou volgen. Maar who knows. Ik ben nu eenmaal dol op mode.
Skinny’s heb ik al veel langer aan de wilgen gehangen, die draag ik al zeker twee jaar niet meer. Had laatst een paar aan, en ik vond het gewoon niet meer mooi. Voelde me echt gedateerd, wat natuurlijk flauwekul is, maar ja. Ik draag dus vooral wide leg, flared, en cropped straight leg. Mom jeans en barrel jeans laat ik aan me voorbij gaan. De lowrise die terug komt zal ook even slikken zijn. Kan me niet voorstellen dat ik de trend zou volgen. Maar who knows. Ik ben nu eenmaal dol op mode.
donderdag 13 januari 2022 om 20:39
Ik draag ook echt altijd flared jeans, dol op en staat me goed. Ik zie dat trouwens wel als wat anders dan de wide leg jeans.patchouli_ schreef: ↑13-01-2022 15:05Ik ben nooit gestopt met flared jeans te dragen en sta te juichen dat ze weer volop te verkrijgen zijn. Ze hoeven voor mij niet mega wijd en de taille mag best boven de heup vallen in plaats van er op, maar niet tot of over de navel. Dat vind ik dan weer niks…..
Heb ook wel altijd skinny’s gedragen, maar ben dat zo zat nu.
anoniem_677683ba4a1a0 wijzigde dit bericht op 13-01-2022 20:43
5.07% gewijzigd
donderdag 13 januari 2022 om 20:42
donderdag 13 januari 2022 om 20:52
Ik ben al jaren dol op high waist. Ik vind high waist skinny's leuk staan, slankt bij mij erg af. Ik draag graag de vintage Skinny en een straight model, de enkel lengte van de h&m zit bij precies goed
Wijder wordt bij mij lomp en lang ziet er ook niet uit.
Ik heb 1 high waist waar ik letterlijk misselijk van word als ik die aanheb, die zit echt bijna onder mijn borsten en de stof is heel dik. Nogal overdreven model
Wijder wordt bij mij lomp en lang ziet er ook niet uit.
Ik heb 1 high waist waar ik letterlijk misselijk van word als ik die aanheb, die zit echt bijna onder mijn borsten en de stof is heel dik. Nogal overdreven model
donderdag 13 januari 2022 om 21:12
De Marlene broek is van soepele stof, niet van jeans. Van jeans vind ik dat model lomp.