jeans.
donderdag 21 september 2017 om 16:35
Naar aanleiding van het kledingbudget-topic vroeg ik me af: welke merken jeans zijn jullie tevreden over?
Ik draag graag spijkerbroeken met hoge taille (60 jaar he....buik niet strak meer), een wassing zonder slijtplekken, en smalle aansluitende pijpen. Geen maillotpijpen, maar wel netjes aansluitend. Ik kom zelf niet verder dan esprit.
Ik vind wijdere pijpen snel mannelijk staan. Ik ben slank, maat 38, maar de broeken voor jongeren vind ik allemaal te "versleten" of te laag van taille.
In de echte damesmodezaken voor "oudere dames" vind ik alleen truttenkleding (excusez le mot).
Ben benieuwd!
Ik draag graag spijkerbroeken met hoge taille (60 jaar he....buik niet strak meer), een wassing zonder slijtplekken, en smalle aansluitende pijpen. Geen maillotpijpen, maar wel netjes aansluitend. Ik kom zelf niet verder dan esprit.
Ik vind wijdere pijpen snel mannelijk staan. Ik ben slank, maat 38, maar de broeken voor jongeren vind ik allemaal te "versleten" of te laag van taille.
In de echte damesmodezaken voor "oudere dames" vind ik alleen truttenkleding (excusez le mot).
Ben benieuwd!
donderdag 5 oktober 2017 om 15:51
Ik ben net 60 en draag ook geen skinny jeans. Wel slimfit. De jeans met wijduitlopende pijpen staan mij niet zo goed. Ik heb smalle heupen in verhouding tot de rest en bij zulke pijpen lijken ze nog smaller.
donderdag 5 oktober 2017 om 15:51
Broeken van Angel. Mac. . Weet niet wat voor figuur jij hebt. Maar voor mij de perfecte jeans .
Ik heb smalle bovenbenen.en wat dikkere middel.
Voor mij alleen slim fit. Ook cambio heeft mooie broeken.maar die koop ik alleen in de opruiming .
Met flared pijp vind ik alleen mooi als je er hakken bij kunt dragen.
Voor mij alleen slim fit. Ook cambio heeft mooie broeken.maar die koop ik alleen in de opruiming .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 6 oktober 2017 om 15:09
chrisjoh schreef: ↑05-10-2017 15:51Broeken van Angel. Mac. . Weet niet wat voor figuur jij hebt. Maar voor mij de perfecte jeans .
Waar koop je die Angel Mac Chrisjoh?
Ik ben redelijk slank, maat 38. Heb smalle heupen en geen dikke benen, wel een middelbareleeftijdbuikje.
zaterdag 7 oktober 2017 om 07:45
Even googelen herfst welke winkel bij jou in de buurt deze merken verkoopt.
Zo doe ik het meestal..
Vaak in n damesmode zaak.o.a.Ter Horst van Geel.Deventer .Zutphen.Apeldoorn.
Rinsema.die zit in Friesland. van der Beld.Overijssel.die winkels hebben allemaal ook online verkoop.
Aangezien wij vaak onderweg zijn.kom ik nog al eens ergens.
Zo doe ik het meestal..
Vaak in n damesmode zaak.o.a.Ter Horst van Geel.Deventer .Zutphen.Apeldoorn.
Rinsema.die zit in Friesland. van der Beld.Overijssel.die winkels hebben allemaal ook online verkoop.
Aangezien wij vaak onderweg zijn.kom ik nog al eens ergens.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 9 oktober 2017 om 17:21
woensdag 18 oktober 2017 om 12:29